Adresa

Gen. Janouška 902/17, Praha
Poliklinika Černý Most

Na této adrese online kalendář není aktivní

Na teto adrese lékař přijímá pacienty na pojišťovnu

Soukromý pacient (bez pojištění)

Oborová zdravotní pojišťovna

Revírní bratrská pokladna, zdravotní pojišťovna + 2 Více


Nedostatek informací o službách a cenách

Chybí vám nějaké informace na profilu tohoto specialisty?

Zobrazit ostatní profily plicních lékařů v okolí

Zkušenosti

Ceník

Informace o službách a cenách nejsou k dispozici

Tento specialista ještě nepřidával žádné informace o svých službách.

Názory pacientů

4.5

Obecné skóre
22 názorů

M
Ověřeny pacient
Umístění: Poliklinika Černý Most odhalení příčin chrapotu před spaním

V dubnu 2018 jsem navštívil plicní ordinaci. Už ve dveřích jsme si "nepadli do oka" - se sestrou - jsem těžce slabozraký, Sestra mi podala dotazník, požádal jsem o pomoc s vyplněním - špatně vidím, ale něco povídala, že musí každý sám, zavřela, pokusil jsem se dotazník vyplnit - v kleče na lavičce, s lupou, jak jsem zvládal - v tom se otevřely dveře - sestra i lékařka se zřejmě zastyděly před prázdnou chodbou. Šel jsem na spirometrické testy - aniž by mi příliš vysvětlili, oč jde, absolvoval jsem, ale nevlezl jsem se do nich (velmi obtížné, když zvl. je člověk nějak indisponován) strohé příkazy ... Snažil jsem co nejpodrobněji lékařku informovat o mém stavu - výsledkem bylo, že do lékařské zprávy vepsala na 1. místo objektivního nálezu, že jsem logorrhea (psychická nemoc, syndrom mnohomluvnosti - odmítám, jsem duševně zdráv, hodnocení lékařky velmi diskriminační!!!), zřejmě se v ordinaci komunikuje optimálně jen přes vyplněné dotazníky) a že při testech nespolupracuji! V porovnání, jak se má s pacientem zacházet bych uvedl plicní oddělení ve FN Bulovka. Vyšlete tam sestru na několikaměsíční stáž, ať si to vryje do paměti!
Vyšetření nic neprokázalo (astma), důsledek zanedbání péče (moje vina, už jsem tam nechtěl jít, usazování hlenu) - nyní, kdy mám silný záchvatový kašel, po několika měsících, bohužel taková zpráva se s Vámi vleče, když chcete jít k jinému lékaři, musíte ho nejdříve přesvědčit, že nejste logorrhatic a chcete mu vypovědět všechny detaily a info z historie nemoci. Cítím přístup ordinace i jako jistou diskriminaci vůči těžce zrakově postiženému, což si zasluhuje nejen odsudek, ale možnán i potrestání. Chápu, že jsou lékaři přetíženi, ale přístup na tomto plicním oddělení se mi vůbec nelíbí, a proto chci chodit jinam a jediné, co asi víceméně mohu, je že o tomto oddělení předávám dál tyto informace a zde hodnotím nejhorší známkou. Doufám, že jinde nebudu mít problém s vysvětlování, proč nechci chodit na Plicní na parník a nechci zatěžovat naše zdravotnictví duplicitou zdravotních karet na dvou odděleních. Doporučuji nechat proškolit lékařku i sestru v komunikaci s pacienty, zvláště s těmi, kteří mají ještě další zdravotní handicap.

Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní


L
Ověřeny pacient

Paní doktorka je velmi milá, pečlivá a profesionální. Sestra naopak velmi nepříjemná. Zdá se mi, že má za úkol lidi odhánět. Za pacienty kteří odejdou v depresi má možná i odměnu. Telefony nezvedají, záznamník prý poslouchají, ale až druhý den. Když mám akutní problém, jdu si sednout do čekárny a trvám na ošetření. Takže vždy, když je mi nejhůř mi sice pomohou, ale naposledy jsem tam strávila tři hodiny s odúvodněním že nejsem objednaná a dle slov sestry " k nám se bez objednání chodit nevyplácí". Bylo mi ovšem velmi zle a kdybych se objednala, měli termín až za dva týdny.


C
Ověřeny pacient

Pani doktorka nerozpoznala astma od alergie,velmi me zanedbala a o sestre ani nemluvim,velmi neprijemna,neochotna.Radeji jsem si nasla jineho a spolehlivejsiho lekare.Velmi negativne hodnotim sestru i lekarku!

Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní


M
Ověřeny pacient

Paní dr. si nemůžu vynachválit, velmi pečlivá a příjemná. Ani se sestrou nemám špatnou zkušenost, při objednávání sice nebyla nijak extra milá, ale při vyšetření byla moc příjemná, jsem překvapená z tolika negativních reakcí zde. Možná si je vzala k srdci :)


Ověřeny pacient

Ráda bych se touto cestou zeptala, proč je v 90% mého volání zapojen fax, tudíž já přicházím o drahé minuty na svém telefonu? Rozumím tomu, že sestra má i jiné povinnosti, než zvedat telefony, ale proč se tedy neozývá normální vyzváněcí tón, jak je všude běžné? Pak by mi bylo jasné, že sestra je zaneprázdněna.... Volám jen zřídka a když se nedovolám v běžných (podle mě) ordinačních hodinách, zkouším to za půl hodiny, za hodinu, za dvě znovu a stále se ozývá tón faxu, tudíž hovor je spojen a já ho platím!! Ptám se PROČ???

Např. dnes jsem volala v 9,15 a v 11,30 a vrněl na mě fax. Pokud zrovna dnes čerpáte dovolenou, pak se omlouvám, ale stává se mi to běžně.

Zuzana Bošková


Paní doktorka je báječná, mnohokrát mi pomohla i dobře poradila, ráda se k ní vracím, můžu jen doporučit :).!!


Ověřeny pacient

Pokoušely jsme se k p-ní doktorce objednat a to s podezřením na zánět plic, odmítla s námi jednat a to s odvoláním na to, že prý musíme donést doporučeni od obvodního lékaře. Telefon má furt bud na hlasové schránce a nebo obsazený. Tak má vypadat plicní AMBULANCE???

Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní


Doktorka je přijemná ale sestra je velice arogantní a nepřijemná. Prostě by měla odejít protože pacienti si raději hledají jiného doktora.


Je supr :)


Paní doktorka je skvělá profesionálka se vstřícným přístupem k pacientům. V ordinaci mají organizaci času výborně zvládnutou, vždycky jdu na objednaný čas +- 10 minut. Sestra se tváří zkraje obvykle dost nepříjemně, ale stačí pozdravit se širokým úsměvem a roztaje ;-)


Došlo k chybě, zkuste to znovu

Zkušenosti