Adresa

Mazurská 484/2, Praha
Poliklinika Mazurská

Na tento adrese online kalendář není aktivní


Oborová zdravotní pojišťovna, Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra ČR
Nedostatek informací o službách a cenách

Chybí vám nějaké informace na profilu tohoto specialisty?

Zobrazit ostatní otorinolaryngologů v okolí

Zkušenosti

Ceník

Informace o službách a cenách nejsou k dispozici

Tento specialista ještě nepřidával žádné informace o svých službách.

Názory pacientů

4.5

Obecné skóre
18 názorů

  • Přesnost
  • Péče
  • Zařízení
Ověřeny pacient
Umístění: Poliklinika Mazurská Zánět dutin

Nejhorší ordinace, kterou jsem kdy navštívila. Sestry nepříjemné, v čekárně křičí hudba a mají tam zimu. Přístup hrozný, jednání ještě horší. Navíc si berou 50 Kč jako zapisné. Již nikdy víc.


L
Ověřeny pacient
Umístění: Poliklinika Mazurská Bolest krku

K paní doktorce chodím už od malička. Před dvěma měsíci mi začlo bolet v krku, nemohla jsem polykat a špatně se mi mluvilo. Dostala jsem antibiotika. Antibiotika jsem dobrala, ale bolest se vrátila, tentokrát mnohem silnější. Šla jsem za pani doktorkou a její reakce mne velice zarazila. Řekla mi, že není chyba v prášcích, ale ve mě, v mém životním stylu. Udivilo me to, protože vůbec neví jak žiju. Naznačila mi, že po antibiotikach NENÍ možné, aby mi cokoliv bolelo, myslela si, že si vše VYMÝŠLÍM. Druhý den jsem jela na pohotovost, kde jsem byla také hospitalizována. Doktoři mi diagnotikovali abces krku. Větší bolest jsem nezažila. Její chování mi přišlo velice neprofesionální.


Ověřeny pacient

Paní doktorka je velmi milá , má k lidem citlivý , profesionální přístup, sestry jsou také velmi šikovné. Mám radost ! .:-) Kdyby takových doktorů bylo víc ! :-)


Š
Ověřeny pacient

Paní doktorka je čirá profesionálka. S čímkoliv jsem za ní byl, vždycky mi velice ochotně poradila a pomohla.


E
Ověřeny pacient

Lékařka je velmi výborná a pečlivá, jen sestra Denisa má velmi neprofesionální přístup k pacientům.


N
Ověřeny pacient

Byla jsem u paní doktorky zatím jednou, ale udělala na mne velmi dobrý dojem. Milá, vstřícná, zvažuje všechny alternativy a o všech podrobně informuje pacienta. Do začátku jsem k lékařům velmi nedůvěřivá, paní doktorka Hašková ve mne vzbudila důvěru během první návštěvy. Čekací doba přes dvě hodiny je opravdu politováníhodná, obvzlášť čekají-li i malé děti, ovšem neviním z toho paní doktorku, jako spíš české zdravotnictví. Kdybych měla já, nebo mé děti v budoucnu problém z oboru ORL, obrátím se s na ni.


M
Ověřeny pacient

Vážený pane TNT,
dne 31. 12. 2012 jsme byli jediná otevřená ordinace na Praze 8 a i v jejím širokém okolí.
Snažili jsme se vyjít vstříc všem našim i ostatním akutním pacientům. Byli jsme vystaveni tomuto tlaku a naši pacienti trpělivě čekali i dvě hodiny na ošetření, abychom zvládli nápor i ostatních pacientů. Jsme akutní obor, a tedy nelze provádět objednání pacientů.
Ordinaci ORL MUDr. Chmela jsme nezastupovali, ani jsme jím o toto nebyli požádáni. Zastupovala jej nemocnice Na Bulovce, ORL ambulance. Tuto informaci jste od nás obdržel.
Dle zákona č.48/1997 Sb. o regulačních poplatcích jste povinen zaplatit 30 Kč při ambulantním ošetření, pokud byste byl ošetřen v nemocnici při pohotovostní službě, jedná se o poplatek 90 Kč.
Chtěla bych tímto poděkovat našemu personálu za nasazení, s jakým zvládali nápor pacientů během tohoto vánočního času, popřát jim i všem našim pacientům hodně štěstí a spokojenosti a především hodně zdraví, o jehož navrácení v naší ORL ambulanci usilujeme.
MUDr. Hašková Jaroslava


T
Ověřeny pacient

Dobrý den

Můj ošetřující lékař měl dovolenou (ušní, nosní, krční), proto jsem si zašel naproti k jinému lékaři. Netušil jsem do čeho jdu jinak bych raději podstoupil cestu na Fakultní nemocnici Na Bulovce.
Po vyzvání do ordinace jsem se posadil a zdělil jsem, že můj lékař má dovolenou.(to byla chyba!!!!)
Nastalo peklo. Doktorka se začala chovat velice nepříjemně. Nechtěla vyslechnout můj problém i když mi bylo moc zle tak si mluvila jen tu svou. Vysvětlovala mi, že není má doktorka a dost nepříjemným způsobem.
Po 3 minutách nevýživného monologu se mi koukla do uší a do nosu. Po té jsem zaplatil 30 korun.
Totálně zklamaný bez diagnozy s pocitem nežádoucího člověka, který nemá právo být ošetřen nad smrtelnou postelí (řečeno obrazně). To je špatně.

Je to smutný, ale i má žena narazila na stejnou doktorku a necítila se jinak. Bylo to naprosto nezaujaté. Píšu to až po druhé zkušenosti od mé ženy, která tam navíc šla s dětmi, 5 měsíců a 2 .3/4 roku.
Bylo zajímavé, že se zmínila o jiném doktorovi, který má shodou náhod také dovolenou a nastalo znovu peklo.
Je to smutné jak rychle doktorka odbyla mé dvě malé děti.

Po té jsme usoudili s mou ženou, že doktorka se chová arogantně a raději by nechala pacienta na holičkách, když není hlášený v její ordinaci.

Změníme lékaře. Raději budeme jezdit 10 kilometrů daleko než k ní !!!


Ověřeny pacient

Paní doktorka Hašková je skvělá lékařka, a to z prostého důvodu -dokáže vždy správně diagnostikovat,umí lidsky poradit a povzbudit člověka,kterému zrovna není až tak moc fajn.Je to doktor na svém místě. Chodím k ní již hodně dlouho a vždy jsem se u ní setkal s přístupem velice profesionálním.


Profesionální přístup paní doktorky. Milá, vše v klidu vysvětlí. Chodíme tam s dětmi, pokaždé milá na děti, které se uklidní a vysvětlí jim to tak,že se nechají vyšetřit. MUDr. se snaží neuspěchat léčbu, neřeší razantními metodami jako operace - tak jako nám bylo doporučeno v nemocnici. Raději volí přírodní metody, než zásah do těla tímto způsobem. Sestry jsou skutečně odměřené, ale dá se přežít. Vyhovující je i vybavení pro děti v čekárně. Vyvolávací systém vždy fungoval a krom urgentních případů zůstal vyvolávací pořádek zachován.


Došlo k chybě, zkuste to znovu

Zkušenosti