Dobrý den, chci se zeptat, jak se to má s tím, že pacient chce v případě nespokojenosti změnit zuba
1
Počet odpovědí:
Dobrý den,
chci se zeptat, jak se to má s tím, že pacient chce v případě nespokojenosti změnit zubaře dříve než uběhla lhůta 3 měsíců od registrace u současného zubaře? O této problematice jsem si přečetla pár článků, nicméně stále mi není jasné jak je to s úhradou. Pokud přijdu k jinému zubaři, tak vstupní vyšetření, RTG a další hrazené výkony pojišťovnou, mi bude uhrazeno z VZP nebo si to z důvodu současné registrace u jiného zubaře musím zaplatit sama? Přece jen ne vždy si pacient dobře vybere napoprvé a čekat potom 3 měsíce, aby mohl jít jinam, je dost komplikující.
chci se zeptat, jak se to má s tím, že pacient chce v případě nespokojenosti změnit zubaře dříve než uběhla lhůta 3 měsíců od registrace u současného zubaře? O této problematice jsem si přečetla pár článků, nicméně stále mi není jasné jak je to s úhradou. Pokud přijdu k jinému zubaři, tak vstupní vyšetření, RTG a další hrazené výkony pojišťovnou, mi bude uhrazeno z VZP nebo si to z důvodu současné registrace u jiného zubaře musím zaplatit sama? Přece jen ne vždy si pacient dobře vybere napoprvé a čekat potom 3 měsíce, aby mohl jít jinam, je dost komplikující.
Já nejsem zubař, ale buďte ráda kde jste, stomatologové nejsou. Budete mít problém sehnat jiného...
Odpověď – online konzultace
Potřebujete-li odbornou radu, rezervujte si online konzultaci. Specialista Vám dobře poradí i na dálku.
Zobrazit profily specialistů Jak to funguje?Stále hledáte odpověď. Položte další dotaz
Veškerý obsah publikovaný na portálu ZnamyLekar.cz zejména Otázky a odpovědi, má pouze informativní charakter. Internet nepředstavuje plnohodnotnou náhradu lékařské péče poskytované specialistou.