Stomatologická klinika K 11

(57 názorů)
Zobrazit lékaře

Klinika K11 poskytuje komplexní a profesionální péči o Vaše zuby. Více

O nás

Ordinace

Stomatologická klinika K 11

Šimáčkova 340/40

62800 , Brno , jihomoravský

Kontaktní údaje
Soukromý pacient (bez pojištění)

Stomatologická klinika K 11

Karáskovo náměstí 11

61500 , Brno , jihomoravský

Kontaktní údaje
Soukromý pacient (bez pojištění)

O nás

Klinika K11 poskytuje komplexní a profesionální péči o Vaše zuby.

Nejbližší zařízení

Názory o lékařích ze zařízení

  • Stanislav Bednář

    Zubař,

    • F

      Při trhání zubu, nevyndal velký kus kořene, při reklamaci tvrdil, že je to v pořádku a rentgen neprovedl. Musel jsem jinam a tam na to přišli. Nová zubařka se divila, jakým způsobem dopatlával staré plomby!


  • Klára Vaculovičová

    Zubař, MDDr.

    • Nejlepší lékařka jaku jsem kdy měl. Škoda, že jen velmi krátce. Paní doktorka odchází z Brna. Jsem s ní velmi spokojen.


  • Michal Tesařík

    Zubař, MUDr.

    • M

      Pan doktor je velice přívětivý a naprosto, naprosto profesionální. Dokáže si poradit i se sebevětším problémem a vždy zakročí pohotově s chladnou hlavou a důkladnou myslí. Nemohu jinak než doporučit :-)

    • Naprostá spokojenost. Snaží se dělat vše šetrně dodá k tomu i odborný výklad aby tomu člověk rozumněl. Doufám že to tak bude i nadále


  • Jana Vránová

    Zubař, MUDr.

    • P

      Na pohotovosti jsem byla s téměř sedmiletým synem, bolela ho pětka dole, mléčný zub, už tam má plombičku a vedle ní teď začínající malinký kaz....MUDr.Vránová usoudila, že "ho tam nemá co bolet"..... synek na to podotkl "tak proč tu teda vlastně sedím, že".....na to mu řekla, že je nějaký rozumbrada a že mu teda může klidně vytrhnout čtverku před tou pětkou, protože to je tak jediné , co ho může bolet....
      Jelikož čtverka ho nebolela, dohodli jsme se, že ráno navštívíme naši paní doktorku. MUDr.Vránová do zprávy nechala zapsat "Na křesle zub přestal bolet, odmítá ošetření". O podpis této zprávy jsem si musela říct, paní doktorka chvíli dokonce váhala, než se podepsala!!!!
      Na začátku jsem zapomněla uvést, že tomuto "úžasnému" zážitku předcházela pětadvacetiminutová pauza, kterou paní doktorka ve 21.05 hodin vyhlásila, přestože věděla, že je na řadě malé dítě (které je zvyklé v takovou pozdní večerní dobu dávno spát). Předtím už jsem tam se synkem půl hodiny seděla - před námi ošetřila tři pacienty.
      Vskutku pozoruhodná zkušenost, AROGANCE A NEUVĚŘITELNÝ PŘÍSTUP paní doktorky - pro mne něco NAPROSTO ŠOKUJÍCÍHO!!!!!!!

    • I

      11.5.2016 Po dnešní zkušenosti s paní doktorkou, na zubní pohotovosti v Úrazové nemocnici v Brně, musím souhlasit se slovy paní Gity Sedláčkové. Paní doktorka velmi arogantní a neochotná. Paní doktorku rozhodně NEDOPORUČUJI !!!!!

    Podívejte se na všechny názory (3) na lékaře


  • Zdenka Šťastná

    Zubař, MUDr.

    • M
      Umístění: Stomatologická klinika K 11

      K paní doktorce chodím už min. 10 let a i když jsem se odstěhovala z Brna 150 km daleko, za nic ji nevyměním. Díky ní jsem se přestala bát zubařů. Je milá, vždy přesně vysvětlí co bude dělat a komentuje i zákrok ať vím co se zrovna děje. Nekouká na hodiny a dělá svoji práci pečlivě i když je to časově náročnější. Umí si čas i rozvrhnout takže v čekárně obvykle nečekám dlouho. Navíc od ní nikdy nic nebolí. Když bolí, je něžnější a snaží se bolest zmírnit. Je prostě super.


  • Pavel Procházka

    Zubař, MUDr.

    • A
      Umístění: DENTARIA stomatologieSlužby: bolest zubu

      Pan Doktor mi byl přidělen po odchodu mé bývalé (skvělé) zubařky. K panu zubaři jsem šla cíleně s bolesti dásně, která nešla vydržet. Na RTG nebylo nic vidět, tak mi zub jen vyčistil, ale podotkl, že bolest vychází z osmičky, ale je podle něj zbytečně ji vytrhnout. Bolest však přetrvává i po vyčištění. K tomu mi řekl, že na druhé straně mám malý kaz, který zaplombuje za týden. Za týden jsem opět přišla z bolesti dané dásně, opět jen vyčistil a posílal mě domů s kontrolou za týden. Připomněla jsem mu kaz a bylo mi řečeno "Aha vlastně, vy máte kaz"..
      Opravdu zklamání.

    • W

      Bohužel mám s panem doktorem negativní zkušenost. Předem chci napsat, že je pan zubař empatický a příjemný pán, ale odborně ho nemohu doporučit. Když jsem přešla k jinému zubaři, rentgen odhalil, že mám zuby ve špatném stavu, přestože jsem chodila pravidelně na kontroly co půl roku. Spousta kazů pod plombami. Pravidelně si zuby čistím a docházím na kontroly, proto nemohu napsat tomuto zubaři dobrou recenzi. Dost mě to naštvalo. Tato sranda opravdu nevyjde na pár korun. Nedoporučuji

    Podívejte se na všechny názory (4) na lékaře


  • Michal Bumbálek

    Zubař, MUDr.

    • R
      Umístění: Onedent- Zubní ordinace - stomatologické centrumSlužby: Vytržení zubu

      U Mudr,Bumbalka mám usměvavý zážitek,kdyz mi trhal zuby tak nemohl vydolovat poslední kořínek,tak mu museli pomocí dva kolegové,k smíchu mi přišlo to jak 3 chlapi zapasi s malym korinkem.Jinak po zákroku bylo vše super.

    • Pana doktora Bumbálka doporučuji všem, kteří chtějí jít na jistotu a dát si zuby skutečně do pořádku. Už bych k jinému zubaři nešel.

    Podívejte se na všechny názory (3) na lékaře


  • Iva Kloudová

    Zubař, MUDr.

    • P
      Umístění: Stomatologické centrum K 11, s.r.o.Služby: Ošetření

      K paní doktorce chodím roky a byl jsem spokojen pouze pokud šlo o základní ošetření.Jako člověka ji mám velice rád, proto mne mrzí, že po profesní stránce musím hodnotit negativně. Poslední návštěvy bohužel všechno špatně. Paní doktorka má středověké praktiky,nepoužívá rukavice,umrtvení zubu je pro ni nepřípustné. Bez mého souhlasu mi zbrousila celou spodní řadu zubů.Poslední trhání zubu jsem myslel, že umřu a po hodině marného boje skončil v Bohunicích na chirurgii kde jsem si připadal jako v jiném světě a příště jdu rovnou tam.

    • E

      Perfektní,vždy mě pomůže.Chodila k ní také moje bývalá žena a dcera.Perfektní já děkuji. Emanuel

    Podívejte se na všechny názory (15) na lékaře


  • Emaan Yuonisova Ph.D.

    Zubař, MUDr.

    • P

      Nemohu doporučit. Registrovala jsem se na klinice K11, neboť jsem podlehla reklamě na webu této kliniky. Původně jsem hledala zubního lékaře jen pro syna, ale bylo mi sděleno, že ho zaregistrují jen s rodičem. Ok, neřešila jsem a nechala si doporučit údajně přátelskou lékařku s dobrým vztahem k dětem, Dr. Yuonisovou.

      První návštěva: K přijetí do péče byl nutný rentgen v mém případě. Paní na RTG nepříjemná, pokud jsem okamžitě neuposlechla příkazu, znechuceně mi vynadala. Kromě pokynů na mě jinak nemluvila, sundala jsem si tedy předčasně ochrannou vestu s tím, že už je asi konec, ale v tu chvíli se na mě dost zásadně obořila, že si ji mám laskavě nechat a také obrátila oči v sloup.
      Samotná prohlídka u lékařky proběhla již v klidu, ovšem za poplatek 600,- jsem čekala nějakou tu konzultaci. Paní doktorka při prohlídce hlásila sestře asi 4 kazy, poté se beze slova otočila a řešila emaily na PC. Sestra mezitím vypisovala účtenku... Tak jsem paní doktorku požádala o nějaký plán, vysvětlení. Dostalo se mi velmi strohé odpovědi, že mám 4 kazy. Tak se ptám, co teď, jak dlouho trvá oprava, mám se objednat hned, potřebuju informace kvůli případnému hlídaní syna. Také se ptám na opravu korunek, které již přesluhují a je třeba je vyměnit. Dostalo se mi odpovědi “tak se objednejte, korunky konzultujte jinde” a paní doktorka se vrátila k emailu, zády ke mě. Tolik důležitou účtenku jsem dostala od sestry v pořádku, pochopitelně.

      Prohlídka syna proběhla hned po té mojí a o přátelském přístupu k dětem jsem si mohla nechat jen zdát. Na pokyn otevři pusu, spočítáme zoubky syn úplně nereagoval, tak se paní doktorka přiblížila se zrcátkem, načež se syn lekl a začal plakat. Už to asi jinak v té chvíli nešlo, syn už plakal a nechtěla jsem ho trápit, tak se paní doktorka podívala na zuby - zde tedy oceňuji rychlost, asi jedinou pozitivní věc. Byla jsem upozorněna velmi důrazně na nevhodnost kojení v noci (syn měl v té době 16 měsíců), prý na další preventivní prohlídce bude mít všechny zuby zkažené, jestli okamžitě nepřestanu. Neměla jsem moc sílu na nějakou debatu třeba o tom, že dítě má bradavku až za zuby a tím pádem s mlékem zuby do styku nepřijdou, že bakteriím trvá cca 24 hodin, než začnou v biofilmu tvořit zubní kaz, a tak dále, takže jsem si tato fakta nechala pro sebe a rozhodla se v kojení a čištění zubů ráno a večer pokračovat.

      Druhá návštěva: Rozhodla jsem se svoje 4 kazy vyřešit co nejdřív, takže hledání nového zubaře, což je poměrně náročná záležitost, nepřicházelo do úvahy. Objednala jsem si tedy termín s tím, že se opraví dva zuby, bude to cca hodina. Manžel si musel vzít z práce dovolenou kvůli hlídání syna, a do Brna to máme docela daleko, takže celodenní rodinný výlet... Paní doktorka mě vzala na čas, usedla jsem tedy, ujistila jsem se o plánu na dva zuby, prý to bude trvat tak 45 minut. Během prvního zubu zvonil několikrát telefon, někdo klepal na dveře, paní doktorka několikrát odběhla toho vyřídit (zaslechla jsem, že má jít někam něco překládat?). Po 10 minutách mi oznámila, že zub je opraven a že nashledanou. Tak jsem vytřeštila oči, že sem jedu z daleka, hlídaní, atd., že ještě před chvílí byly v plánu zuby dva. Prý ji to mrzí, ale nemá sestru - sestra (prý půjčená z jiné ordinace) vypisovala mezitím účet na 2300,-. Mám se objednat na jindy. No tak jo, nakonec souhlasím. Paní doktorka mě zapisuje do PC na příští měsíc, slibuje dva zuby, termín na hodinu. Odcházím platit a chápu manželovo naštvání.

      Třetí a poslední návštěva už mi přišla jako vrchol neprofesionality. Objednána jsem byla na 10:30. V 10:45 klepu, jestli na mě nezapomněli. Prý na dnešek nikoho neberou. Tak se ptám paní doktorky, proč přede mnou teď vzali dva pacienty. Prý je nemocná sestra a pacienti se rušili. Opakuji dotaz, proč přede mnou dva pacienti byli a proč mi nedal nikdo vědět - jedu zdaleka, hlídaní, naštvaný manžel atd. Mám se jít prý podívat do PC, že tam nejsem. Tak ukazuji svůj kalendář, že tam jsem a slušně se ptám, jak to tedy vyřešíme. Paní doktorka tedy poprosila sestru z jiné ordinace, s jejíž pomocí mi opravila alespoň jeden zub. Na dotaz, jestli se rovnou objednám na další měsíc s příslibem termínu na hodinu a dokončení 2 zubů odpovídám ne, děkuji. Odcházím s obligátním účtem na 2300,- za desetiminutovou opravu zubu.

      Nechápu politiku této kliniky. Byla jsem ochotna si připlatit za nadstandardní služby typu příjemný přístup k dětem, spolehlivost, ale místo toho jsem odešla rozčarovaná a první z narychlo opravených zubů mě začal bolet.

    • Umístění: Stomatologická klinika K 11Služby: Trhání zubů

      Dnešní návštěva u paní doktorky byla úplně úžasná, syn šel s obavami, ale nakonec byl úplně překvapen příjemným a jemným přístupem paní doktorky i sestřičky. Takže vše zvládl bez potíží a já jako maminka jsem mohla být vklidu. Moc doporučuji a děkuji. Kyněrová

    Podívejte se na všechny názory (3) na lékaře


  • Elena Penčová

    Zubař, MUDr.

    • M
      Umístění: Stomatologická klinika K 11Služby: Trhání osmiček

      Paní doktorka je lidská,velice příjemná a všechno krásně vysvětlí.
      Nikomu jinému bych nesvěřila svoje osmičky než právě paní doktorce.

    • V
      Umístění: Stomatologická klinika K 11Služby: Vytrhnutí osmičky

      U paní doktorky jsem byla na vytrhnutí osmičky, která byla opravdu v hrozném stavu, navíc v zánětu. Ona i sestřička byly neuvěřitelně milé, paní doktorka mi před zákrokem vše vysvětlila, velmi podrobně a velmi empaticky. Hrozně jsem se bála, ale paní doktorka mě krasne uklidnila. I přes velky, opravdu velky, zánět zubu, zákrok vůbec nebolel. A i přes špatný stav zubu mne ho paní doktorka vytrhla snad za 5 minut. Mam k ní jít na vytrhnutí dalších tří osmiček, velmi oceňuji, že je skutečně pečlivá a u dolních dvou mě ještě před zákrokem poslala na 3D rentgen, aby si byla jistá, že mi zákrok nepoškodí nerv. Je opravdu perfektní. U ní se opravdu nemáte čeho bát.

    Podívejte se na všechny názory (13) na lékaře