Adresa

Trávnická 2, Prostějov
Odborný lékař urologie

Na tento adrese online kalendář není aktivní


Vojenská zdravotní pojišťovna ČR, Oborová zdravotní pojišťovna, Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra ČR, + 1 Více
Nedostatek informací o službách a cenách

Chybí vám nějaké informace na profilu tohoto specialisty?

Zobrazit ostatní urologů v okolí

Zkušenosti

Ceník

Informace o službách a cenách nejsou k dispozici

Tento specialista ještě nepřidával žádné informace o svých službách.

Názory pacientů

0.5

Obecné skóre
4 názory

  • Přesnost
  • Péče
  • Zařízení
P
Ověřeny pacient

Velmi slabý lékař, nevysvětluje, neřeší , ale koná bez ohledu na to, že by měl pacientovi vysvětlit co má za problém a jak se bude řešit. Hlavně při vyšetření ne zrovna citlivý lékař. Jeho služeb nemám v úmyslu už v budoucnu využít.

Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní


A
Ověřeny pacient

Ve stručnosti: Velice nepříjemný a arogantní lékař!
Detailněji: Jednalo se o mé zcela první urologické vyšetření a při telefonickém objednání termínu mi sestra stručně sdělila, jak se mám na vyšetření připravit. V rychlém výčtu informací mi nebyl zdůrazněn ani význam, ani míra či důležitost toho kterého kroku přípravy. Za nesprávnou (přehnanou) přípravu jsem však byl zcela nemístně a arogantně panem doktorem pokárán. Vyšetení jsem absolvoval s neustálým komentářem z úst pana doktora, hraničícím dle mého pohledu téměř s nadávkami.
Nejsilnější dojem: Ordinaci jsem opouštěl se znečištěným oblečením (spodní prádlo, triko, kalhoty) od lubrikačního gelu a pocitem narušené osobní hygieny, se kterým jsem musel strávit zbytek pracovního dne. S nadsázkou (ale ne velikou) řečeno, měl jsem pocit, že odcházím od veterináře...
Doporučení z pohledu pacienta (má-li pan doktor zájem o zpětnou vazbu klienta): 1) Pacientům (zvláště těm, kteří přicházejí na vyšetření poprvé) poskytnout dostatečné informace o tom, jak se na vyšetření připravit, včetně vysvětlení významu, důležitosti a potřebné míry toho kterého kroku, případně jak se vyšetření provádí. Při dané povaze pana doktora to ušetří stres zcela určitě i jemu, ale pochopitelně také jeho pacientům. Připouštím, že jsem některé poskytnuté informace nemusel správně zachytit či interpretovat (že jsem to popletl já), zároveň ale tvrdím, že 20 vteřin souvislého monotónního toku informací sdělujících telefonicky potřebnou přípravu, dokumenty, termín vyšetření a způsob, jak se dostat do ordinace, není ze strany pana doktora nikterak pragmatický počin. Tištěný pamflet k vyzvednutí v čekárně nebo odkaz na www stránky ordinace by umožnil zkrátit čas pro nutnou telefonickou komunikaci i na polovinu, přitom s mnohonásobně uspokojivějším výstupem. 2) Nechovat se nepříjemně a arogantně ke klientům (z pohledu pacienta nesmírně důležitý bod). Sestra nepříjemné chování pana doktora značně pozitivně vyvažuje, nebýt jí, asi by ani má mírná povaha nezabránila určité slovní konfrontaci přímo v ordinaci. 3) Umožnit pacientům odcházet z ordinace po vyšetřením v čistém stavu, tzn. upozornit, že se bude používat gel, aby si dostatečně vyhrnuli oděv z míst, kam se bude aplikovat, aktivně doporučit pacientům, aby použili ubrousky a nečekat, až si všimnou, že jsou umazaní a sami se začnou shánět po způsobu, jak situaci napravit. Každý si umí utřít zadnici sám, stačilo by poskytnout místo pro provedení tohoto základního hygienického úkonu a zmíněný pocit návštěvy veterinární ordinace by vůbec nevyvstal.
Malé zlehčení na závěr: Musím uznat, že mě pan doktor svým způsobem ohromil. Příště bych se ale, zvláště ve zdravotnictví, rád nechal ohromit zcela jiným způsobem...

Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní


D
Ověřeny pacient

Připojím se k názoru, že je pan doktor velmi, ale velmi nepříjemný. Znám spoustu lidí co jsou s ním nespokojeni.

Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní


O

Ach ta komunikace s pacienty!!!Ale sestřička ta je jednička.Když panu doktorovi nerozumím,tak to všechno přeloží a vysvětlí.


Došlo k chybě, zkuste to znovu

Zkušenosti