Dotazy od pacientů (5)
ODPOVĚĎ LÉKAŘE:
Dobrý den, je potřeba provést vyšetření a zhodnotit o co přesně jde a podle toho pak zvolit sprácný postup terapie. Cena může být velmi individuální, vzhledem k tomu, že vůbec nevím o jak rozsáhlé poškození... Více
ODPOVĚĎ LÉKAŘE:
Dobrý den, naše pracoviště používá všechny moderní přístroj. Ozon využíváme také a mikroskop a a optickou techniku také. Nevím, proč Vás zajímají zrovna tyto přístroje...ale klidně můžete přijít na konzultaci... Více
ODPOVĚĎ LÉKAŘE:
Dobrý den, momentálně nové pacienty nepřijímáme. Snad ke konci tohoto roku to bude možné. Pěkný den. Cvešpr
ODPOVĚĎ LÉKAŘE:
Dobrý den, nové pacienty momentálně nepřijímáme. Snad ke konci roku, kdy bych měi mít další dva kolegy. Jinak orientační ceník je na našich stránkách: www. dentalclinic.cz
ODPOVĚĎ LÉKAŘE:
Dobrý den, nové pacient momentálně nepřijímám. Práve z časových důvodů, když pak nelze pacientovi včas vyjít vstříc, je to komplikované. Nazačátku nového roku snad již budeme ve větších prostorech s dalším... Více
Často kladené dotazy
-
Preventivní prohlídka a obyčejná plomba je na pojišťovnu?Děkuji za odpověď
Dobrý den, vstupní prohlídka je hrazena pojišťovnou, pokud s ní máme smlouvu. Plombu…