Adresa

Náměstí 28 dubna, Brno
Ordinace

Na tento adrese online kalendář není aktivní


Nedostatek informací o službách a cenách

Chybí vám nějaké informace na profilu tohoto specialisty?

Zobrazit ostatní otorinolaryngologů v okolí

Zkušenosti

Ceník

Informace o službách a cenách nejsou k dispozici

Tento specialista ještě nepřidával žádné informace o svých službách.

Názory pacientů

3

Obecné skóre
9 názorů

  • Přesnost
  • Péče
  • Zařízení
R
Ověřeny pacient
Umístění: Ordinace bolest ucha

Paní doktorka i sestřička jsou vynikající, vždy vše rychle a bezbolestně vyřešeno. K dětem laskavé a citlivé, k dospělým praktické a věcné. Nejlepší ORL co znám...


H
Ověřeny pacient
Umístění: Ordinace Opakované angíny

Já jsem byla s paní doktorkou a sestřičkou hodně spokojená. Čtyři roky jsme se snažily bojovat s neustálými angínami. Volila různé postupy, nakonec jsem souhlasila s vytržením krčních mandlí a problémy v tom okamžení ustaly :-). V čekárně i ordinaci jsem strávila hodně času, takže co bych ostatním doporučila, je si vždy raději při první nebo akutní návštěvě předem zavolat. Paní doktorka i sestřička jsou opravdu hodně vytížené a obě se snaží co můžou.


Ověřeny pacient
Umístění: Ordinace Opakované záněty středního ucha

Paní doktorka Černá,je špičkový odborník navíc s laskavým lidským přístupem.Zbavila mne mých opakovaných zánětů středního ucha-navíc se mi věnovala i těsně před koncem prac.doby(7min.)Řeší problém z více úhlů a mně skutečně velmi pomohla.Za mne 5hvězdiček.


Ověřeny pacient

K paní doktorce chodím v případě akutních problémů zhruba 10 let. Vždy mi pomohla, pacienta si vyslechne a zvolí optimální léčbu. No rozdíl od jiných lékařů které znám u ní kromě odbornosti oceňuji přátelský přístup, dále že mimo standardních léků doporučuje i léky homeopatické, přírodní produkty firmy LR, nebo také že aplikuje měření nutnosti antibiotik a další metody. Moji známí a rodina jsou také spokojeni.


Ověřeny pacient

Dnes jsem volala k paní doktorce a mluvila se sestřičkou:
(Podotýkám kartu zde máme a syn u p.doktorky podstoupil v minulosti odstranění nosní mandle)
Syn se probudil s horečkou a silnou bolestí ucha cca v 8.30, nemohl ani vylézt z postele a nejsme z Brna ...
Čekala jsem.na odvoz a chtěla se domluvit ,že zhruba do 13hodiny dorazím.
Sestrička mě řekla pokud to nestihnu do 11h což jsem ji řekla ,že nestihnu ...mám jit k jinému lékaři , že oni maji akutní připady jen do 11 a pak už jen objednané.
přistu této lékařky je absolutně neprofesionální...
Naštěstí jsou v Brně i normální vstřícní lékaři ....
A vzali nás jinde přednostně s ohledem na to , jak se syn cítí.
Opravdu nechápu jednání některých lékařů a neochotu když dítě potřebuje pomoc.....:-(


A
Ověřeny pacient

Paní doktorka je odborník na svém místě. Mně i mým dětem vždycky pomohla a že těch návštěv nebylo zrovna málo. I dvouletému synovi doporučila vytržení mandle, dlouho jsme to doma řešili, ale nakonec jsme museli dát paní doktorce za pravdu, synův stav se po vytržení zlepšil. A musím dodat, že do dětské nemocnice jsme objednávali termín sami a moc mě mrzelo, že jsme se nedostali na úterý k paní doktorce, protože jí věříme.


E
Ověřeny pacient

K paní doktorce Černé jsem se objednala s dcerou kvůli zhodnocení nosní mandle, bylo nám doporučeno odstranění. Hned nám sjednala termín v dětské nemocnici (a to na úterý, jak zmiňuje i předešlý komentář). Na tom by asi nebylo nic špatného, kdyby byl k odstarnění mandle skutečně důvod. paní doktorka ale nezjišťovala žádná podstatná fakta jako míra nemocnosti, jestli dcera dýchá pusou, chrápe, nezajímalo ji ani, jestli při mluvení huhlá... Stačilo, že dcera prodělala 2 záněty středního ucha během 5-ti měsíců a má mandli středně zbytnělou. Šli jsme pro názor k jinému lékaři, kde všechny tyto údaje zjišťovali a bylo nám doporučeno mandli průběžně sledovat, ale zatím určitě neodstraňovat, že by to bylo zbytečné. Podobně na tom byla známá z Bystrce, jen si vše šli ověřit k jinému lékaři než my. Proti chování paní doktorky nic nemám, chovala se vstřícně, ale po odborné stránce to velice pokulhává. Zvlášť když člověk uváží, že jde o dítě a zákrok, který je sice běžný, ale přece jen s celkovou anestezií a proto vždy s určitou možností komplikací... :-(


N
Ověřeny pacient

Souhlasím s paní, co psala příspěvek pode mnou. Sestra má naprosto katastrofální chování a paní doktorka na tom není o moc lépe. Většinou na ORL se chodí s akutním problémem, jak píše paní, jaksi naplánovat nejde, kdy ucho začne bolet. I já takto šla asi 2x akutně neobjednaná, do ordinace jsem se sice dostala, ale "ochota a poznámky" paní doktorky mluvily za vše. Myslím, že paní doktorku akorát nejvíc zajímá to, aby si posílala dětské pacienty na vytržení mandlí k době do Dětské nemocnice, kde v úterý operuje a potom následné objednané kontroly bez potíží, zřejmě na body na pojišťovnu. Díky takovému přístupu i chování jsem změnila doktora. Nyní mám ORL doktora, který mne vezme ještě ten den a je ochotný a ne tako arogantní, takže já taktéž tyto dvě dámy NEDOPORUČUJI!


S
Ověřeny pacient

Nevím, jaká je paní doktorka, ale sestra je velmi protivná a arogantní. Alespoň ta, která mě ve středu 5.2.2014 ve 14.40 (ordinační hodiny byly do 17) vyprovodila z prázdné čekárny se slovy, že v 15 hodin čekají objednanou pacientku. Já přiznávám, že jsem došla neobjednaná, ale že zalehne ucho a pobolívá, to si nějak naplánovat neumím... Nabízela mi termín o jarních prázdninách (17. - 21. 2.) a pak přidala, že proč vlastně chodím k nim (žiji a trvalé bydliště mám v Bystrci), když můžu někam do Komína do nové polikliniky, kde a jmenovala nějakou paní doktorku má jen 4 pacienty za den. Sestřička vážně velmi protivná. Doporučuji paní doktorce, aby ji poslala na kurz slušného chování.
Mgr. Martina Slavíková


Došlo k chybě, zkuste to znovu

Zkušenosti