Zkušenosti
Adresa
Panská 24, Rychnov nad Kněžnou 51601
Dostupnost
Na této adrese online kalendář není aktivní
Typy přijímaných pacientů
- Soukromý pacient (bez pojištění)
- Pacienti se zdravotním pojištěním
Pojišťovny
Ceník
Informace o službách a cenách nejsou k dispozici
Tento specialista ještě nepřidával žádné informace o svých službách.
Názory
18 názorů
-
a.johanova
Nejlepsi zubar, jakeho jsem kdy mela. Pan doktor vam rika co ted dela, proc to dela, pta se zda je vse v poradku a kdyz neco nevite, vlidne a trpelive vam vse vysvetli. Rozhodne doporucuji. Johanova Anna
• jiné místo • Změna lekare •
-
C
cestovatel
nejlepší a velice spolehlivý. Má cit pro pacienta a jeho problémy, velice slušný a vstřícný.
Pracuje pro celou rodinu a neslyšel jsem žádnou výtku.• • •
-
H
host
Nikdy nikdy více!!! Velice arogantní chování. Neochota, nezájem, jasně vám dává najevo, jak ho strašně obtěžujete. Díky neodbornému ošetření zubu mi způsobil nekrózu kosti a dásně. Když jsem za ním byla podruhé s prosbou o vyšetření, že trpím nesnesitelnými bolestmi a nemohu ani spát, zamluvil to, že je jasné, že po ošetření je zub ještě "citlivý" a fialovočerné skvrny kolem ošetřovaného zubu jen lehké podráždění!!! a vypakoval mě z ordinace. 30 Kč si samozřejmě za nic vzal. Skončila jsem v Hradci na stomatologii, kde mi teprve vysvětlili, co mi pan "doktor" provedl. Trpím šílenými bolestmi a budu ráda, pokud nepřijdu o zub a další s ním sousedící.
• • •Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní
-
Pacient
arogantni chovani,clovek se boji zeptat,aby se pan doktor neurazil. anestezii pan doktor zrejme nezna,ale ceny ma,jako by jsme byli ve svycarsku
• • •Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní
-
Pacient
Odosobnělý přístup, celková neochota, absolutní nedostatek empatie, nepřiměrěně dlouhé objednací lhůty (a to i v případě, že lékař ví o potřebě včasného zákroku). Neochota aplikovat lokální anestezii. Nepoužívá (a zřejmě ani nezná) moderní materiály a technologie bežně používané ve stomatologii. S pacientem prakticky nekomunikuje, jedinou "komunikací" jsou direktivní povely. Když pacient vznese jakýkoli dotaz, lékař neochotně a velmi stručně odpoví, s tím, že dává pacientovi pocítit, že jej neúměrně obtěžuje (člověk se tak už aspoň příště nezeptá). Jednoznačná nespokojenost. Poté, co jsme v minulosti poznali i kvalitní stomatology, máme možnost srovnání, a můžeme proto říci - toto skutečně NENÍ kvalitní stomatolog - po stránce odborné, ani po té lidské. Bohužel pro nás. Jen nechápu, že i nekvalitní lékaři, jako je tento, mají plné ordinace...
• • •Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní
-
Pacient
Pan doktor Handl je velmi šikovný, kontroly zubů jsou pečlivé, nepřehlédne jediný kaz. Velké plus je také za to, že má v ordinačních hodinách každý den vyhrazenou půlhodinku pro neobjednané pacienty s bolestí, takže můžu jet rovnou k němu a nemusím na pohotovost....Vždy udělá rentgen po zaplnění kanálků v zubu. Já jsem naprosto spokojený
• • •
-
Pacient
Celá rodina jsme s ním již mnoho let spokojeni.
• • •
-
Pacient
Pan doktor je výborný lékař,nemám k němu žádnou připomínku,hodně mi pomohl..Prostě nejlepší...
• • •
-
Pacient
Pan doktor je velmi příjemný,vše vysvětlí a poradí. Neměnila bych.
• • •
-
Pacient
Velmi šikovný zubař, moc si ho vážím. Chodím k němu už 15 let a už mnohokrát mi pomohl od velkých bolestí...Jo a umí skvěle a rychle trhat moudráky
• • •
Jste tento lékař?
Upravit nebo spravovat profil