Adresa

Na této adrese online kalendář není aktivní

Na teto adrese lékař přijímá pacienty na pojišťovnu

Soukromý pacient (bez pojištění)

Oborová zdravotní pojišťovna

Všeobecná zdravotní pojišťovna + 1 Více


Nedostatek informací o službách a cenách

Chybí vám nějaké informace na profilu tohoto specialisty?

Zobrazit ostatní profily zubařů v okolí

Zkušenosti

Specializace

  • zubní lékař - stomatolog

Ceník

Informace o službách a cenách nejsou k dispozici

Tento specialista ještě nepřidával žádné informace o svých službách.

Názory pacientů

4.5

Obecné skóre
26 názorů

  • Přesnost
  • Péče
  • Zařízení
N
Ověřeny pacient
Umístění: Pojhanmanesh Dent s.r.o. Jiný

Byla mi udělaná náhrada dvou horních zubů 5 a 6 metalo keramickým můstkem. Během zkoušení jsem říkala panu doktorovi, že ten můstek mi nesedí, ale on řekl, že všechno je v pořádku a já musím dovolit mu ten můstek nasadit a hned doplatit zbylou částku (už jsem měla zaplacenou zálohu). Tak jsem to mu zaplatila.
Dásně a zuby pod tím můstkem mi stále bolely, nemohla jsem kousat na tu stranu i když již uplynulo 5 měsíců. Vzhledem k tomu, že pan doktor dal mi doporučení na FN, zeptala jsem tam proč to tak je. Bylo mi řečeno, že můstek bude nutno sundat, upravit a nasadit znovu a musím jít hned teď za těm zubařem, který mi to udělal. Ve výpisu, který jsem dostala, bylo napsáno, co konkrétně musí být uděláno.
Pana doktora to hodně rozzlobilo. Řval na mě a říkal, že když ta paní doktorka taková chytrá ať sama to dělá. Potom mi nabídl, že mi vrátí peníze, ale když jsem na internetu napíšu: „Omlouvám se a pan doktor mi vrátí peníze,“ jinak musím vypadnout. To je jeho slova a máme na to svědky. Tak jsem to napsala i když vůbec nechápu za co mám omlouvat se. Zaplatila jsem mu peníze, dělala jsem všechno, co mi říkal ale vůbec jsem nebyla s tím spokojená.
Doufám, že pan doktor dodrží svá slova a aspoň vrátí mi peníze, abych mohla upravit ten můstek u jiného zubaře a zbavit se toho trápení.


J
Ověřeny pacient
Umístění: Pojhanmanesh Dent s.r.o. Jiný

Spolu s manželkou jsme pacienty pana doktora již více let a jsme naprosto spokojeni s jeho odborným i lidským přístupem. V odpovídající míře toto vyjádření platí i na sestřičku - tedy na tu, která je u pana doktora zaměstnána nejdéle.


M
Umístění: Pojhanmanesh Dent s.r.o. Jiný

Za mě zatím nejlepší zubař ,kterého jsem měl chodím k němu již dlouho a mám u něj registrovanou celou rodinu . Velmi vstřícný , vždy mi pomohl i mimo objednání když jsem měl problém a nikdy se mi nestalo že by něco musel předělávat , vždy na první pokus.


N
Ověřeny pacient
Umístění: Pojhanmanesh Dent s.r.o. Jiný

Dělá všechno rychle a bezbolestně, ale já osobně nebyla spokojena s jeho službami.
Byla jsem v ordinaci, protože bolely mi dásně a tvař. Ale pana doktora to moc nezajímalo, on uviděl, že mi chybí zuby (horní 5. a 6.) a chtěl co nejdřív udělat můstek. Řekl, že na dásně mi dá lék (ale nic nedával, dokud neudělal můstek). Udělal injekci a začal mi vrtat úplně celé zuby. Zeptala jsem ho, co on děla? Řekl, že musí odstranit nervy s těch zubu protože, kdy bude jich brousit, tak oni budou mně zlobit. Bylo to pro mě šokující. V okamžiku, kdy on to dělal, nic jsem necítila, ale potom mi ti zuby začaly bolet.
Můstek za týden už byl udělán. Když on mi ho nasadil, říkala jsem, že ten můstek mi tlačí na dásně a zuby, a to mi bolí. Říkal, že budu muset na ten můstek zvyknout a musím hned za to zaplatit, byl nervózní začal mě slovně napadat, byl arogantní, vysmíval mi, že neumím kousnut, obviňoval mě, že ten můstek prostě nechci. Aby toho nebylo málo, on mi začal vrtat dolní zub, aby ten můstek seděl lepe, a ten zub mi potom stal hodně citlivý. Co jsem měla dělat? Dovolila jsem mu ten můstek nasadit a zaplatila jsem. On se uklidnil a dal mi recept na antibiotikum a několika dnů dělal výplachy. Trochu mi to uklidnilo tu bolest ale neúplně. Potom řekl, že on není odborník na dásně, a neví co s tím dělat, že já musím jít do FN.
Zůstala jsem s tím, že problémů jsem měla ještě vice než před tím, bolely mi nejenom dásně a i 3 poškozené zuby. Teď musím to všechno řešit u jiného zubaře. A ten mi řekl, že ti zuby pod můstkem mi bolí, protože jsou špatně vyčištění.
Za to všechno jsem zaplatila 27 000 Kč. Nedoporučuji.


M
Ověřeny pacient
Umístění: Pojhanmanesh Dent s.r.o.

U pana doktora jsem se registrovala poměrně nedávno a mám za sebou teprve dva zákroky a jednu dentální hygienu. Od mala trpím nesnesitelným až panickým strachem ze zubařů nicméně a panem doktorem je můj problém s každou návštěvou lepší a lepší. Zákroky jsou bezbolestné a pan doktor je velmi milý, lidský a jemný. Jsem ráda že jsem šla právě k němu. Co se týče příspěvků výše týkající se češtiny pana doktora tak nechápu co paní vadilo. Nikdy jsem neměla problém mu cokoliv rozumět. Čestinu ovládá mnohem lépe než někteří čeští rodáci.
Pana doktora mohu jen doporučit a poděkovat mu za jeho skvělou péči.
Michala Balická


Ověřeny pacient
Umístění: Pojhanmanesh Dent s.r.o. Akutní ošetření a pravidelná péče

Dobrý den.
Po několik let již chodím se synem k p. MUDr. R. Pojhanmaneshovi.
Jeho přístup je velmi vstřícný, obětavý a vysoce profesionální.
MUDr. R. Pojhanmanesh má velmi často v ordinaci pracovní dobu od rána až do večera.
Chci tímto MUDr. R. Pojhanmaneshe vřele doporučit.
Ing. Ivana Matoušková


D
Ověřeny pacient
Umístění: Pojhanmanesh Dent s.r.o. bolest zubu

Zaregistrovala jsem se u pana doktora po referencích kolegů a přátel, jako nová plzeňačka. A nelituji. Velmi profesionální, vstřícný postoj k pacientům a rychlé řešení jejich problémů mne přesvědčilo, že jsem zde správně.


J
Ověřeny pacient
Umístění: Pojhanmanesh Dent s.r.o.

Byla jsem v ordinaci, zrentgenovali mi zuby, načež mi velmi příjemný mladý český doktor říkal, že bolavý zub (pod ohyzdnou kovovou korunkou, co jsem chtěla sundat) vyčistí a pokusí se opravit a že to ještě zkonzultuje s panem doktorem. Ten se přihrnul, mrkl na rentgen a velice nepříjemně a špatnou češtinou bez jakékoli empatie na mne vyhrkl, že se dva zuby (5,6nahoře a tudíž dost viditelné) musí vytrhnout a odkvapil. Toto mne stálo 90Kč. Oba zuby v dásni drží, bolí mne jen jeden, druhý zub je pod krásnou keramickou korunkou a nemám s ním probém.

MUDr. Ramin Pojhanmanesh

Milá paní, pokud to vezmu bod za bodem
1.- 90,-- Kč je poplatek za akutní ošetření neregistrovaného pacienta, což pravděpodobně vy nejste registrována u nás v ordinaci
2. - podle mě informace nepodáváte správné, nebo jste neposlouchala úplně, určitě vám bylo řečeno, že korunky jsou protetická práce a je lepší cokoliv s nimi řešit u lékaře, který je vyrobil a nasadil, pokud byla navrhována nějaká extrakce, určitě z nějakého důvodu to je a většinou je to nevratná změna v kořenové části a to že vás to teď nebolí, neznamená že ten nález tam není.
3. - co se týká mé češtiny, nemám problém s žádným ze svých pacientů, pracuji zde již 20 let, takže se jedná pouze o hloupou urážku z vaší strany
4. - je zvláštní že jste si na hodnocení vzpomněla po měsíci a půl od návštěvy ordinace, a stále vás bolí zub, takže jste dodnes stav svého chrupu neřešila, což vypovídá o vaší péči o zuby a zodpovědnosti. Takže jste stále ani nenavštívila svého zubaře, u kterého jste registrována.


D
Ověřeny pacient
Umístění: Pojhanmanesh Dent s.r.o. stomatologická chirurgie

Dnes jsem byla poprvé u pana Ramina.Vyndal nervy ze zubu,vyčistil a to vše bez bolesti...Injekci jsem také necítila.
Celou dobu na mě mluvil a uklidňoval mě.
Léta jsem zanedbala zubaře,ale teď jsem ráda že jsem našla i někoho komu se dá říkat Pan Doktor..


Š
Ověřeny pacient

Skvělý zubař. Je milý, sympatický a svou práci dělá poctivě. Jinam bych už nešla. Velmi doporučuji!!


Došlo k chybě, zkuste to znovu

Odpovědi

1 odpovědí poskytnutých lékařem na otázky pacientů na ZnamyLekar.cz


  • Dobrý den, jsem z Plzně. Mám šílený strach ze zubařů, měla jsem špatné zubaře a prožila si spoustu bolesti a tak u mě vznikl strach jen překročit práh zubní ordinace, ke svému zubaři už opravdu jít nechci a tak hledám nového schopného zubaře který bude mít trpělivost s někým jako jsem já (vůči strachu) Chtěla jsem jít ke stejnému zubaři jako chodí můj partner ale bohužel pan doktor K. Trygub už prý nepřijímá nové pacienty což mě moc mrzí, partnerovi jsem věřila že pan doktor je nejlepší ve svém oboru. Mám velkou bolest zubu od 11.7.2019 a potřebovala bych zub ošetřit ale zároveň bych se ráda zaregistrovalo. Děkuji pěkný den

    Dobry den,bohužel momentalně mam plny stav pacientu.
    Hezky den
    MUDr Pojhan

    MUDr. Ramin Pojhanmanesh

Veškerý obsah publikovaný na portálu ZnamyLekar.cz zejména Otázky a odpovědi, má pouze informativní charakter. Internet nepředstavuje plnohodnotnou náhradu lékařské péče poskytované specialistou.

Zkušenosti

Specializace

  • zubní lékař - stomatolog