Adresa

Válečkova 16 Opava-Kateřinky, Opava
Ortopedická ambulance Opava

Na tento adrese online kalendář není aktivní


Nedostatek informací o službách a cenách

Chybí vám nějaké informace na profilu tohoto specialisty?

Zobrazit ostatní ortopedů v okolí

Zkušenosti

Ceník

Informace o službách a cenách nejsou k dispozici

Tento specialista ještě nepřidával žádné informace o svých službách.

Názory pacientů

3.5

Obecné skóre
5 názorů

  • Přesnost
  • Péče
  • Zařízení
Ověřeny pacient

Pan doktor je kvalitní lékař, ale už jsem změnila názor, hlavně na jeho asistentku, která je krajně nesympatická a necitlivá. Hodinu před ukončením jsem přišla s akutní bolestí ramenene, prosila o injekci , ale odezva byla krajně negativní s doporučením na pohotovost. To, že i po objednáni se dlouho čeká, je vždycky, přesouváni do další čekárny, kde se opět čeká je až usměvné, nervy pracují, ale i dnes, když je konkurence nestojí o pacienta, to je smutné. Přeji všem zdraví, aby Ti kdo z nás pacientů mají živobytí, se o pacienta prali. Paní z opavska.


L
Ověřeny pacient

Doktor Blahut je asi výborný lékař a sympatický člověk, avšak jeho organizační schopnosti jsou velmi špatné. Telefonicky jsem se objednal, termín byl cca za měsíc. Nikdy jsem u něj nebyl, první dojem při příchodu - otřesná nemovitost ve které se ordinace nachází. Objednán jsem byl na 11.45 hod., v čekárně bylo 5 čekajících pacientů. Na dveřích ordinace se nachází sdělení o polední pauze od 12.00 až12.30 hod. a dále že čas objednávky je pouze orientační. Po hodině strávené v čekárně mne sestra pozvala do ordinace a po administrativních úkonech mne poslala do místnosti s tím, že si mám odložit a čekat. Strávil jsem tam o samotě dalších 30 minut ponižujícím způsobem ve spodním prádle jako pes v kotci, čekající na příchod svého pána, okno bez záclony, žaluzie vytažená, takže z protějšího panelového domu si mne případný zájemce mohl prohlédnout. V průběhu této doby mi došlo, že takovýchto kotců tam je víc a v každém čeká jeden pacient. Dodnes jsem nepochopil důvod takovéhoto jednání, jediné vysvětlení je asi takové, že 1,5 hod. strávené v jedné čekárně je příliš a když se doba čekání rozloží do dvou čekáren, pacientovi to lépe uteče. Po půlhodně strávené v oné vnitřní čekárně jsem se oblékl, vyžádal si od sestry své doporučení a kartu ZP a za jejího údivu jsem odešel. K mému odchodu mne přiměla představa, že při další návštěvě této ordinace se takováto situace bude znovu opakovat a uvědomil jsem si jak nás doktoři mají na háku, jaké jsme pro ně nuly, jelikož nemají ani trochu snahu zorganizovat či zřidit nějaký důstojný systém, který by radikálně zkrátil čekací dobu pacientů. Třeba si jich na ordinační dobu objednat méně a pak každý z nich půlhodinu zpoždění oproti objednací době bude tolerovat. Chtěl bych vidět pány doktory, kdyby měli orientačně čekat 1,5 hodiny než přijdou na řadu na úřadech, na policii, v obchodech, na hromadnou dopravu a pod. Tak tedy zdar bezohledným a spokojeným doktorům, kteří mají plné čekárny pokorných blbců, schopných mařit svůj čas dlouhodobým sezením a čekáním před jejich ordinacemi. Navrhl bych, aby takový lékař pacientovi vyplatil regulační poplatek 30,-Kč a věnoval se regulaci pacientů ve své čekárně.

Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní


M
Ověřeny pacient

Pan doktor mě operoval v Opavě v nemocnici. Skvělý přístup k pacientovi. Mohu jenom doporučit.


O
Ověřeny pacient

Pan doktor je opravdu slušný, snažící se vyjít vstříc. Je velmi znalý a rád poradí a vysvětlí.


K
Ověřeny pacient

vynikajicí!!!


Došlo k chybě, zkuste to znovu

Zkušenosti