Zkušenosti
Adresa
Jiráskova 669, Chotěboř 58301
Dostupnost
Na této adrese online kalendář není aktivní
Typy přijímaných pacientů
- Soukromý pacient (bez pojištění)
- Pacienti se zdravotním pojištěním
Pojišťovny
Ceník
Informace o službách a cenách nejsou k dispozici
Tento specialista ještě nepřidával žádné informace o svých službách.
Názory
9 názorů
-
B
B.H.
Katastrofa, preventivní prohlídky k ničemu, neošetřuje kazy a ani na ně neupozorní nebo je snad nevidí? Člověk žije s pocitem, že je vše v pořádku, nemá potřebu něco měnit, než nastane problém, ke kterému by nedošlo,kdyby pan Richter dělal poctivě svoji práci. Chodili jsme na prevence poctivě, odchazeli, že je vše v pořádku. I přesto se dceři týden po prevenci ulomilo kousek zubu. Rozhodli jsme se jít jinam a zjistili, že v puse zůstávají neošetřené kazy, které nemusely být tak hluboké...kdo ví,kdy by na ně pan Richter přišel, až by začal zub bolet?Zde péče zdarma přijde velmi draho.Velmi nedoporučuji!!!
• Poliklinika Chotěboř • Jiný •Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní
-
Z
Zdeněk Joska
Bez přehánění nejlepší stomatolog, s jakým jsem se v životě setkal. Naprosto profesionální přístup, pan doktor vše dopodrobna vyloží a i v průběhu zákroku působí jeho vlídná slova o tom, se právě v ústech děje a co bude následovat, jako anestetikum. Díky tomu zákrok v jeho zlatých rukách nebolí a vytržení zubu u něj je naprostá lahůdka.
Spolu s krásnou sestřičkou tvoří dokonale sehraný tým, přeji jim pevné zdraví i nervy, ať to s námi pacienty dlouho vydrží.• • •
-
Z
Z.K.
K tomuto zubaři jsem chodila od dětství. Rozhodně souhlasím s dlouhou čekací dobou. Sestra, která je mimochodem dost nepříjemná, mě objednala téměř půl roku potom. Pak volala, že mají dovolenou a přeobjednala mě opět za půl roku. Na práci pana Richtera jsem si nestěžovala. Poté mě začal bolet zub a nikdy mi sním nic neudělal. Jela jsem tedy k jinému zubaři, kde mi vyvrtali 4 zuby a vytáhli 4 veliké kazy. Kdyby mi pan Richter kazy vyvrtal hned, nebyly by tak velké...
• • •Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní
-
J
J.K.
Poslední dobou je pan doktor docela nervozní... Kouká jak nejrycheji vypakovat pacienta.. Kde je ten příjemný doktor, který to býval?
• • •
-
Pacient
Má opravdu delší objednací a čekací dobu,ale jinak spokojenost.
• • •
-
S
Schulzová Marcela
Velmi děkuji panu doktorovi za jeho skvělý přístup a perfektní práci a to jěště v době jeho volna.Neváhal a pomohl nám.
• • •
-
I
Ilona
Pan doktor dle mého pracuje dobře. Jsem bázlivá pacientka,prošla jsem rukama 4 stomatologů a musím říci že např. vrtání od něho skoro nebolí. Zachránil mi zub, který mi chtěla lékařka v Praze zbytečně obrousit a okorunkovat. Zub mě spravil, nikdy nezabolel a nemám s ním problémy. Co se týče lékařské péče o mé zuby jsem tedy naprosto spokojena.
Avšak tato spokojenost je vykoupena naprosto nepřijatelnou a nedůstojně dlouhou dobou čekání i když je pacient 4 měsíce (!) předem objednán.Na preventivní prohlídku jsme byli s dětmi objednáni na 7 hod. ráno a do ordinace jsme vstoupili v 8:15 hod. Máme děti 2 a necelé 4 roky. Nemusím proto popisovat jak jsme si s manželem užili čekání s takto malými dětmi. Pro nás i pro ně to byl horor.Děti jsou celkem hodné a trpělivé ale tohle by nevydrželo bez lezení pod lavicemi, a olizování z nudy všeho možného i nemožného, žádné takto staré dítě.
Když měl syn úraz- vyražený zub a my potřebovali akutní ošetření, čekání jsme po hodině vzdali a doufali že nebude mít komplikace. Když jsme se zeptali sestry kdy asi tak přijdeme na řadu, sestra nám pouze nepříjemně sdělila: Musíte čekat.
Manžel měl ten den velmi důležité jednání v Praze. Obhajoval projekty u kterých byl hlavním řešitelem a na základě nich poté ministerstvo zasílá ústavu peníze - proto jsme bohužel museli nutně odjet. Nejsme z Chotěboře, dcera chodí do školky(nástup do osmi kvůli svačině) a tak máme vše dost komplikované. U žádného jiného odborného lékaře takové problémy s čekáním nemáme.
Ale znovu opakuji - jako s odborníkem přes zoubky jsme velmi spokojeni.
Zdraví Ilona• • •
-
Š
štindlová jana
pečlivý, zachraňuje i ztracené zuby, pracuje kvalitně
• • •
-
Pacient
Dlouhá čekací doba na ošetření. Tři měsíce jsou normální. Šetří si práci. Při nalezení dvou kazů je práce rozdělena do dvou návštěv.
• • •Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní
Jste tento lékař?
Upravit nebo spravovat profil