Dotazy od pacientů (2)
ODPOVĚĎ LÉKAŘE:
Dobrý den, s pojištovnou 205 smlouvu uzavřenou nemáme a v blízské budoucnosti mít nebudeme, registrovat Vás tedy bohužel nemůžeme. S pozdravem Jana Klečková
ODPOVĚĎ LÉKAŘE:
Dobry,v soucasne dobe mame z kapacitnich duvodu prijem novych pacientu pozastaven. Dekujeme za pochopeni Jana Kleckova
Často kladené dotazy
-
Dobry den, chtela jsem se vas zeptat, jestli si mohu u vas predoperacni vysetreni za poplatek bez zdravotniho pojisteni?
Ano, je to možné, bude k tomu potřeba výpis ze zdravotní dokumentace od Vašeho předešlého…
Veškerý obsah publikovaný na portálu ZnamyLekar.cz zejména Otázky a odpovědi, má pouze informativní charakter. Internet nepředstavuje plnohodnotnou náhradu lékařské péče poskytované specialistou.