Adresa

Sokolská 540/28, Olomouc
MUDr. Nevrlá Jitka

Na této adrese online kalendář není aktivní

Vojenská zdravotní pojišťovna ČR, Oborová zdravotní pojišťovna, Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra ČR, + 1 Více
Nedostatek informací o službách a cenách

Chybí vám nějaké informace na profilu tohoto specialisty?

Zobrazit ostatní profily zubařů v okolí

Zkušenosti

Ceník

Informace o službách a cenách nejsou k dispozici

Tento specialista ještě nepřidával žádné informace o svých službách.

Názory pacientů

3

Obecné skóre
6 názorů

  • Přesnost
  • Péče
  • Zařízení
Z
Ověřeny pacient

Zpočátku jsem byla s paní doktorkou velmi spokojená, ale za poslední 1,5 roku jsem opravdu zklamaná. Když jsem přišla s velkou bolestí 6. zubu, poslala mě nejprve vytrhnout 8. zub (s tím, že bolest se může projevovat jinde), při dalších stížnostech na bolest mi přeléčovala díru v dásni, po dalších 3 měsících bolestí mě poslala ke kolegyni převrtat plombu na 7. zubu (že nemá čas), to už se na mě dívala jako na hypochondra a byla velmi nepříjemná. Ani ve snu ji nenapadlo odvrtat plombu na 6. zubu a podívat se, co je pod ní. Když mi pak zub po půl roce bolestí a upozorňování odumřel, byla velmi překvapená a zjistilo se, že si nepoznačila ani do karty - subjektivní bolesti pacienta na 6. zubu. Pak následoval další rok přeléčování, kdy byla paní doktorka čím dál tím víc nepříjemná, začala si za zákroky vybírat peníze, ale vůbec nebyla schopná přiznat, že to není schopná zvládnout a odeslat mě k odborníkovi - až na moji žádost. Když jsem se jí během toho roku 2x zeptala na jinou věc - 1x afty a 1x vykažený osmý zub, dala mi jasně najevo, že na mě nemá čas a že se mám objednat na jindy. Prakticky ji to vůbec nezajímalo. Nakonec jsem se po 1,5 roce bolestí sama objednala na placenou operaci na klinice Dr. Jánského, kde pan doktor přišel na to, že zub má ještě další kanálek, který nebyl vůbec čištěn, což se ukázalo být velmi pravděpodobnou příčinou mých problémů s odumřelým zubem. Nicméně kdyby paní doktorka postupovala od počátku jinak, nejspíš jsem si mohla ušetřit zub i peníze za drahou operaci. Bohužel v současnosti nemám pocit, že jsou u paní doktorky na 1. místě její pacienti.


F
Ověřeny pacient

Výborná a fundovaná lékařka, jakýkoliv zákrok je prováděn s profesionálním přístupem a s maximálním ohledem na pacienta. Je klidná, příjemná, ochotná a veškeré zákroky a možnosti řádně vysvětlí. V ordinaci společně se sestřičkou vytváří pro pacienta příjemnou atmosféru. Práci mají perfektně zorganizovanou, v případě objednání se na určitou hodinu není žádná čekací doba. Po každé návštěvě odcházím vždy maximálně spokojen. Velmi doporučuji všem.


J
Ověřeny pacient

Byla jsem velmi nespokojená . Vadí mi přiotevřené dveře z ordinace do čekárny ! Kařdý pacient by měl mít své soukromí !


M
Ověřeny pacient

S prací paní doktorky jsem velmi spokojená, přála bych takovou zubařku (a sestřičku!) každému.
Děkuji!
Marie K.


S
Ověřeny pacient

Dnes jsem podstoupila dosti rozsáhlé ošetření předních zubů u pani doktorky. Zjednoduším to: Brousilo se, trhalo se, šilo se, i krve bylo dost a přesto jsem po 3 hodinách odešla od paní doktorky s provizorními předními zuby, které mi na počkání vymodelovala podle otisků a rozhodně se za ně nestydím. Už se těším, až si půjdu pro ty keramické. A při tom všem byla v ordinaci, i díky sestřičce a jejímu profesionálnímu přístupu k pacientovi a odborné asistenci paní doktorce, příjemná atmosféra s pohodovou hudební kulisou. Paní doktorka je dobrou dcerou svého otce, pana doktora Dostála, u něhož jsem na křesle strávila také pár hodin, a ten se za ní rozhodně nemusí stydět! Za takovou práci ráda zaplatím. Děkuji paní doktorko. Mirka S.


K
Ověřeny pacient

Byla jsem celkově velmi zklamaná. Nelíbil se mi jak přístup tak ani péče. Při běžném ošetření p.doktorkou jsem byla poučena, že mám jít do vedlejších dveří k paní dentistce, že paní doktorka to dělat nebude a že si mám připravit peníze. Takže jsem platila jak u paní doktorky za plombu tak i u paní dentistky. Vrcholem bylo, když jsem přišla s bolestivým stavem den po placeném zákroku u paní doktorky a sestra opět po mě žádala peníze za ošetření (přitom to byla reklamace). Když jsem se po zakroku při placení něco chtěla zeptat, bylo mi řečeno, že přešvihli již skoro 10 min, že na mne měli 30 minut. A taky to tak dopadlo..., bolestivý stav zubu. Myslím si,že když si pacient platí drahou plombu,že se mají podle toho taky chovat a ne ještě upozorňovat při zeptání, že už na mne nemají čas! Jsem moc ráda, že jsem si již našla jinou doktorku a k velikému mému překvapení bylo to, že to co paní doktorka nechtěla dělat, je u jiných lékařů standartní péčí placenou zdravotní pojišťovnou.( tím mám na mysli např. strhávání zubního kamene klas.způsobem u preventivní prohlídky). Na zdravotní pojišťovně mi sdělili, že to patří k běžnému ošetření u prev.prohlídky. Tak jsem poznala, že u paní doktorky bych jen stále platila a platila včetně její paní dentistky. No nakonec jak jsem zjistila, nejsem jedinou........Proto jsem byla velmi nespokojená a zjistila jsem, že není doktor jako doktor.


Došlo k chybě, zkuste to znovu

Zkušenosti