Medifin a.s., Poliklinika Šustova
Podívejte se na další kliniky
Koho hledáte?
O nás
Služby
Specialisté
Adresa
Medifin a.s., Poliklinika Šustova
Šustova 1930/2, Praha 149 00Pojištění
- Oborová zdravotní pojišťovna
- Revírní bratrská pokladna, zdravotní pojišťovna
- Vojenská zdravotní pojišťovna ČR
- Všeobecná zdravotní pojišťovna
- Zaměstnanecká pojišťovna Škoda
- Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra ČR
Názory o lékařích (111)
111 názorů
Lucie
K lékařce jsem se ani nedostala. Sestra byla velice nepříjemná a se slovy: jestli máte problém už několik dní, tak to není akutní, měla jste zavolat hned. Nenechala si vysvětlit, že jsem myslela, že je to třeba alergie a čtyři dny mi nepřijde tak dlouho. Nechtěla jsem hned první den problému běžet k lékaři. Takže kdyby mi nepomohla praktická lékařka, která mě prohlédla a dala léčbu na zánět v očích, tak vážně nevím. Chování sestry bylo velmi špatné.
Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní
Verka
Dobrý den, sestra ani paní doktorka, nemají ani špetku slušného chování či empatie, takovéto osoby by neměli ve zdravotnictví vůbec pracovat.
Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní
Ondřej Novotný
Příšerná zkušenost s návštěvou tohoto lékaře. Nulová diagnostika, přezíravá komunikace s pacienty. Nakonec mě "vyšetřil" v čekárně a řekl, že si mám koupit nejlevnější Alpu a tím to mazat. Za mě nekompetentní ortoped.
Vyhněte se mu velkým obloukem!
Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní
LB
Paní doktorka mě velmi zklamala. Z počátku se mi zdála milá, ale s postupem času se můj názor velmi změnil. Paní doktorka je se vším hned hotová a nedokáže pomoci. Během jednoho týdne jsem byla za paní doktorkou 2x s tím, že dcera není v pořádku (rýma, kašel, teploty). Při první návštěvě mi pověděla ať dávám kapičky do nosu, odsávat a srážet teplotu nurofenem - to jsem dělala již doma. Když mé dceři bylo stále špatně dokonce i hůř, šla jsem za ní znovu. Paní doktorka mi řekla pouze to, že dělám vše správně ať pokračuji. Dceře se ještě víc přitížilo a přidávaly se další problémy. Navštívila jsem proto ORL, kde se zjistilo že má zánět ucha. Velmi mě rozčílilo, že jsem si musela poradit sama místo toho, aby to napadlo paní doktorku a dala mi žádanku nebo aby se jí podívala do ucha ona.
Nedávno jsem paní doktorku kontaktovala s dalším problémem na který mi pověděla, že se s tím nedá nic dělat.
Za mě nespokojenost a budu měnit pediatra.
Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní
Matěj Cabicar
Paní doktorka je zbrklá, lhostejná, asi si nestihla zajít na oběd. Žádná ochota něco vysvětlit, všechno máte už vědět. Pokud se nakonec dovoláte, připravte se na nezdvořilé chování a na zdůraznění toho, že vy jste ten, kdo vlastně potřebuje něco vyřešit.
Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní
KK
Mám stejnou negativní zkušenost jako paní Hanka. Chtěla jsem řešit neustupující zánět oka, ale byla jsem "vyřazena" z evidence. Tak když člověk neobtěžuje a zbytečně nezatěžuje (kvůli brýlím, když kvalitní optik tohle může řešit), tak při zřídkavých skutečných obtížích se pak nedostane k rychlému ošetření. Jinak s pí doktorkou jsem byla vždy spokojená, ale tohle opatření je paralyzující, když máte najednou hledat novou ordinaci, zvlášť když většina nepřijímá nové pacienty.
Systém nás chce zřejmě nahnat do drahých soukromých klinik!!!
Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní
LP
Arogantní, nelidský, bez jakéhokoliv zájmu provést vyšetření při akutních bolestech. Výsledkem bylo....kupte si ###. Absolutně nechápu, jak takový člověk může pracovat jako lékař.....Hodlám podat stížnost na Českou lékařskou komoru.
Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní
Hanka
Dnes jsem zavolala o pomoc s tim, ze mam zánět v očích, v sobotu jsem byla kvuli tomu na pohotovosti. Ráno se mi rozšířil zánět i do druhého oka, tak jsem žádala paní doktorku o objednání. Dozvěděla jsem se, že má karta je uložena v archivu a já už nejsem její pacientkou, protože jsem se tam nedostavila na roční prohlídku a oni po 5 letech mou kartu archivovali. Mám si najít nového očního lékaře, protože nové pacienty nepřijímá. Byla jsem její pacientkou pouhých 30 let. Jiného očaře jsem dneska nesehnala, takže se zánětem v obou očích si užívám dál. Tak až sem vede Hippokratova přísaha. Není z vas dostatečný počet bodů pro pojistovnu, tak nebude žádná léčba. Od známých už vím, že nejsem jediná, s kým bylo tak to zameteno.
Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní
Jiří Koch
Pan doktor Martin Pruner od roku 2015 moji zjištěnou srdeční arytmii neléčil včas a vhodným způsobem (podle vyjádření kliniky, kde jsem v roce 2023 a 2024 prodělal kardioverze a ablaci), takže pozdní náprava mého zdravotního stavu je prakticky nemožná. Jeho běžná komunikace s pacientem se převážně netýká zdravotního stavu, nepředává zprávu o výsledcích vyšetření. Pozdě, ale přece jsem zvolil jiného kardiologa.
Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní
Eva
Pan doktor Trávníček je velice nepříjemný, neochotný a arogantní člověk, kterého pacienti pouze obtěžují. Mám s ním dvě zkušenosti a jedna horší než druhá. Sotva vás vyšetří - já musela vždy ještě jinam a jeho jednání je opravdu nevhodné. Určitě se obraťte na jiného chirurga.
Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní