Dotazy od pacientů (17)
ODPOVĚĎ LÉKAŘE:
Dobrý den, nejsem si jistá, zda platí i v ČR. Raději si to ověřte přímo na pobočce VZP zde a případně v jakém rozsahu.
ODPOVĚĎ LÉKAŘE:
Dobrý den,
ceny jsou stejné,jako vidíte na stránkách, ovšem pokud nemáte pojištění jsou i další poplatky za vyšetření,rtg apod. Pokud bude potřeba parodontologická léčba, následuje odeslání ke specialistovi.
Více
ODPOVĚĎ LÉKAŘE:
Dobrý den, dotaz vidím z nějakého důvodu až nyní. Pokud jste se i tak k nám objednali, pak jsme problém řešili. V případě, že nemáte problém vyřešený u nás ani jinde, můžete se objednat.
ODPOVĚĎ LÉKAŘE:
Dobrý den, dotaz vidím až nyní. Pokud jste se již objednala, pak je vše v pořádku:)
ODPOVĚĎ LÉKAŘE:
Ano znamená to, že za výplň platíte uvedenou cenu, dle rozsahu kazu. Důvod platby je použití kvalitnějšího amalgámu, který pojišťovna nehradí.
ODPOVĚĎ LÉKAŘE:
Dobrý den, samozřejmě je důležité vás napřed vidět osobně, aby bylo jasné, jaký konkrétně máte problém. Pokud by nebylo možné tento problém řešit přímo u nás, spolupracujeme s kolegy, kam bychom Vás případně... Více
ODPOVĚĎ LÉKAŘE:
Jistě anestesii Vám dám. Je to vždy pouze o domluvě. Proto se objednejte, protože čím dříve, tím větší šance zub zachránit!
Autor
Často kladené dotazy
-
Preventivní prohlídka a obyčejná plomba je na pojišťovnu?Děkuji za odpověď
Dobrý den, vstupní prohlídka je hrazena pojišťovnou, pokud s ní máme smlouvu. Plombu…