MUDr. Jolana Presperínová

Plicní lékař Více

Liberec 1 adresa

17 názorů

Zkušenosti

Adresa

Přiblížit mapu se otevře v nové záložce
Ordborný plicní lékař

Klášterní 117/2, Liberec 46001

Dostupnost

Na této adrese online kalendář není aktivní

Typy přijímaných pacientů

  • Soukromý pacient (bez pojištění)
  • Pacienti se zdravotním pojištěním

Pojišťovny

Přiblížit mapu se otevře v nové záložce

Ceník

Informace o službách a cenách nejsou k dispozici

Tento specialista ještě nepřidával žádné informace o svých službách.

17 názorů

Recenze pacientů jsou pro nás důležité. Specialisté nemají možnost zaplatit za odstranění nebo změnu recenze pacienta. Další informace. Další informace o názorech
  • V

    Profesionální přístup, příjemné prostředí. Všechny informace jsem získal na jejich webových stránkách www.plicniliberec.cz

     • Ordborný plicní lékař Zánět průdušek  • 

  • M

    Paní doktorka a hlavně její zdravotní sestra by si měly uvědomit, že v 80-ti letech také nebudou mít tak dobrý sluch, zrak a především paměť jako mají dnes.Jejich necitlivý, posměšný a arogantní přístup vůči pacientovi mě šokoval!

     •  • 

    Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní


  • A

    Milí spoluobčané : tento příspěvek je na výzvu editora přepracován - zdál se mu býti dosti nevhodným. Ale fakt, že dokroři nevyléčí - jen léčí ho už nezajímá.

    paní doktor mě neléčila - ale svým zásahem riskovala prohloubení mých potíží.

    Už ani nevím, kdo z těch bílých plášťů mi předepsal Betaloc - prý na regulaci krevního tlaku, se kterým jsem neměl nidky problém. Po čase se dostavily problémy s průduškami. . . Pán v bílém plíšti mě poslal k paní Presperínové.

    Ö její arogantní a nevlídné sestře se snad ani nemá cenu vyjadřovat.

    Paní Presperínová - aniž by udělala nějaké důkladnější vyšetření, dospěla k závěru, že mám začínající astma a hned mi předepsala Symbicort. . . . on sice pomáhá ale způsobuje další vedlejší účinky.

    Tedy jsem si nastudoval vedlejší účinky Betaloc - a zjistil, že za mými problémy s průduškami ( ve fitku a na kole jsem se zadýchával ) je právě Betaloc. Poslal jsem do "patřičných míst" oba "lékaře" - Betaloc i Symbicort hodil do koše, upravil jsem si jídelníček, pitný režim a mám pokoj. Díky pitnému režimu jsem si vyléčil i chronickou rýmu. Paní doktor se ani neobtěžovala si zjistit, jestli náhodou za mými problémy není reakce na nějakou jedovatou chemii, kterou bílé pláště nazývají léky. Léky to nejsou - kdyby byly - tak nás vyléčí. Jde jen o veliké peníze, těžký business s naším zdravím, s našimu životy - nic víc.

    "Z času na čas navštívím lékaře, nechám se vyšetřit, protože i lékař musí (z něčeho) žít. Potom jdu do lékárny pro léky, protože i lékárník chce žít. Následně léky vyliji do kanálu - protože i já chci žít." Mark Twain

    Posílám odkaz - pojednání o léčbě rakoviny, kterou je možné v pohodě léčit, stejně jako astma, cukrovku a další civilizační choroby, které mají lidi třeba jen z pítí vody z PET lahví - jsou tam ftaláty, dioxiny. . . . a bílé pláště vydělávají na provizích za předepisování léků.

    Jen ten podvod s chlesterolem. . . .

    TOHLE SI DOBŘE PŘEČTĚTE : http:www.moje-pravdy.czz-jinych-zdrojuzajimave-clanky35-neroztrideno1418-sokujici-pravda-o-rakovine - to není reklamní ale osvětový článek o tom, jak se máme vyhnout rakovině ev. ji léčit.

    Proto se o sebe starám sám - a je mi dobře. . . jsem zdráv.

    Z toho vyplývá, že moderní medicína - myslím tím medicínu chemismu lidského těla ( ne tu mechanickou, kdy řežou, sešívají apod - to jim jde dobře ) je na totálně slepé koleji, protože "lékaři" absolutně netuší o co běží.

    Anebo jsou tak zmanipulovaní medicínou, že vás jen léčí - ale nikdy nevyléčí.

    Třeba astma - to je problém příjmu vody. . . . . prosté, jednoduché - mohu poradit, poslat odkazy. . . .

    s nevšední úctou

    Aleš Svoboda

     •  • 

    Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní


  • L

    Paní doktorka má velmi pěkný přístup k pacientům, žádný problém se jí nezdá malicherný, snaží se pokaždé pomoci. Jsem její pacientkou už hodně roků. Má i velmi příjemnou sestřičku. Tuto paní doktorku hodnotím velmi dobře a každému mohu jen a jen doporučit.

     •  • 

  • Z

    K paní doktorce chodím již dlouhou dobu a jsem maximálně spokojená. Je vždy milá, ochotná a empatická - vždy se mnou hovoří o aktuální situaci a problému a snažíme se ho vyřešit. Sestra je také vždy příjemná. Kdyby bylo takovýchto ochotných lékařů více, bylo by to pozitivní :-)
    Ohledně negativního hodnocení níže: Shodou okolností také beru Symbicort a nikdy se mi nestalo, aby mi došel. V prvé řadě proto že o tom pokaždé s paní doktorkou mluvíme a ona mi předepíše lék do zásoby a za druhé -i kdyby se toto nestalo - dávkovač na léku Vás upozorňuje delší dobu předem že dochází. Takže není problém si do ordinace zavolat a lék si nechat napsat. A pokud by mě měl můj ošetřující lékař diagnostikovat dle emailové komunikace, tak to by mě hodně zklamal... I z tohoto důvodu prosím paní doktorku, aby si žádný manažerský kurs nedělala - lékařů bez lidského přístupu s orientací jen na počet bodů a vypsání co nejdražšího léku máme myslím již docela dost! Zůstaňte taková jaká jste.

     •  • 

  • I

    Velmi příjemná a ochotná. A proti mému předchozímu plicnímu lékaři je i důsledná při vyšetření. Lékařka je také sdílná při hovoru o nemoci a léčbě.

     •  • 

  • F

    Paní doktor je velmi příjemná,spolehlivá,rozhodně rozumí své profesi.Jsem s ní velice spokojen,taktéž s její sestrou a nesouhlasím s tím negativním hodnocením,které někteří lidé na tomto webu zveřejňují.Moje heslo:"Jak se do lesa volá,tak se z lesa ozývá!"Tím myslím,že někteří pacienti dovedou být netaktní,myslí si,že se kolem nich točí svět a ten lékař musí mít přitom pevné nervy.Proto držím palce jak paní doktor tak i její sestře!

     •  • 

  • Dovolím si doplnit osobní zkušenost.
    Co návštěva - to trauma.
    Neochotná, nepříjemná sestra - už jen setkání s ní dokáže naštvat na celý den.
    Poté co jsem se představil mi odpověděla "PROSÍM". . .
    Na moji poznámku o nevychované sestře reagovala paní doktor značně podrážděně s odkazem, že sestra má jednoho pacienta před sebou, druhý je před ordinací a další v čekárně. . .
    Nechápu, jak vyřizování pacientů souvisí s nevychovaností.
    Kdyby měly e-mail - mají po problému.
    Tedy : mizerně zorganizovaná ordinace.
    Poslední extempore - dnes v poledne.
    Došel mi SYMBICORT - pokoušel jsem se na paní doktor najít e-mail. Se svojí obvodní lékařkou, jakož i se svým kardiologem většinou komunikuji přes e-mail. Mám tak zajištěno, že telefonem neotravuji v ordinační dobu - ale vše je vždy přesně zařízeno.
    Paní doktor e-mail nemá a svůj soukromý mi prý nedá. . . ha ha.
    Dožadovala se po mě nějaké zdravotní dokumentace, aby si udělala představu o aktuálním zdravotním stavu.
    Nabídl jsem zprávu poslat mailem - marně. . . v ordinaci vládne středověk. .
    Na můj dotaz "jak mám vlastně dokumentaci doručit, když sídlíme 20 km od Liberce a vracím se do města v době, kdy paní Presperínová už dávno není v ordinaci - a e-mail nemá" mi nedokázala odpovědět.
    Doporučil jsem jí absolvovat manažerský kurz, aby jí naučili zvládávat denní agendu - tedy v klidu se věnovat klientům a poté bez nervů u telefonu vyřizovat maily.
    Dle očekávání se paní urazila.
    Na doktory, kteří si myslí, že se jim budou lidi klanět jako nadlidem a že se ani neodváží se na cokoliv zeptat, jsem absolutně alergický.
    Paní doktor jaksi pozapomněla, že je v ordinaci pro nás - ne my pro ni.
    Opět se urazila - doporučila mi najít si jiného lékaře a sekla mi s telefonem - bez pozdravu.
    NechťA žije Hippokrates.
    Ale toho asi paní doktor nezná.
    Takže závěr : jsem bez léku - a budu do doby, než si najdu jiného lékaře.
    Ale zato si stihnu velmi rychle napsat stížnost na lékařskou komoru.
    Aleš Svoboda

     •  • 

    Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní


  • Jsem dlouholetý pacient a s péčí paní doktorky jsem velmi spokojen, v našem zdravotnictví se jedná o nadstantartní péči i přístup.

     •  • 

  • Byl jsem u ní 2x nebo 3x. Nakonec jsem (naštěstí) skončil na alergu s obyčejným astmatem. Pocit z paní doktorky jsem měl hodně dobrý.

     •  • 

Došlo k chybě, zkuste to znovu