Dobrý den, ráda bych se zeptala, jak si mohu snížit nepříjemné pocity u ekzému v tříslech (rudé neohraničené fleky, svraštělá kůže, občas svědivá, nyní spíše pálivá), než se k Vám do ordinace dostanu na vyšetření-cca asi za týden, neboť musím nyní být celý týden v práci, stav trvá skoro 2 měsíce. Léčeno Framykoinem,tělovým bambuckým máslem, Hydrocortisonem, Panthenolem, Canestenem a nejvíce stav zhoršen po Clotrimazol Al sprayi. Něco podobného jsem měla před 27 lety v těhotenství v 8. měsíci, tehdy se jednalo o plíseň a pomohla mi mast na připravení v lékárně. Děkuji za Vaši radu i odpověď.

Dermatolog
43 názor
Liberec

Dobrý den, protože neznám Vaši diagnózu, odpovědět mohu jen obecně. Kůže v tříslech je tenká a vlhká. Je třeba přestat ji dráždit (holení, zapářka, mytí mýdlem, gumička kalhotek) a zvláčňovat v případě suchosti vyzkoušeným nehormonálním krémem. Pokud není kůže přesušená a popraskaná, lze ji na noc opatrně ošetřit se zinkovým krémem, který se nanáší poklepáním. Roztoky se do třísel nehodí (Clotrimazol spray).Víc bez vyšetření radit nelze.


Dermatolog
15 názor
Liberec

Dobrý den! Vzhledem k tomu, co jste již vyzkoušela z lokální terapie, je obtížné doporučit jinou léčbu. Popis Vašich projevů spíše vypadá jako ekzém, ale může tam nýt nástavba nějaké infekce. Možná bych to nyní raději promazávala, např. tím Pathenolem a případně je vhodný krém Imazol Plus, který je volně dostupný, ten má kromě složky proti plísním i složku proti bakteriím. Pokud vydržíte, doporučím a předepíši Vám něco přímo v ambulanci. I když chápu, že projevy nejsou příjemné. Přeji příjemný den a s pozdravem Kateřina Radoušová

Stále hledáte odpověď. Položte další dotaz

Veškerý obsah publikovaný na portálu ZnamyLekar.cz zejména Otázky a odpovědi, má pouze informativní charakter. Internet nepředstavuje plnohodnotnou náhradu lékařské péče poskytované specialistou.