MUDr. Josef Děcký

Zubař Více

Fulnek 1 adresa

14 názorů

Zkušenosti

Adresa

Přiblížit mapu se otevře v nové záložce
Praktický lékař stomatolog

Masarykova 359, Fulnek 74245

Dostupnost

Na této adrese online kalendář není aktivní

Typy přijímaných pacientů

  • Soukromý pacient (bez pojištění)
  • Pacienti se zdravotním pojištěním

Pojišťovny

Přiblížit mapu se otevře v nové záložce

Ceník

Informace o službách a cenách nejsou k dispozici

Tento specialista ještě nepřidával žádné informace o svých službách.

14 názorů

Recenze pacientů jsou pro nás důležité. Specialisté nemají možnost zaplatit za odstranění nebo změnu recenze pacienta. Další informace. Další informace o názorech
  • Od roku 2009 jsem u jineho zubare a do dnesnich dni se opravuji zasahy kdysi davno dobreho zubare.Z jednoho zubu mi byl dokonce vytahnut zalomeny nastroj z roku 2003 o kterem jsem nemel ani paru.Spatne vycistene kanalky mi spusobily zanety pod zuby az do kosti se kterymi mam problemy dodnes.Nedoporucuji.

     •  • 

    Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní


  • N

    Od malička jsem k tomuto zubaři chodila, Zuby mi opravdu pokazil. Plomby vypadávaly, vložky mi vypadly už po cestě domů - a to jsem je měla jít vytáhnout za 2 týdny. Ve Fulneku bohužel jiný zubař nebral, takže jsem to musela vydržet. Přístup sester je šílený, jsou nepříjemné až ouvej. I když viděl že to opravdu bolí, dělal věci zaživa, injekci dal v krajním případě a třeba až před koncem zákroku. Jakmile jsem přestoupila k mé nynější zubařce, nestačila zírat co mám v ústech za paseku, nepochopila, jak něco takového můžu v mém věku mít. Sama řekla, že je to vinou zubaře. Jediné plus co nyní na Fulnecké ordinaci p. Děckého vidím, je nová posila v osobě snědšího doktora, který je pečlivý, opatrný a řekne Vám, co chce se zubem dělat (i když toho moc nepochopíte, je to lepší). P. Děcký, podle mě. nejde srovnávat s ostatními zubaři.

     •  • 

    Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní


  • Jsem spokojen

     •  • 

  • Moje zkušenost s ním VŽDY jen dobrá. Narozdíl od jiných, co se k zubaři báli, já tam odmalička chodila a chodím ráda.

     •  • 

  • Taky nedoporučuji. Jako mladý jsem si vylomil 2 přední zuby, spravil mi je s tím, že až mi bude skoro 18let udělá mi normální korunky a nebudu za to tak moc platit jako v plnoletosti. Do té doby to nemá cenu, když zuby rostou. Před 18tinama jsem ho navštívil, aby udělal co slíbil... dočkal jsem se toho, že nemá cenu dělat korunky když mám křivé zuby a doporučil mi, abych nejdřív nosil rovnátka a až se mi vyrovnají zuby udělá korunky. Tohle mi nemohl říct za celých těch x let co tam chodím? 18let už mi bylo... teď mohu začít šetřit... ale jemu ty prachy nedám

     •  • 

    Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní


  • Nikdy jsem si na něj nestěžovala, protože mě léčil v podstatě od malička, takže jsem na něj byla zvyklá. Vypadlá plomba mimo dosah Fulneku mě však zavedla k jinému zubaři, který zjistil, že moje zuby jsou v katastrofálním stavu (občasnou bolest jsem asi právě ze zvyku považovala za normální). Polorozpadlé plomby s neléčenými kazy mě na půl roku přikovaly do zubařského křesla, jeden zub musel dokonce úplně ven. Už se k němu nevrátím. Vlídnost jdoucí na úkor kvality ve spojení s chrupem opravdu není dobrá volba.

     •  • 

    Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní


  • Je to jeden z nejlepších zubařů co jsem kdy měl a s jeho službama jsem vždy spokojen.

     •  • 

  • L

    Chodím k tomuto zubaři od detských let a jsem velmi spokojená. Vždy velmi příjemný a profesionální. Čekací doba občas poněkud delší, ale to je dáno neohlášenými akutními pacienty.

     •  • 

  • K

    zatím jsem s panem doktorem neměla nejmenší problémy. Jsem spokojená pacientka už několik let. Jediné, co bych navrhovala a to myslím, že je již zrealiováno - oznámit pacientovi, že se z nějakého důvodu neordinuje - nejsem z Fulneku, cesta tam mi trvá asi 20minut, je to poněkud z ruky a už dvakrát jsem tam přijela jako objednaný pacient a sestřička se omlouvala, že jim neteče voda. Samozřejmě chápu, že i tohle se může stát, ale pokud se takový problém naskytne, příště jej telefonicky nahlásím... což se nestalo, takže jsem tam jela opět a voda prozměnu zase netekla... Tohle se mi nelíbí. Ale s prací jsem spokojená. Jen ještě-objednací lhůta 3-4měsíce se mi zdá být dost, i když prý je to v dnešní době normální...

     •  • 

  • J

    Býval lepší, ale to už je dávno. Taky jsem od něj odešel a to mám i to konto.

     •  • 

Došlo k chybě, zkuste to znovu