Jsme portál, na němž pacienti hledají lékaře a následně pomocí komentářů sdělují své dojmy z návštěvy. Všechny názory jsou ověřovány týmem profesionálních moderátorů, kteří pečují o to, aby byly recenze věcné a přínosné pro pacienty i specialisty.
Velmi vstřícný a milý přístup a profesionální vyšetření s cílem pomoci. Výborná komunikace a jasné vysvětlení. Mohu jen doporučit.
Na konzultaci jsme byli s 3-letou dcerou. Přístup byl velmi příjemný a konzultace jí pomohla. Nás paní magistra také nasměrovala, takže jsme potom sami byli schopni s dcerou lépe pracovat. Děkujeme.
Ačkoliv jsem zde byla poprvé, tak jsem našla ordinaci relativně rychle. Do ordinace jsem byla přijata přesně na čas, žádné čekání. Velmi oceňuji vstřícný a milý přístup, vše mi bylo hezky vysvětleno. Čekala jsem, že budu muset přijít znova, ale zákrok byl proveden v rámci jedné návštěvy. Zákrok nebyl bolestný. Celkově jsem velmi spokojená.
Z odborného hlediska nemohu soudit, ale komunikaci s pacientem hodnotím jako velmi slabou. Žádná komunikace o tom, co bude vyšetřovat, jaký je výsledek vyšetření, o vstřícnosti či milém přístupu nemůže být ani řeč. Zacházení s miminkem bylo velmi neosobní, studené. Nedoporučuju.
Pacienti se chtějí podělit o své zkušenosti a doporučit specialisty, kteří jim pomohli. Recenze pomáhají tisícům uživatelů vybrat si správného a kvalifikovaného odborníka.
Velká část názorů na Znamylekar byla přidána pacienty, kteří si rezervovali schůzku prostřednictvím portálu. Tímto způsobem můžeme ověřit, zda k návštěvě došlo, či nikoli. Kromě toho požádáme uživatele, aby před odesláním recenze ověřili ji svým telefonním číslem. Chceme mít jistotu, že názory přidávají opravdoví pacienti.
Uživatelé někdy nahlašují falešné recenze. Pokud se tak stane, náš tým péče o uživatelé zkontroluje, zda názor neporušuje některá z našich pravidel.
Ve většině případů jsou pacienti se svými návštěvy spokojení. Jsou vděční a rádi sdělují své zkušenosti ostatním.
Publikujeme pozitivní i negativní recenze, protože vnímání každého je jiné. Například: hodina čekání může být pro některé pacienty negativní, ale pro ostatní může být považována za známku toho, že se specialista pacientovi pozorně věnuje a má individuální přístup.
Pacienti si rádi přečtou, jaký má specialista přístup, čekací dobu, jak vypadá vyšetření, jaké je vybavení ordinace a jestli je vedle parkoviště. Doporučujeme uvést kontext vaší recenze, podělit se o své pocity z návštěvy. Použijte neutrální jazyk, který je srozumitelný lidem všech věkových skupin. Pište v první osobě, tím zdůrazníte, že mluvíte o vlastních zkušenostech, ne o zkušenostech jiných lidí (s výjimkou dětí nebo starších osob).
V zájmu ochrany pacientů i specialistů doporučujeme vyhnout se osobním obviněním lékaře nebo léčby. Znamylekar není místem pro posuzování zdravotnických činností, existují pro tyto účely jiné instituce.
Nemůžeme přidávat recenze, které obsahují urážlivé výrazy nebo obvinění. Vytvořme bezpečné prostředí pro každého!
Nezapomeňte, že názor musí být dostatečně obsáhlý a informačně hodnotný pro ostatní pacienty
Pokud napíšete více o svých pocitech a očekáváních, jiní pacienti snadněji pochopí, proč jste nebyli s návštěvou nespokojení.
Např:
❌ Doktor ke mně byl odtažitý.
✅ Doktor se mi jen podíval na koleno a dal mi poukaz na vyšetření RTG. Čekal jsem, že mi vysvětlí, co mi způsobuje bolest.
Při přidávání recenze používejte neutrální jazyk a ujistěte se, že slova, která používáte, jsou srozumitelná lidem všech věkových skupin.
Přidejte názory týkající se vlastní návštěvy u specialisty. Pouze v případě dětí, osob se zdravotním postižením nebo starších osob, které je třeba doprovázet, můžete vyprávět o zkušenostech druhé osoby.
Příklad:
❌ Tento lékař pomohl mému příteli s pracovní krizi a nyní je na tom mnohem lépe.
✅ Konzultace byla pro mě velkým přínosem. Velmi empatický a lidský přístup, moc mi to pomohlo
✅ Moje matka šla k tomuto lékaři a paní doktorka našla řešení problému. Její rady, pomohly a zlepšili kvalitu života
Vytvořme bezpečné prostředí pro každého! I když jste měli špatnou zkušenost se specialistou, vyhněte se urážlivým výrazům,Věříme, že i negativní názor je možné napsat slušně a věcně.
Příklad:
❌ Lékař byl hrubý a neprofesionální.
✅ Během návštěvy jsem se cítil nepříjemně. Lékař nevěnoval mi vůbec svoji pozornost a neodpovídal na moje dotazy. Nedoporučuju, budu hledat jiného specialistu.
Nejsme veřejnou zdravotnickou instituci*, takže můžeme odmítnout názory, které posuzují, zda byla léčba dobrá nebo ne. Můžete říci o svých zkušenostech: léčba doporučená specialistou byla účinná nebo ne. Ale i když řešení nebylo pro vás výhodné, neznamená to, že byste měli zpochybňovat odborné znalosti specialisty.
Příklad:
❌ Lékař o své práci nic neví, cítil jsem se po zákroku ještě hůř.
✅ Léčba, kterou jsem od tohoto lékaře dostal nebyla pro mě účinná, a proto jsem se rozhodl navštívit jiného specialistu.
* Chcete-li nahlásit zneužití, kontaktujte osobu odpovědnou za zařízení. Můžete také požádat o podporu příslušné organizace (např. Ombudsmana pro zdraví nebo Českou lékařskou komoru).
Může se to občas stát. V takovém případě vás budeme kontaktovat s vysvětlením a radou, jak názor upravit, aby si ostatní pacienti mohli váš názor přečíst.
Ne, lékaři takovou možnost nemají. Pokud lékař nahlásí, že názor může být falešný nebo nedodržuje naše pravidla pro přidávání názorů, náš tým moderátorů takový názor zkontroluje.