Dobry den, asi pred 2 mesici me trapilo svedeni pochvy a tak jsem si koupila na lecbu mykozy vaginalni tablety Clotrimazol. Po lecbe sice svedeni ustoupilo (objevi se opravdu jen zridka kdy), avsak mam jine problemy. Nekdy se mi pri utirani po curani objevi male mnozstvi svetle zbarvene krve a nebo na kalhotkach hnedy vytok. Take jsem si vsimla zapachu. Mohu se zeptat na radu, co by to mohlo byt? Dekuji

Gynekolog
31 názor
Varnsdorf

Promiňte, ale to vás opravdu nenapadlo, že účelnější, než psaát dotaz na internet, by bylo navštívit gynekologa? Nikdo vám neporadí bez vyšetření!


Gynekolog
20 názor
Praha

naprosto souhlasím...


Gynekolog, Sexuolog
7 názor
Plzeň

Bezte ke gynekologovi a nechte si udelat kultivaci Pekny den MUDr Ludek Fiala PhD MBA

Stále hledáte odpověď. Položte další dotaz

Veškerý obsah publikovaný na portálu ZnamyLekar.cz zejména Otázky a odpovědi, má pouze informativní charakter. Internet nepředstavuje plnohodnotnou náhradu lékařské péče poskytované specialistou.