Adresa

Klášterní 117/2, Liberec
Ordborný plicní lékař

Na tento adrese online kalendář není aktivní


Oborová zdravotní pojišťovna
Nedostatek informací o službách a cenách

Chybí vám nějaké informace na profilu tohoto specialisty?

Zobrazit ostatní plicních lékařů v okolí

Zkušenosti

Ceník

Informace o službách a cenách nejsou k dispozici

Tento specialista ještě nepřidával žádné informace o svých službách.

Názory pacientů

4

Obecné skóre
17 názorů

  • Přesnost
  • Péče
  • Zařízení
V
Ověřeny pacient
Umístění: Ordborný plicní lékař Zánět průdušek

Profesionální přístup, příjemné prostředí. Všechny informace jsem získal na jejich webových stránkách www.plicniliberec.cz


M
Ověřeny pacient

Paní doktorka a hlavně její zdravotní sestra by si měly uvědomit, že v 80-ti letech také nebudou mít tak dobrý sluch, zrak a především paměť jako mají dnes.Jejich necitlivý, posměšný a arogantní přístup vůči pacientovi mě šokoval!

Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní


A
Ověřeny pacient

Milí spoluobčané : tento příspěvek je na výzvu editora přepracován - zdál se mu býti dosti nevhodným. Ale fakt, že dokroři nevyléčí - jen léčí ho už nezajímá.

paní doktor mě neléčila - ale svým zásahem riskovala prohloubení mých potíží.

Už ani nevím, kdo z těch bílých plášťů mi předepsal Betaloc - prý na regulaci krevního tlaku, se kterým jsem neměl nidky problém. Po čase se dostavily problémy s průduškami. . . Pán v bílém plíšti mě poslal k paní Presperínové.

Ö její arogantní a nevlídné sestře se snad ani nemá cenu vyjadřovat.

Paní Presperínová - aniž by udělala nějaké důkladnější vyšetření, dospěla k závěru, že mám začínající astma a hned mi předepsala Symbicort. . . . on sice pomáhá ale způsobuje další vedlejší účinky.

Tedy jsem si nastudoval vedlejší účinky Betaloc - a zjistil, že za mými problémy s průduškami ( ve fitku a na kole jsem se zadýchával ) je právě Betaloc. Poslal jsem do "patřičných míst" oba "lékaře" - Betaloc i Symbicort hodil do koše, upravil jsem si jídelníček, pitný režim a mám pokoj. Díky pitnému režimu jsem si vyléčil i chronickou rýmu. Paní doktor se ani neobtěžovala si zjistit, jestli náhodou za mými problémy není reakce na nějakou jedovatou chemii, kterou bílé pláště nazývají léky. Léky to nejsou - kdyby byly - tak nás vyléčí. Jde jen o veliké peníze, těžký business s naším zdravím, s našimu životy - nic víc.

"Z času na čas navštívím lékaře, nechám se vyšetřit, protože i lékař musí (z něčeho) žít. Potom jdu do lékárny pro léky, protože i lékárník chce žít. Následně léky vyliji do kanálu - protože i já chci žít." Mark Twain

Posílám odkaz - pojednání o léčbě rakoviny, kterou je možné v pohodě léčit, stejně jako astma, cukrovku a další civilizační choroby, které mají lidi třeba jen z pítí vody z PET lahví - jsou tam ftaláty, dioxiny. . . . a bílé pláště vydělávají na provizích za předepisování léků.

Jen ten podvod s chlesterolem. . . .

TOHLE SI DOBŘE PŘEČTĚTE : http:www.moje-pravdy.czz-jinych-zdrojuzajimave-clanky35-neroztrideno1418-sokujici-pravda-o-rakovine - to není reklamní ale osvětový článek o tom, jak se máme vyhnout rakovině ev. ji léčit.

Proto se o sebe starám sám - a je mi dobře. . . jsem zdráv.

Z toho vyplývá, že moderní medicína - myslím tím medicínu chemismu lidského těla ( ne tu mechanickou, kdy řežou, sešívají apod - to jim jde dobře ) je na totálně slepé koleji, protože "lékaři" absolutně netuší o co běží.

Anebo jsou tak zmanipulovaní medicínou, že vás jen léčí - ale nikdy nevyléčí.

Třeba astma - to je problém příjmu vody. . . . . prosté, jednoduché - mohu poradit, poslat odkazy. . . .

s nevšední úctou

Aleš Svoboda

Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní


L
Ověřeny pacient

Paní doktorka má velmi pěkný přístup k pacientům, žádný problém se jí nezdá malicherný, snaží se pokaždé pomoci. Jsem její pacientkou už hodně roků. Má i velmi příjemnou sestřičku. Tuto paní doktorku hodnotím velmi dobře a každému mohu jen a jen doporučit.


Z
Ověřeny pacient

K paní doktorce chodím již dlouhou dobu a jsem maximálně spokojená. Je vždy milá, ochotná a empatická - vždy se mnou hovoří o aktuální situaci a problému a snažíme se ho vyřešit. Sestra je také vždy příjemná. Kdyby bylo takovýchto ochotných lékařů více, bylo by to pozitivní :-)
Ohledně negativního hodnocení níže: Shodou okolností také beru Symbicort a nikdy se mi nestalo, aby mi došel. V prvé řadě proto že o tom pokaždé s paní doktorkou mluvíme a ona mi předepíše lék do zásoby a za druhé -i kdyby se toto nestalo - dávkovač na léku Vás upozorňuje delší dobu předem že dochází. Takže není problém si do ordinace zavolat a lék si nechat napsat. A pokud by mě měl můj ošetřující lékař diagnostikovat dle emailové komunikace, tak to by mě hodně zklamal... I z tohoto důvodu prosím paní doktorku, aby si žádný manažerský kurs nedělala - lékařů bez lidského přístupu s orientací jen na počet bodů a vypsání co nejdražšího léku máme myslím již docela dost! Zůstaňte taková jaká jste.


I
Ověřeny pacient

Velmi příjemná a ochotná. A proti mému předchozímu plicnímu lékaři je i důsledná při vyšetření. Lékařka je také sdílná při hovoru o nemoci a léčbě.


F
Ověřeny pacient

Paní doktor je velmi příjemná,spolehlivá,rozhodně rozumí své profesi.Jsem s ní velice spokojen,taktéž s její sestrou a nesouhlasím s tím negativním hodnocením,které někteří lidé na tomto webu zveřejňují.Moje heslo:"Jak se do lesa volá,tak se z lesa ozývá!"Tím myslím,že někteří pacienti dovedou být netaktní,myslí si,že se kolem nich točí svět a ten lékař musí mít přitom pevné nervy.Proto držím palce jak paní doktor tak i její sestře!


Ověřeny pacient

Dovolím si doplnit osobní zkušenost.
Co návštěva - to trauma.
Neochotná, nepříjemná sestra - už jen setkání s ní dokáže naštvat na celý den.
Poté co jsem se představil mi odpověděla "PROSÍM". . .
Na moji poznámku o nevychované sestře reagovala paní doktor značně podrážděně s odkazem, že sestra má jednoho pacienta před sebou, druhý je před ordinací a další v čekárně. . .
Nechápu, jak vyřizování pacientů souvisí s nevychovaností.
Kdyby měly e-mail - mají po problému.
Tedy : mizerně zorganizovaná ordinace.
Poslední extempore - dnes v poledne.
Došel mi SYMBICORT - pokoušel jsem se na paní doktor najít e-mail. Se svojí obvodní lékařkou, jakož i se svým kardiologem většinou komunikuji přes e-mail. Mám tak zajištěno, že telefonem neotravuji v ordinační dobu - ale vše je vždy přesně zařízeno.
Paní doktor e-mail nemá a svůj soukromý mi prý nedá. . . ha ha.
Dožadovala se po mě nějaké zdravotní dokumentace, aby si udělala představu o aktuálním zdravotním stavu.
Nabídl jsem zprávu poslat mailem - marně. . . v ordinaci vládne středověk. .
Na můj dotaz "jak mám vlastně dokumentaci doručit, když sídlíme 20 km od Liberce a vracím se do města v době, kdy paní Presperínová už dávno není v ordinaci - a e-mail nemá" mi nedokázala odpovědět.
Doporučil jsem jí absolvovat manažerský kurz, aby jí naučili zvládávat denní agendu - tedy v klidu se věnovat klientům a poté bez nervů u telefonu vyřizovat maily.
Dle očekávání se paní urazila.
Na doktory, kteří si myslí, že se jim budou lidi klanět jako nadlidem a že se ani neodváží se na cokoliv zeptat, jsem absolutně alergický.
Paní doktor jaksi pozapomněla, že je v ordinaci pro nás - ne my pro ni.
Opět se urazila - doporučila mi najít si jiného lékaře a sekla mi s telefonem - bez pozdravu.
NechťA žije Hippokrates.
Ale toho asi paní doktor nezná.
Takže závěr : jsem bez léku - a budu do doby, než si najdu jiného lékaře.
Ale zato si stihnu velmi rychle napsat stížnost na lékařskou komoru.
Aleš Svoboda

Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní


Jsem dlouholetý pacient a s péčí paní doktorky jsem velmi spokojen, v našem zdravotnictví se jedná o nadstantartní péči i přístup.


Byl jsem u ní 2x nebo 3x. Nakonec jsem (naštěstí) skončil na alergu s obyčejným astmatem. Pocit z paní doktorky jsem měl hodně dobrý.


Došlo k chybě, zkuste to znovu

Zkušenosti