Zkušenosti

Adresa

Přiblížit mapu se otevře v nové záložce
Gastroenterologická ambulance s.r.o.

Zahradníkova 2/8, Brno-střed, Brno

Dostupnost

Na této adrese online kalendář není aktivní

Typy přijímaných pacientů

  • Soukromý pacient (bez pojištění)
  • Pacienti se zdravotním pojištěním

Pojišťovny

Přiblížit mapu se otevře v nové záložce

Ceník

Informace o službách a cenách nejsou k dispozici

Tento specialista ještě nepřidával žádné informace o svých službách.

44 názorů

Recenze pacientů jsou pro nás důležité. Specialisté nemají možnost zaplatit za odstranění nebo změnu recenze pacienta. Další informace. Další informace o názorech
  • L

    Ze začátku byla paní doktorka skvělá. Udělala potřebná vyšetření a nasadila léčbu. Jen že když léčba nezabírala a já navštívila paní doktorku s tím, zda bych nemohla dostat jiné léky, že mi tyto nezabírají, byla jsem označená za simulanta a další pomoci se mi nedostavilo. K sestře nemám výhrady, ta byla skvělá. Hrozná je také čekací doba. I když jste objednaní, čekáte v čekárně třeba 3 hodiny !!

     •  • 

  • V

    Přišla jsem za paní doktorkou s nadějí, že mi pomůže. Místo toho jsem tam seděla jako u křížového výslechu a paní doktorka psala a psala. Moc jsem nechápala o co jde. Pak mi dala přečíst, co napsala. Něco v tom smyslu, že odmítám vyšetření žaludku. Což nebyla pravda. Již dvakrát jsem měla sondu v žaludku a bránila jsem se jít na to potřetí. Potřebovala jsem pomoc. Mám chronický zánět střev. Dočkala jsem se papíru, kde bylo psáno, jak jsem nepřizpůsobivá pacientka. Nejvíc lituji, že jsem ji ještě za ten papír poděkovala. Přístup paní doktorky i sestry byl nehorázný!

     •  • 

  • Č

    Měla jsem akutní problémy (průjmy, bolesti břicha, křeče) a telefonicky jsem kontaktovala paní doktorku.
    Naprostý propadák, co se týká přístupu k pacientovi. Telefonicky mi paní doktorka doporučila obstarání žádanek a nálezů od praktického lékaře a s tím mám přijít do ordinace. Když jsem pak přišla, sestra si převzala materiály a sdělila mi, že s mými akutními problémy mne může objednat až za 2 měsíce. Snažila jsem se o možnost krátké konzultace s paní doktrokou, sestra opět řekla, že je možnost až za 2 měsíce. Když jsem naléhala dál, řekla mi, že mám výsadní právo čekat celý den a pak mne paní doktorka vezme. Ptala jsem se tedy, jestli mohu znovu přijít před koncem pracovním doby, sestra to odmítla s tím, že musím čekat. Na internetových stránkách "Snažíme se zachovat osobní a lidský přístup...A to vůbec nejdůležitější v naší práci jste Vy, spokojený pacient." Každý asi tu lidskost vidí jinak...

     •  • 

Došlo k chybě, zkuste to znovu