Dobrý den,

Jsem třetí den po zavedení Jaydess tělíska, o tělísku už ani nevím, nemám žádné bolesti, ani při pohybu, ale je mě už třetí den špatně od žaludku, kdykoliv si sednu a cokoliv chci sníst zvedne se mi žaludek a je mě až na zvracení, od té doby i více "krkám", cítím se jakoby nafouknutá, ale přitom skoro nejím, protože mi je pokaždé ještě hůře. Je možné, že toto způsobují hormony, které jsou ve větším množství na začátku uvolňovány do těla?

Děkuji za rady a přeji krásný den
K.P.
MUDr. Konstantin Inkov
MUDr. Konstantin Inkov
Gynekolog
Praha
Čistě teoreticky ano, ale spíš to bude střevní viróza. Vyčkejte, co to udělá s ostupem. Konstantin Inkov

Stále hledáte odpověď. Zeptejte se na další otázku

Tato hodnota je příliš krátká. Měla by mít __LIMIT__ znaků nebo více.

  • Vaše otázka bude publikována anonymně.
  • Vytvořte jednu jasně formulovanou otázku a buďte struční.
  • tázku obdrží specialisté na tomto webu. Nikoliv pouze jeden konkrétní lékař.
  • Tato služba nenahrazuje konzultaci se zdravotníkem. Pokud máte potíže nebo akutní problém, navštivte svého lékaře nebo pohotovost.
  • Otázky týkající se konkrétního případu ani žádosti o druhé stanovisko nejsou povoleny.

Zvolte si odbornou specializaci lékařů, kterým chcete položit otázku
Použijeme ho k oznámení odpovědi. Nebude publikován online.
Veškerý obsah publikovaný na portálu ZnamyLekar.cz zejména Otázky a odpovědi, má pouze informativní charakter. Internet nepředstavuje plnohodnotnou náhradu lékařské péče poskytované specialistou.