MUDr. Jaroslava Hašková

Otorinolaryngolog · Více

21 názorů

Zkušenosti

Adresa

Přiblížit mapu se otevře v nové záložce
Poliklinika Mazurská

Mazurská 484/2, Praha 181 00

Dostupnost

Na této adrese online kalendář není aktivní

Typy přijímaných pacientů

  • Soukromý pacient (bez pojištění)
  • Pacienti se zdravotním pojištěním

Pojišťovny

Přiblížit mapu se otevře v nové záložce

Ceník

Informace o službách a cenách nejsou k dispozici

Tento specialista ještě nepřidával žádné informace o svých službách.

21 názorů

Recenze pacientů jsou pro nás důležité. Specialisté nemají možnost zaplatit za odstranění nebo změnu recenze pacienta. Další informace. Další informace o názorech
  • D

    Pokud hledáte profesionální a velice milý přístup k malým dětem,vřele doporučuji paní Dr.Haskovou.4 letý syn u pani doktorky absolvoval vstupní vyšetření a i když mu to někdy nebylo příjemné,paní doktorka ho jim provedla velmi hravou formou až se smál. Dekuji za krásný přístup k dětem i maminkam

     • Poliklinika Mazurská Jiný  • 

  • H

    Milá paní doktorka s profesionálním přístupem, vše naprosto bez problému.

     • Poliklinika Mazurská Jiný  • 

  • L

    Dobrý den,
    byla jsem během měsíce 2x u p. doktorky s nemocnou dcerou- akutní bolest ucha. Pokaždé jsem dostala odpověď, že nejsme objednaní.. Kdo si umí objednat nemoc dítěte.?? Já rozhodně NE! Očekávala bych alespoň u dětí jiný přístup. Našla jsem odpověď paní doktorky před nějaký časem.. viz níže. Co stalo, že už nežijeme v 21. století? Jsem opravdu zklamaná. Chodíme do ordinace více jak 10 let.
    "Odpověď majitele před 3 lety
    Vážená paní ...
    ráda bych Vám vysvětlila, proč v 21. století nepoužíváme v ordinaci objednávací systém. Jak jste si i Vy sama se synem vyzkoušela, jsme akutní oddělení a objednávání v odstupu týdnů je u nás tedy nefunkční....
    To by nejspíš přineslo větší nespokojenost mezi pacienty než způsob, kterým to řešíme nyní.
    Navíc, pokud vím, jsme Vás ošetřovali při kontrolách přednostně po celou dobu...... Věřím, že když se nad vysvětlením zamyslíte, pochopíte, že i v 21. století je tento způsob lepším řešením pro naše pacienty.
    S pozdravem
    D.M.
    ORL Mazurská s.r.o."

     • Poliklinika Mazurská Jiný  • 

  • Nejhorší ordinace, kterou jsem kdy navštívila. Sestry nepříjemné, v čekárně křičí hudba a mají tam zimu. Přístup hrozný, jednání ještě horší. Navíc si berou 50 Kč jako zapisné. Již nikdy víc.

     • Poliklinika Mazurská Zánět dutin  • 

  • L

    K paní doktorce chodím už od malička. Před dvěma měsíci mi začlo bolet v krku, nemohla jsem polykat a špatně se mi mluvilo. Dostala jsem antibiotika. Antibiotika jsem dobrala, ale bolest se vrátila, tentokrát mnohem silnější. Šla jsem za pani doktorkou a její reakce mne velice zarazila. Řekla mi, že není chyba v prášcích, ale ve mě, v mém životním stylu. Udivilo me to, protože vůbec neví jak žiju. Naznačila mi, že po antibiotikach NENÍ možné, aby mi cokoliv bolelo, myslela si, že si vše VYMÝŠLÍM. Druhý den jsem jela na pohotovost, kde jsem byla také hospitalizována. Doktoři mi diagnotikovali abces krku. Větší bolest jsem nezažila. Její chování mi přišlo velice neprofesionální.

     • Poliklinika Mazurská Bolest krku  • 

  • Paní doktorka je velmi milá , má k lidem citlivý , profesionální přístup, sestry jsou také velmi šikovné. Mám radost ! .:-) Kdyby takových doktorů bylo víc ! :-)

     •  • 

  • Š

    Paní doktorka je čirá profesionálka. S čímkoliv jsem za ní byl, vždycky mi velice ochotně poradila a pomohla.

     •  • 

  • E

    Lékařka je velmi výborná a pečlivá, jen sestra Denisa má velmi neprofesionální přístup k pacientům.

     •  • 

  • N

    Byla jsem u paní doktorky zatím jednou, ale udělala na mne velmi dobrý dojem. Milá, vstřícná, zvažuje všechny alternativy a o všech podrobně informuje pacienta. Do začátku jsem k lékařům velmi nedůvěřivá, paní doktorka Hašková ve mne vzbudila důvěru během první návštěvy. Čekací doba přes dvě hodiny je opravdu politováníhodná, obvzlášť čekají-li i malé děti, ovšem neviním z toho paní doktorku, jako spíš české zdravotnictví. Kdybych měla já, nebo mé děti v budoucnu problém z oboru ORL, obrátím se s na ni.

     •  • 

  • M

    Vážený pane TNT,
    dne 31. 12. 2012 jsme byli jediná otevřená ordinace na Praze 8 a i v jejím širokém okolí.
    Snažili jsme se vyjít vstříc všem našim i ostatním akutním pacientům. Byli jsme vystaveni tomuto tlaku a naši pacienti trpělivě čekali i dvě hodiny na ošetření, abychom zvládli nápor i ostatních pacientů. Jsme akutní obor, a tedy nelze provádět objednání pacientů.
    Ordinaci ORL MUDr. Chmela jsme nezastupovali, ani jsme jím o toto nebyli požádáni. Zastupovala jej nemocnice Na Bulovce, ORL ambulance. Tuto informaci jste od nás obdržel.
    Dle zákona č.48/1997 Sb. o regulačních poplatcích jste povinen zaplatit 30 Kč při ambulantním ošetření, pokud byste byl ošetřen v nemocnici při pohotovostní službě, jedná se o poplatek 90 Kč.
    Chtěla bych tímto poděkovat našemu personálu za nasazení, s jakým zvládali nápor pacientů během tohoto vánočního času, popřát jim i všem našim pacientům hodně štěstí a spokojenosti a především hodně zdraví, o jehož navrácení v naší ORL ambulanci usilujeme.
    MUDr. Hašková Jaroslava

     •  • 

Došlo k chybě, zkuste to znovu