Zkušenosti
Adresa
Resslova 3, Jablonec nad Nisou 46601
Dostupnost
Na této adrese online kalendář není aktivní
Typy přijímaných pacientů
- Soukromý pacient (bez pojištění)
- Pacienti se zdravotním pojištěním
Pojišťovny
Ceník
Informace o službách a cenách nejsou k dispozici
Tento specialista ještě nepřidával žádné informace o svých službách.
Názory
13 názorů
-
P
Pavlína
Velmi arogantní sestra. Byla jsem zde pro výsledky předoperačního vyšetření svojí babičky, která se že zdravotních důvodů nemohla dostavit. Sestra mi řekla, že nejsem jejich pacient, takže mě paní doktorka možná nepřijme a aniž se jí zeptala, nechala mě 2 hodiny sedět v čekárně, přičemž záměrně volala do ordinace pacienty, kteří přicházeli po mně. Když se mě jedna paní zastala a řekla jí, ať vezme mě, že jsem tam byla dřív, sestra jí dost hulvátským způsobem okřikla, aby se do toho nepletla. Po 2 hodinách jsem se tedy zeptala, zda když budu ještě čekat, mám jistotu, že výsledky dostanu. Na to mi odpověděla ve smyslu, že neví, ale spíše ne. Za celou dobu se doktorky nezeptala!!! Bylo mi zní opravdu fyzicky zle. Záměrně bojkotovala vydání výsledků, na kterých záviselo, zda babička podstoupí či ne, životně důležitý zákrok. Nakonec jsem odešla a výsledky si zařídila přes známou v nemocnici. Myslím, že takový člověk nemá ve zdravotnictví co dělat!
• Praktický lékař pro dospělé • Jiný •Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní
-
Pacient
Jak Paní doktorka,tak i sestříčka jsou velmi příjemné,jen tak dál a děkuji za vždy příjemné jednání ,jsem s oběma velmi spokojená
J,Š.• • •
-
Ondra D.
Nemám s paní doktorkou žádný problém. Jak ona, tak sestřička je vždy příjemná, takže jsem byl zatím vždy spokojen.
• • •
-
A
Alena D.
K paní doktorce nemám žádné výhrady, naopak, je velmi schopná, příjemná, mám vždy pocit, že je tam kvůli mně, což je pro člověka, bolí-li ho něco, velmi důležité.
Když zde kritizují provoz ordinace, organizaci práce, čekání, neúsměvy sestry - to by ještě bylo pochopitelné, ale naprosto mě fascinuje, když laici kritizují kvality lékaře na úrovni profesní. Tedy kde se dopoustili diagnostické chyby, co předepsali a neměli, naopak co nepředepsali, přestože měli...to je až úsměvné, když si představím, že do tohoto jednostranného odborného hodnocení se prostoduše pustí člověk, který viděl biologii člověka maximálně v osmé třídě základní školy, nechyběl-li tedy.
Ještě jedna drobnost - reprezentanti farmaceutických firem a kritika týkající se jejich přijímání paní doktorkou. Myslím, že je na lékaři kdy a koho přijme do své ordinace a jak dlouho se mubude věnovat. Zrovna tito dealeři jí mohou nosit informace, které v tu chvíli nemá, a chce mít. Třeba i kvůli vám - kritizujícím. Jakým právem rozhodujete koho bude kdy přijímat, jestli po ordinační době..atd? Až půjde někdo na schůzku za Vámi, rozhodněte si libovolně - nepřijímejte - to bude vaše věc, ale zde v ordinaci ponechto toto právo "paní domu", bude to na místě.• • •
-
Pacient
MUDr. Hollmanová je velmi dobrá lékařka. BOhužel získání absolutního ohodnocení jí kazí zdravotní sestra, která naprosto nezvládá admistrativu a organizaci ordinace, je nepříjemná zvláště na staré lidi, nezvedá a nebo dokonce záměrně zavěšuje telefony.
• • •
-
Pacient
Po profesní stránce není co vytknout - individuální přístup, znalosti, zkušenosti, příjemné vystupování - vše je na výbornou. A co se týče čekání - uvědomme si, že to není supermarket, kam zajdete pro chleba a hned můžete jet ke kase. V hodnocení zmíněná produktivita sestřičky je jinak viděna v čekárně, kde musí odmítat lidi natlačené až ke dveřím, kteří potřebují "jen tohle" nebo "jen recept", a jinak v ordinaci, kde by ten frmol vydržel jen málokdo z nás (já tedy určitě ne). Sám vidím řešení této situace v náboru další sestry-asistentky, která by vyřizovala telefonáty, recepty, poplatky, registraci příchozích, dealery a řídila pořádek v přidělování pacientů sestřičce, která by se mohla soustředit na odběry, injekce, EKG atd. a paní doktorce, která by se taktéž mohla soustředit pouze na odbornou práci. A pacienti by nemuseli 2-3 hodiny sedět v čekárně, když by orientačně věděli, kdy přijdou na řadu. Finančně však tento návrh asi nebude moc přijatelný, setkal jsem se sním pouze v nemocnici, kde taková asistentka obslouží více ordinací.
• • •
-
T
Tereza
Paní doktorku určitě doporučuji,je velmi pečlivá a ochotná,zajímá se o člověka jako takového a o tom to celé je.Někdy nestačí jen podívat se do krku,když pacienta v tom krku bolí,v těle totiž souvisí všechno se vším (vím o čem mluvím,jsem zdr.sestra). A co se týče sestřičky,vůbec se jí nedivím,že jí povolují nervy a že někdy je na pacienty "hrubá",když sedíte v čekárně,i když třeba už dvě hodiny,stejně nemůžete vědět všechny souvislosti... Tyky mě někdy mrzí,když vidím,že sestřička lidi v čekárně rychle odbývá,nenechá je domluvit,neusměje se na ně,ale rozhodně jí to nevyčítám,protože vím,jak to má těžké!!!
Ordinaci rozhodně můžu doporučit s čistým svědomím• • •
-
D
dagmar
Lékařka je velmi příjemná a ochotná!! Priorita zaměstnanců ABB je nepatrná, je to také na objednání.Musíme se objednat telefonicky a čekáme na svých pracovištích,proto si ostatní pacienti myslí že jsme ošetřeni přednostně.
Co se týká sestry, tak já nemám špatnou zkušenost. Ale organizace práce jí moc nejde, to je pravda.Takže já jsem spokojená, ale je to věc názoru.• • •
-
P
Pala Jiří
Velmi příjemný přístup k pacientovi,pečlivá, v případě potřeby odešle ke specialistovi. Jediná nevýhoda příliš dlouhé čekací doby. Má cit vyslechnout problémy a poradit. Jako na lékařku bez připomínek
• • •
-
R
ra
Běs a hrůza - čtyři hodiny v čekárně!
• • •Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní
Jste tento lékař?
Upravit nebo spravovat profil