Lucie Růžičková Jarešová, dermatolog Praha

MUDr. Lucie Růžičková Jarešová

Dermatolog

3 názory

Adresy (2)

Roentgenova 2/37, Praha
Nemocnice Na Homolce

Na této adrese online kalendář není aktivní

Hotovost, Kreditní karta
Nedostatek informací o službách a cenách

Chybí vám nějaké informace na profilu tohoto specialisty?

Zobrazit ostatní profily dermatologů v okolí
Roentgenova 2, Praha
L DermaMedEst s.r.o

Na této adrese online kalendář není aktivní

Soukromý pacient (bez pojištění)


Hotovost, Kreditní karta
Nedostatek informací o službách a cenách

Chybí vám nějaké informace na profilu tohoto specialisty?

Zobrazit ostatní profily dermatologů v okolí

Zkušenosti

O mně

Ambulance všeobecné a estetické dermatologie zaměřena na prevenci, diagnostiku, léčbu kožních nemocí, nádorových projevů na kůži a korekci jizev po ak...

Více

Specializace

  • dermatovenerologie

Ceník

Informace o službách a cenách nejsou k dispozici

Tento specialista ještě nepřidával žádné informace o svých službách.

Názory pacientů

5

Obecné skóre
3 názory

T
Ověřeny pacient

Pani doktorka je velmi schopna a profesionalni, poradi, doporuci a lecba je vzdy uspesna. Naprosto doporucuji. Simova


*
Ověřeny pacient

S paní doktorkou jsem moc spokojená, ona i sestra jsou velmi milé, vstřícné a léčba mi pomáhá. S radostí doporučuji všem :)


Š
Ověřeny pacient

Paní doktorka je velice šikovná,jemná,příjemná a má cit pro estetickou medicínu.Dělá skvělé výplně,botox a další.Doporučuji,jsem velice spokojená.Šindelářová


Došlo k chybě, zkuste to znovu

Odpovědi

2 odpovědí poskytnutých lékařem na otázky pacientů na ZnamyLekar.cz


  • Vážená paní doktorko, je v CR specialista na syndrom červené kůže po vysazení kortikoidů. Moje snacha od 16 let brala kortikoidy na atopický ekzém, ve svých 35 letech je vysadila. Po vysazení před 8 měsíci, prochází neskutečnými stavy, čímž trpí celá rodina. Můžete mi prosím poradit, kam se obrátit. O tomto syndromu jsem se dočetla jen v zahraničí a nikoliv zde. Děkuji za nasměrování - budu velice vděčna.

    Dobrý den,
    specialista pro tento druh potíží není, ale záleží samozřejmě na typu poškození kůže, pokud převládají roztažené cévky, tak je možné navštívit laserové pracoviště, které mají přístroje k ošetření kůže. Nutné je tedy vyšetření kožním lékařem, který zhodnotí stav, Lucie Jarešová

    MUDr. Lucie Růžičková Jarešová

  • Dobrý den,
    za 1 den mi prws noc vyskocila vyrazka po celem tele a nejsem si jista z ceho. Jelikoz mam problem s prsem, dobrala jsem dme 16.2. Augmentin antibiotika. V praci jsem si namazala ruce desinfekci s Aloe Vera - uplne novou a hned druhy den jsem se osypala nejprve na rukou z obou stran a na nahou, i na ploskach. Flicky vypadají obdobne jako koprivka. Zarudle, svedive... Na obliceji, usich, kolenou, obou stehnech, nohach a ploskach, rukou z obou stran.... V případě potřeby dolozim fotografie.
    Je mozne, ze by se takhle mohla projevit pozdejsi alergie na Antibiotika?
    Moc dekuji

    Dobrý den, to co popisujete vypadá na alergickou reakci na antibiotika, je to typická zpožděna reakce. Je potřeba navštívit lékaře , projevy se mohou zhoršit.Celkove se užívají antihistaminika popr se dává injekce s kortikoidem dle stavu. Lucie Jaresova

    MUDr. Lucie Růžičková Jarešová

Veškerý obsah publikovaný na portálu ZnamyLekar.cz zejména Otázky a odpovědi, má pouze informativní charakter. Internet nepředstavuje plnohodnotnou náhradu lékařské péče poskytované specialistou.

Zkušenosti

O mně

Ambulance všeobecné a estetické dermatologie zaměřena na prevenci, diagnostiku, léčbu kožních nemocí, nádorových projevů na kůži a korekci jizev po ak...

Více

Specializace

  • dermatovenerologie