Dobrý den, je mi 15 let a nedávno jsem začala brát svou první antikoncepci a menstruace jsem měla 13 dní. Během menstruace jsem se svým pritelem měla pohlavní styk a krvácela jsem,což bylo jasne když jsem měla menstruaci. ale teď už ji nemám a vzdy po pohlavním styku krvacim ještě třeba půl dne,vcelku silně. prosim,nevíte čím by to mohlo byt?
Jiří Zahrádka
Jiří Zahrádka
gynekolog
Ústí nad Labem
To by měl, děvče, zjistit Váš gynekolog. Někdy se to v prvních 2 měsících po nasazení antikoncepce stává. Možná je někde chyba v užívání? Fakt se poraďte se svým panem doktorem či paní doktorkou. (1.8.2019)

Stále hledáte odpověď. Zeptejte se na další otázku

Veškerý obsah publikovaný na portálu ZnamyLekar.cz zejména Otázky a odpovědi, má pouze informativní charakter. Internet nepředstavuje plnohodnotnou náhradu lékařské péče poskytované specialistou.

ZnamyLekar.cz © 2019 - Najděte si lékaře a objednejte se