Dobrý den , jelikož naše "osobní " zubní lékařka odešla do důchodu , zůstala naše celá rodina bez zu
1 Počet odpovědí:
Dobrý den , jelikož naše "osobní " zubní lékařka odešla do důchodu , zůstala naše celá rodina bez zubaře , v rodině máme pojišťovnu 211 a VZP , berete prosím nové pacienty (čtyři dospělý ) , syn má teď problém že se mu kus zubu ulomil jak moc je to akutní ? děkuji mnohokrát za odpověď
Dobrý den,
na našem pracovišti máme smlouvy se všemi zdravotními pojišťovnami a nové pacienty stále přijímáme. Pokud se zub ulomil např. při jídle a nikoliv jako důsledek nějakého traumatu (úder do obličeje), je dost pravděpodobné, že jde o následek většího zubního kazu. S ošetřením tedy není radno otálet, aby se omezily komplikace.

Odpověď – online konzultace

Potřebujete-li odbornou radu, rezervujte si online konzultaci. Specialista Vám dobře poradí i na dálku.

Zobrazit profily specialistů Jak to funguje?

Stále hledáte odpověď. Zeptejte se na další otázku

Tato hodnota je příliš krátká. Měla by mít __LIMIT__ znaků nebo více.

  • Vaše otázka bude publikována anonymně.
  • Vytvořte jednu jasně formulovanou otázku a buďte struční.
  • Otázku obdrží specialisté na tomto webu. Nikoliv pouze jeden konkrétní lékař.
  • Tato služba nenahrazuje konzultaci se zdravotníkem. Pokud máte potíže nebo akutní problém, navštivte svého lékaře nebo pohotovost.
  • Otázky týkající se konkrétního případu ani žádosti o druhé stanovisko nejsou povoleny.

Zvolte si odbornou specializaci lékařů, kterým chcete položit otázku
Použijeme ho k oznámení odpovědi. Nebude publikován online.
Veškerý obsah publikovaný na portálu ZnamyLekar.cz zejména Otázky a odpovědi, má pouze informativní charakter. Internet nepředstavuje plnohodnotnou náhradu lékařské péče poskytované specialistou.