MUDr.

Irena Kresová

Fyzioterapeut, Neurolog

Kontaktní informace

Nejnovější názory

  • Y
    Umístění: FoniatrieSlužby: fyzioterapie

    Chci touto cestou poděkovat paní doktorce Kresové. Za její lidský přístup, za její pomoc v rámci fyzioterapie a neurologie. Už jednou mi moc pomohla a celý kolektiv znalých odborníků kteří jsou na fyzioterapii. Děkuji moc Iveta Krbálková

  • Zkušenosti a dovednosti

    Specializace

    • neurologie
    • rehabilitační a fyzikální medicína

    Otázky pacientů

    Obáváte se o své zdraví?

    Zeptejte se naších specialistů, dostanete odpověď na Vaši otázku zcela zdarma.

    Zeptejte se naších lékařů
    Irena Kresová
    Irena Kresová
    Fyzioterapeut, Neurolog
    Plzeň
    Zdravím, redukce hmotnosti je předpoklad úspěšné operace s minimem komplikací z nadváhy, stejně jako úspěšné následné pooperační rehabilitace, tak toto doporučení nepodceňujte a držte se osvědčené… Více

    Hodnocení pacientů

    3.5

    Obecné skóre
    25 názorů

    • Přesnost
    • Péče
    • Zařízení
    • J
      Umístění: Foniatrie

      Zdravím a připojuji se k negativním názorům na paní doktorku.Byla jsem spokojená na rehabilitaci,ale na kontrole ne.Na to,že nepřijdu na řadu na smluvenou dobu,to se snad nestane skoro nikde,ale chování lékařky,to je teda nářez.Po vstoupení do ordinace se mne nikdo nevšiml a děsně se řešilo namazání razítka.S pomocí dvou sester to trvalo skoro dvacet minut.Po té mi lékařka řekla:"Tak to ukažte."Ani se neobtěžovala s nohou nějak pohnou,či se dotknout,pak zazněl příkaz:projděte se a to bylo vše.Kvůli tomu jsem tam zazdila ordinaci a lidé si myslí,kdoví co tam svámi dělala.Ale je pravda,že je to poměrně dobře slyšet do čekárny,tak ať ostatní prominou.Této ordinaci se vyhnu uctivým obloukem a všude to budu šířit.S pozdravem Plačková Jaroslava

    • Y
      Umístění: FoniatrieSlužby: fyzioterapie

      Chci touto cestou poděkovat paní doktorce Kresové. Za její lidský přístup, za její pomoc v rámci fyzioterapie a neurologie. Už jednou mi moc pomohla a celý kolektiv znalých odborníků kteří jsou na fyzioterapii. Děkuji moc Iveta Krbálková

    • Umístění: jiné místoSlužby: RHB PO OPERACI KARPALNIHO TUNELU

      Mnohokrat dekuji pani doktorce Kresove za peci a pomoc.Take musim podekovat vsem na rehabilitaci,kteri se o mne starali.Bylo videt,ze sve praci opravdu rozumi a navic jsou vsichni moc prijemni.
      Hodne zdravi vsem preje Eva Kozlova

    • V

      Dneska jsem byl na vysetreni u pani doktorky byl jsem tam poprvne a nemuzu se ji vynahvalit!!Byl jsem obednanej na 9h a necekal jsem vubec...vysetrila me dokonale a nemam ji co vytknout!!Vrele doporucuju!!

      Irena Kresová2017-05-17

      Moc děkuji za kladné hodnocení, jsem ráda, že nová organizace práce přináší výsledky. Nyní vyšetřujeme pacienty pouze po předchozím objednání - dříve jsme dělali dobré skutky, tím docházelo ke skluzu,objednaní museli čekat v čekárně déle. Nikdy nebylo delší čekání proto, že bychom v době čekání pacientů nepracovali.Děkujeme za zpětnou vazbu. Dr.Kresová

    • M

      Úplně poprvé v životě píšu hodnocení na lékaře (v tomto případě absolutně negativní), s kterým jsem se setkal. Když přejdu ordinaci v panelovém domě a naprosto laxní přístup doktorky k pacientům a jejich problémům, dorazí vás koordinace lékařky. Vaše objednání s přesným časovým termínem vůbec nic neznamená. Pokaždé strávíte 1 - 2 hodiny v čekárně spolu s kumulujícím se počtem nervózních a stěžujících si pacientů. Paní doktorka a její tým postrádá jakoukoli organizaci. Tyto šílené prodlevy jsou vedlejším produktem neužitečného a zbytečného tlachání v ordinaci. Pokud vám nestačí mé svědectví, přesvědčte se sami! Já rozhodně NEDOPORUČUJI !!!!!!!!!!!!!!

      Irena Kresová2016-05-30

      Moc děkuji za Váš názor, je přínosný, budu se snažit nad ním zamyslet a konstruktivně řešit. Bohužel, nejsme stroje - ani pacienti, ani lékaři, někdy se to vymkne lepší organizaci ze strany lékaře, jindy, jak pán uvádí, tlachají naopak pacienti, tak je to asi padesát na padesát, nikdo není dokonalý.Někdy pro pacienty je důležitější odborná pomoc a teplé lidské slovo v ordinaci než jít na čas v čekárně - jak říkal nejmenovaný kolega neurolog - nyní věhlasný klinik- jste-li nemocní, rádi počkáte, nejste-li, zdržujete mě, i sebe....i toto mluví za vše. Pokud pán vidí, že se déle věnujeme v ordinaci předchozímu pacientovi než byl jeho předem plánovaný čas, má reálnou šanci, že se budeme takto věnovat i jemu, pokud vyčká.Je to obecné krédo ordinace - neléčíme na čas, ale dle potřeby pacientů. Tak záleží na každém,co kdo preferuje.

    • Š

      Také se připojuji se svou negativní zkušeností s paní doktorkou. Práce a přístup samotných rehabilitačních sester už byla lepší. Už průběh vstupního vyšetření byl zvláštní : můj pocit - jako bych nebyla pacientem, člověkem, ale nějakým kusem do počtu - strašná neosobnost, v ordinaci se procházely dvě sestry a ještě jiný pacient od vedle z magnetu paní doktorka se bavila s nimi úplně mimo mě, já jsem tam byla asi už navíc. Dokrorka mě rychle prohmátla vyslovila nějaké latinské výrazy, strašně neosobním přístupem, sestra zapsala, vedle jsem se objednala na rehabilitaci a šla jsem, nic víc. Pak jsem byla objednaná na kontrolu. Jenže jsem se musela přeobjednat, kvůli nemoci. Přeobjednala jsem se tedy, zvedla to paní doktorka, nabídla termín a čas, já si to hned zapsala do diáře. Onen den, kdy jsem měla přijít, jsem čekala v čekárně, nikdo tam nebyl. Nikdo nevycházel, pak začali chodit lidi. Sestra vzala předemnou jiného pacienta a vzala si mou kartičku. To dávno uběhl čas, kdy jsem měla být objednaná. Už mi to bylo divné. Pak vykoukla sestra a řekla, že dnes ale nejsem objednaná :) Tak to mě dostalo :( Vysvětlovala jsem sestře, že jsem objednaná. Sestra nevěřila. Vyžádala jsem si zpět zdrav. kartičku od sestry a už nikdy k této paní doktorce nepůjdu. Možná je paní doktorka odborník. Ale to by musela změnit celkový přístup k pacientům, aby to mělo nějaký smysl.

      Irena Kresová2015-01-31

      Vážená slečno Schmelzerová, vyšetřena jste byla 6.10. 2014, poslední rehabilitaci jste si přeobjednávala na 7.11.2014, protože jste jedenkrát nemohla přijít ve Vámi objednaném termínu. Objednané rehabilitační procedury na 3. 11.2014 jste zrušila dne 30.10.2014 a přeobjednala si je na 7.11.2014. Kontrolu jste měla objednanou na 13.11. v 11.40 hodin v počítači. Pokud byste v tuto dobu přišla, nikdo by Vám neřekl, že nejste objednaná, je to
      dokladované v PC - tedy, pokud byste počkala a nechala si to sestrou vysvětlit. Jelikož je pravděpodobné, že jste přišla mimo tento Vámi objednaný čas, nikdo Vás nečekal, tudíž nikdo nevycházel....... Možná se stala chyba někde u nás, ale je to málo pravděpodobné, protože v PC tento čas máte rezervovaný dosud, možná se stala chyba i u Vás, nikdo není neomylný. Mohla jste přijít mimo Vámi objednanou dobu, to se také občas přihodí.Pokud se stala s objednáním chyba u nás, moc se Vám omlouvám, pokud u Vás, tak se nad sebou také zamyslete.Nikdo není neomylný, ale musí si to člověk nechat vysvětlit, podívat se sestrou do počítače, a ne si vzít kartičku a utéct. Navíc,v tu dobu, jak jste u nás poprvé,jste zvlášť akutním stavem ohrožena nebyla / jak se tak dívám do Vaší karty / - možná pacient na magnetu byl v zoufalejším stavu než Vy v ordinaci a potřeboval akutně něco vyřešit....jelikož se tam sestry procházely, je evidentní, že se tam pracovalo, kdyby se tam nepracovalo, seděly by....Čas věnovaný pacientovi je tak dlouhý, jak to jeho zdravotní stav vyžaduje, až budete v akutním stavu Vy, také se Vám budu věnovat delší dobu, než je běžné.........tímto se Vám moc omlouvám..... děkuji, dr.Kresová

    • K

      Chtěla bych touto formou ještě jednou poděkovat paní doktorce za vstřícnost, lidský přístup a hlavně pomoc.Zatímco jiní lékaři mi s točením hlavy a nevolnostmi nijak nepomohli, jen konstatovali že jsem celkově zdravá a tím to bylo vyřešeno,paní doktorka mi napsala RHC na krční páteř a to mě zachránilo před zašílením...kdo zažil točení hlavy,jistě pochopí :-D...Byla jsem s vyšetřením i léčbou spokojená a ráda se budu v případě potřeby vracet. Hrabáková K.

      Irena Kresová2014-02-07

      Paní Hrabáková, děkuji Vám za kladnou odezvu návštěvy naší ordinace a přínosnou léčbu, vždy se snažím, pokud pacienti spolupracují a chtějí se uzdravit, pro to udělat maximum po všech stránkách - ctím odborný i lidský přístup.Dr. Kresová


      "

    • R

      Měla jsem dlouhodobě potíže s bolesti zad,ktera mi způsobovala dýchací potíže a neustále se to zhoršovalo. Pani doktorka me velice důkladně vyšetřila, napsala rehabilitace,poté znovu vyšetřila a cely cyklus se opakoval. vse mi vysvětlila a musim říci,ze jsem se potíží uplne zbavila. V čekárně jsem čekala dle meho názoru a porovnani s jinými zcela standardně. Dekuji za péči

      Irena Kresová2013-12-12

      Děkuji Vám za pozitivní hodnocení a přeji krásné Vánoce, hodně zdraví do nového roku, Dr.Kresová

    • N

      Když jsem byla poprvé v čekárně lékařky Kresové, byla jsem ještě naivní a myslela si, že se můžu dostat na řadu bez objednání. Čekala jsem zhruba hodinu, ale na řadu jsem se nedostala. Čekárna se plnila lidmi, nikdo z ní však nevycházel. Během této hodiny se však nedostala na řadu ani paní, která si kvůli návštěvě u lékařky vzala půldenní dovolenou a měla smluvený termín. Během hodiny a půl se stačila stěží přeobjednat – musela totiž vyzvednout své dítě ve školce. Objednala jsem se tedy telefonicky na druhý den.
      Popadla jsem knížku a vydala se tedy následující den do čekárny. Byla tam jen jedna paní, vypadalo to tedy, že by to tentokrát nemuselo trvat dlouho. Paní byla během ½ hodiny hotová a já každou chvílí očekávala přijmutí do ordinace. To jsem ještě nečekala, že tam strávím další hodinu a půl. Lékařka Kresová totiž přijala místo mě jistého pana inženýra se slovy „to víte že jo, pojďte, pane inženýre….“. Tento pán byl v ordinaci zhruba ¾ hodiny. Díky špatnému odhlučnění ordinace bylo však vše slyšet do čekárny. Většinu času řešila lékařka se sestrou administrativní záležitosti. Vyšetření pána se věnovala celkem asi 10 minut. Když pan inženýr vyšel z ordinace, očekávala jsem již každou chvílí zaznění mého jména. Omyl! Čekárna se plnila lidmi a rehabilitační oddělení se rozhodlo veškeré podněty z čekárny ignorovat – klepání na jedny dveře, na druhé. Dokonce i zaměstnankyně lékařky Kresové měla problém se na pracoviště „dobouchat“. Po necelých 2 hodinách se otevřely dveře a byla jsem pobídnuta vstoupit do ordinace. Požádala jsem tedy sestru o svou lékařskou zprávu, sdělila slušně to, co se v čekárně „šuškalo“ a odešla. Lékařka Kresová reagovala slovy, že pacient přede mnou byl akutní případ, rozbily se 2 počítače a že má novou sestru, která se zaučuje.
      Tomuto oddělení se vyhněte obloukem. Nebuďme pohodlní a nenechme si takové jednání líbit. Za zdravotnické služby si platíme a jsme tudíž klienty. Lékař je zaměstnání, které předpokládá schopnost dobré komunikace s lidmi. Tento důležitý aspekt oddělení lékařky Kresové opomnělo.

      Irena Kresová2013-09-22

      Milá paní, slečno - jak jsem Vás viděla v čekárně, vypadala jste velice mladě. Skutečně jsme měli objektivní potíže, v onen čtvrtek, kdy jste u nás byla-přesně si den pamatuji - rozbil se nám server, což je hlavní počítač, na záruční opravu počítače má firma ze zákona měsíc - nic není hned. Zajistila jsem náhradní počítač, který byl pomalejší. Sestra byla 3 dny nová. Před obědem volali z rehabilitace, že rodina přivezla 83 letou paní s berlemi, rodina ji nechala neobjednanou na rehabilitaci, abych ji vyšetřila. Nikdo se neptal, postavili mě před hotovou věc, asi jako Vy - sama jste určila, že jste akutní případ ve středu, stejně i ve čtvrtek a posadila se asertivně do čekárny - jediný rozdíl byl v tom, že jste vypadala skvěle, mladě, neměla berle, hýbala jste všemi končetinami, na rozdíl od přednostně vyšetřených pacientů.. Dále jsem z rehabilitace přivedla skutečně nemocného inženýra, který potřeboval akutní hospitalisaci, nejlépe ve fakultní nemocnici, kde byl operován. Dozvěděla jsem se, že ho nepřijmou, že není spádový. Sháněla jsem mu hospitalisaci jinde. Všechny tyto skutečnosti proběhly místo mého oběda, který jsem neměla. Jelikož jsem telefonovala v době oběda na několik míst, chvíli to trvalo. Stav jsem Vám v čekárně vysvětlila. Dozvěděla jsem se, že každý má své problémy, že se o tom dočtu na internetu. Dočetla.

      Další pacientka, která vstoupila do ordinace, se divila, proč jste v čekárně stropila scénu - že prý jste mohla pochopit, že, když se postarám o nemocnou paní s berlemi a sháním nejlepší léčbu pro inženýra, postarám se i o Vás. Do budoucna z toho plyne poučení pro mě a pro ostatní klienty - pokud si myslíte, že jste skutečně nemocní, a chcete být mnou ošetřeni, nechte mi to posoudit. Jestli opravdu pomoc budete potřebovat, ošetřím Vás stejně jako paní s berlemi a nemocného inženýra, i přednostně. Pokud ne, tak jste zřejmě chytří dost, zdraví také, a nemusíme Vás zdržovat od jiných aktivit čekáním v ordinaci, to plně chápu. Pak jste klienti, nikoli pacienti, a můžete se svobodně rozhodnout, zda počkáte nebo odejdete.....
      Mějte se krásně, přeji Vám, aby se Vám počítač nikdy nerozbil, a hlavně, aby Vás nepotkaly stejné potíže, které potkaly skutečně nemocného inženýra- pak je to také o čase, ale v jiných dimenzích.... Dr.Kresová