Dobrý den, nedávno jsem začala hrát pravidelně šachy na počítači. Po nějaké době mi při hře vždy za

Dobrý den, nedávno jsem začala hrát pravidelně šachy na počítači. Po nějaké době mi při hře vždy začalo hučet v hlavě a zhoršovalo se to, začalo se mi dělat i nevolno. S hraním jsem tedy raději přestala, i když mě to mrzí, opravdu mě to bavilo. Při jiné práci na počítači se mi to nestává. Kde může být příčina? Předem děkuji za odpověď, Hanka

0 odpovědí


Stále hledáte odpovědi? Položte nový dotaz

  • • Otázka je anonymní

  • • Položte jednu konkrétní otázku

  • • Otázka jde k odborníkům, ne ke konkrétnímu lékaři

  • • Nenahrazuje lékařské vyšetření

  • • Neslouží k potvrzení diagnózy

  • • Nezveřejňujeme informace o dávkování léků


Vyberte odborníka, na kterého chcete otázku směrovat
Použijeme jej pouze k oznámení odpovědi. Nebude veřejně viditelný.

Veškerý obsah publikovaný na portálu ZnamyLekar.cz zejména Otázky a odpovědi, má pouze informativní charakter. Internet nepředstavuje plnohodnotnou náhradu lékařské péče poskytované specialistou.