Adresa

Na této adrese online kalendář není aktivní

Vojenská zdravotní pojišťovna ČR, Revírní bratrská pokladna, zdravotní pojišťovna, Zaměstnanecká pojišťovna Škoda
Nedostatek informací o službách a cenách

Chybí vám nějaké informace na profilu tohoto specialisty?

Zobrazit ostatní profily dermatologů v okolí

Zkušenosti

Ceník

Informace o službách a cenách nejsou k dispozici

Tento specialista ještě nepřidával žádné informace o svých službách.

Názory pacientů

1

Obecné skóre
11 názorů

  • Přesnost
  • Péče
  • Zařízení
P
Ověřeny pacient
Umístění: Medifin a.s., Poliklinika Šustova Vypaleni bradavic u dítěte

Dnes jsem s detmi 9 let navstivila ordinaci pani doktorky, do ktere jsme byly objednani na 15:15 hodin. Po hodinovem cekani byl osetren syn. Nasledne po nem vstupovala do ordinace dcera, ktera jiz byla ve velkem stresu z pripadne bolesti a ve stresu z cekani. Pani doktorka zacala dceri vykat, cimz ji na odvaze nepridala. Dcera se pokusila vzeprit, ale usadila jeem ji na zidli. Dcera sice schovala nohu, ale opravdu slusne pozadala, zda se muze na neco zeptat. Doktorka ihned vypalila, ze mame odejit, ze je dcera rozmazleny fakan a te si mame osetreni hledat jinde. Dcera bosa vybehla z ordinace. Pani doktorce jsem ostre dala najevo, ze snad tohle chovani nemysli vazne, ale ona i pan asistent tvrzeni o rozmazlenem fakanovi potvrdili a vykazali nas z ordinace, ze si mame hledat osetreni jinde.

Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní


K
Ověřeny pacient
Umístění: jiné místo

Naprosto hrozné! Přišla jsem s dcerou na kozultaci ohledne bradavice na noze. Paní doktorka rovnou bradavici vypalila . Bohužel se netrefila a spálila ji zdravou kůži vedle bradavice! Zjistila jsem to az vecer. Do této ordinace opravdu nechoďte!

Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní


R
Ověřeny pacient
Umístění: Medifin a.s., Poliklinika Šustova

Ordinaci jsem navštívil jako doprovod 80leté babičky. Vaskulitida zaměněna za bércový vřed, nulové laboratorní vyšetření (a to se varianta tohoto onemocnění může projevit i v ledvinách), obvinění že špatné životosprávy aniž by se na cokoliv zeptala. Arogance, nechuť cokoliv řešit, neuvěřitelně špatný přístup. No prostě babičce jsem přikázal odejít, objednal ji na kožní jinam a ejhle, léčba byla zahájena (diagnóza na první pohled následně potvrzena laboratoří) a na rozdíl od snahy pí. Škrdlantové funguje.

Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní


Ověřeny pacient
Umístění: jiné místo

Paní doktorka se neumí chovat k pacientům, chová se povýšeně a má nevhodné poznámky, odešla jsem z její ordinace po jejím komentáři, že když mám tedy jiný názor než ona, ať si hledám jiného doktora. A to pouze, když jsem jí sdělila, že estetický problém (se kterým jsem do ordinace nepřišla, s ní nechci řešit přišla jsem kvuli něčemu jinému a již jsem se léčila a všude mi řekli jinou diagnozu). Pokud se vším nesouhlasíte a máte svůj názor, k této doktorce nechoďte. Pustí se do vás i její nesympatický asistent. Ani se nedivím, že nemá svou vlastní zdravotní sestru. Možná má dlouholetou praxi a zkušenosti za sebou, ale chování k pacientům je také důležité..

Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní


Ověřeny pacient

U MUDr. Škrdlantové jsem byl pouze jednou a podle Moje VZP tehdy vykázala výkon, který jsem neabsolvoval (kryodestrukce kožních lézí). Následně paní doktorka pokračovala s vykazováním kontrolních vyšetření, které jsem neabsolvoval.

Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní


P
Ověřeny pacient

Taky jsem nespokojena-chtela jsem odstranit znamenko, pry neni problem, 2500. Sla jsem jinam a bylo to zdarma pres pojistovnu. Navic si taktez na pojistovne nauctovala 4x navstevu a to jsem tam byla pouze jednou. O neochotnem pristupu radsi nemluvim..

Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní


P
Ověřeny pacient

S paní doktorkou mám poměrně negativní zkušenost, při žádosti o odstranění kožních lézí mi bylo sděleno, že je to jen kosmetické a tudíž to nekryje pojištovna (což jsem se nakonec dozvěděl, že není pravda) a že to bude 200 Kč za každou lézi. A pak mi sdělila, že jsem tlustý, že si za ty léze můžu sám... Nakonec jsem ze zdravotních důvodu zrušil odstranění lézí a odstranil jsem si je po delší době někde jinde - ZDARMA, kryté pojištovnou.

Vrchol však je, že po vyžadání přehledu úhrad zdravotní péče od mé pojišťovny, jsem zjistitl že si paní doktorka účtovala dlouho po mé jediné návševě různá vyšetření a dokonce i odstranění zmíněných lézí - to mi přijde dosti sprosté.

DOPORUČENÍ PRO VŠECHNY: Jestli jste u paní dokorky někdy byly, vyžádejte si (zdarma) od pojištovny výpis úhrad za Vaší péči, ať odhalíte podobné podvodníky!

Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní


E
Ověřeny pacient

Čekací doba na tuto paní doktorku je minimálně hodinu i když jste objednaní. Paní doktorka si účtuje 500Kč za vypálení bradavice a je jí naprosto lhostejné arogantní sprosté jednání jejího asistenta, který navíc ztrácí karty. Paní doktorka se velice divila, že jsem ze ztracené karty tak rozčarovaná, že to se přeci stává. Pro nás pacienty to znamená vysvětlovat vše paní doktorce znovu včetně její vlastní léčby. Rozhodně nedoporučuji, osobně se raději obrátím na soukromou doktorku, kde sice zaplatím více než 30 Kč, ale zase se mnou budou jednat slušně.

Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní


D
Ověřeny pacient

v roce 2011 jsem k doktorce několikrát docházel na vyšetření pih. Na upozornění na pihu pod okem , kterou taktéž vyšetřovala, mi sdělila že se jedné o ječné zrno. Po pozdější návštěvě u očního lékaře mi bylo doporučeno vyříznout. Z chybné diagnózy dermatoložky se náhle vyklubal zhoubný nádor. Jak to možné, že paní doktorka nepoznala kožní nádor?
Já osobně tedy nedoporučuji,
Hodnotím paní Doktoru, ačkoliv jsem u ní již více jak dva roky nebyl... třeba se něco změnílo, třeba ne.
David B.

Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní


M
Ověřeny pacient

Pritel se objednal na vysetreni, pan asistent mu rekl do telefonu at dorazi presny den KDYKOLIV mezi 8-16:30. Dorazil na misto kolem 12:00 a byl panem asistentem Janysem sproste a vulgarne vyhozen, že paní doktorka zrovna jí. To je jasné, že se taky potřebují naobědvat - to dá rozum, ale lepe mel pan asistent do telefonu říct, kdy mají obědovou pauzu a ne s pacinty jednat jako s nejakym povlem a dokonce na ne kricet a následně vulgarně titulovat. Palec dolu - Za chovani personalu, pani doktorka je jinak profesionalka ve svem oboru, ktere se jeji prace vytknout neda, vzdy pritelovi pomohla.

Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní


Došlo k chybě, zkuste to znovu

Zkušenosti