Dobrý den, od července 2020 jsem užívala antidepresiva asentra. Nemohu říkat že to ze začátku bylo pravidelne, ake později už ano. Poslední měsíce jsem třeba 2 dny vynechala, ale nikdy nic. Minulý týden v pátek (5 dni zpět) jsem se rozhodla léky vysadit, protože si myslím že mi znemožňují zhubnout. Takže jsem si tabletu prostě nevzala. No ale jde o tohle. 10.7.2022 jsem sáhla na mrtvého netopýra (ano vím, jsem blbá) mám to i na videu. Visel na zdi a ja se na pul sekundy dotkla jeho nohy, on spadl a já zjistila že je mrtvý. Nic jsem neřešila. No ale od soboty mě šílené bolí hlava, v tu sobotu jsem i říkala že mám snad mrtvici. Točí se mi hlava a bolest je takovy tlak. Jsem hypochondr takže když jsem náhodou narazila na video na tiktoku jak dvě holky kousl netopýr a musely se nechá očkovat aby neměly vzteklinu, mě málem šlehlo. Koukla jsem na net a zjistila že kdybych příznaky měla tak mohu začít psát závěť. Teoreticky žádné příznaky nemám, ale i tak z toho nervuji. Takže otázka zní, je tento stav asentrou nebo ofiko umiram na vzteklinu?

Praktický lékař
36 názor
Brno

Dobrý den, z Vašeho popisu "osahávání netopýra" bych neměl zbytečné starosti a strachy (i když jste hypochondr). Příště je vhodné se divokých zvířat prostě nedotýkat. Ne všichni jsou "domácími mazlíčky". Na vzteklinu neumíráte. Asentra pomáhá zlepšit Vaši náladu, potenciál tohoto léku k tloustnutí není velký, ale promluvte si s lékařem, který lék předepisuje o jeho změně nebo o dalším způsobu léčby (změna léku, postupné vysazování,... atd). S pozdravem

Stále hledáte odpověď. Položte další dotaz

Veškerý obsah publikovaný na portálu ZnamyLekar.cz zejména Otázky a odpovědi, má pouze informativní charakter. Internet nepředstavuje plnohodnotnou náhradu lékařské péče poskytované specialistou.