
Vránova 172, Brno 621 00
+420 544 527 535 (tel. v provozu pouze v ordinační době pondělí- pátek 16 - 19 hod) !
Přečtěte si více10/02/2023
Vránova 172, Brno 621 00
+420 544 527 535 (tel. v provozu pouze v ordinační době pondělí- pátek 16 - 19 hod) !
Přečtěte si více10/02/2023
Vránova 172, Brno 621 00
+420 544 527 535 (tel. v provozu pouze v ordinační době pondělí- pátek 16 - 19 hod) !
10/02/2023
Obecné skóre
Ověřujeme pravost všech recenzí, abychom se ujistili, že pochází od pacientů, kteří skutečně navštívili specialistu nebo kliniku. Proto kromě našich standardních postupů jsme zavedli dvě další úrovně ověřování:
Pacienti, kterých telefonní číslo bylo ověřeno pomocí kódu odeslaného SMS.
Pacienti, kteří si objednali návštěvu s tímto specialistou a jejich telefonní číslo bylo ověřeno pomocí kódu odeslaného SMS.
Po mnoha letech (a možná vůbec poprvé) se mi stalo, že jsem se kvůli chybějící kartičce pojišťovny vrátil domů bez ošetření (ještě jsem dostal nabídku na prohlídku za 800 Kč). Připouštím svoji chybu, pan doktor ale mohl projevit trochu dobré vůle (tím nemyslím tu nabídku na placenou prohlídku). Věřím, že lékaři občas pracují zadarmo, ale politováníhodní v roce 2024, pokud vím, po finanční stránce nejsou, tak by podle mne neškodila trocha velkorysosti. U pana doktora Prýmka je mi to už ale jedno, znovu se k němu neobjednám a se svou bolavou nohou dopajdám někam jinam.
MEDAPO.cz, s.r.o - ortopedická ambulance (Centrum lékařské péče, 1.NP)
Vážený pane Budíku,
dovolím si reagovat, se svolením dr. Prýmka, jakožto vedoucí našeho ambulantního provozu.
Vaše rozhořčení nad vzniklou situací mne sice mrzí, ale ve spojitosti s ním bych si dovolil připomenout, že pacienti mají nejen svá práva, ale i jisté povinnosti.
Budiž tak ve prospěch Váš i ostatních pacientů.
Dle Zákona o veřejném zdravotním pojištění (zák. 48/1997 Sb.- paragraf 12, písmeno h) je "Pojištěnec povinen prokazovat se při poskytování zdravotních služeb platným průkazem zdravotního pojištění." Ze strany poskytovatele zdravotních služeb tak může být ověřena platnost tohoto pojištění u konkrétní zdravotní pojišťovny.
Dále pokud se jedná o prvotní vyšetření (buďto zcela poprvé v daném zařízení, či opakované vyšetření po letech, ale s novou diagnózou/ problémem), měl by pacient být vybaven žádankou na dané vyšetření, kde je specifikován požadavek na dané vyšetření (ze strany PL či jiného
specialisty) a může být popsána příp. předchozí proběhlá léčba.
Žádný z výše uvedených dokumentů jste, dle mých informací, neměl k dispozici. Kolega Vám proto nabízel vyšetření v režimu samoplátce (dle oficiálního ceníku), což byla další alternativa řešení dané situace. Další možností by logicky bylo Vás přeobjednat na náhradní termín.
K této alternativě již bohužel nedošlo vzhledem k Vašemu odmítavému postoji.
Po splnění výše uvedených kritérií Vás jistě v budoucnu rádi ošetříme.
Stejně tak se můžete, při dnešní svobodné volbě lékaře, obrátit na kteréhokoliv
jiného specialistu, což bude v daném případě nejlepší pro obě strany.
S pozdravem
MUDr. Jan Sklenský
Ověřujeme pravost všech recenzí, abychom se ujistili, že pochází od pacientů, kteří skutečně navštívili specialistu nebo kliniku. Proto kromě našich standardních postupů jsme zavedli dvě další úrovně ověřování:
Pacienti, kterých telefonní číslo bylo ověřeno pomocí kódu odeslaného SMS.
Pacienti, kteří si objednali návštěvu s tímto specialistou a jejich telefonní číslo bylo ověřeno pomocí kódu odeslaného SMS.
Pán doktor bol očividne mierne podráždený a nervózny. Mal som skôr pocit ako keby som ho svojou návštevou otravoval. Z hladiska vyšetrenia bolo všetko okej. Len ten prístup by to chcelo trochu zlepšiť.
Ověřujeme pravost všech recenzí, abychom se ujistili, že pochází od pacientů, kteří skutečně navštívili specialistu nebo kliniku. Proto kromě našich standardních postupů jsme zavedli dvě další úrovně ověřování:
Pacienti, kterých telefonní číslo bylo ověřeno pomocí kódu odeslaného SMS.
Pacienti, kteří si objednali návštěvu s tímto specialistou a jejich telefonní číslo bylo ověřeno pomocí kódu odeslaného SMS.
Objednala jsem se k panu doktorovi, protoze tyden pred tim jsem malem skoncila na pohotovosti s bolesti kolene. Drive jsem se lecila s koleny, a tudiz jsem vedela, ze nejakou obtiz mam. Sebrala jsem tedy odvahu a sla opet k doktorovi. Dostala jsem termin rychle, coz mi melo byt podezdrele. Po vysetreni (ktere trvalo 5-10 minut), mi bylo receno, ze mi nic neni. Ze ty obtize, ktere popisuji, nejsou mozne - beru, nejsem doktor a tak to vysvetluji po lopate. Rentgen udajne nebyl potreba. Dostala jsem jen doporuceni, mazat si to voltrenem. No, o dva tydny pozdeji jsem skoncila na pohotovosti s tim problemem, ktery neexistuje, i presto, ze mi udajne nic neni.
Dekuji, opet se moje duvera v doktory zlepsila ;)
MUDr. Jan Sklenský
Děkujeme za upřímné hodnocení.
Pokud by byl někdy v budoucnu termín návštěvy u nás opět "podezřele" brzký, neváhejte nám toto prosím dopředu
sdělit. Jistě nebude problém Vám vyhovět...
V drtivé většině přípdaů se potýkáme s opačným problémem, kdy naše objednací doba se pohybuje mezi 3-8 týdny.
Někdy se však stává, že se někteří pacienti předem omluví, pokud nemohou dorazit (za což jim velmi děkujeme) a jejich
místa se snažíme operativně zaplnit.
Toto byl nejspíše i Váš případ.
Bylo by přínosné, kdybyste mohla sdělit, jak se lišila diagnóza z našeho pracoviště a z pohotovosti. Připouštím, že i po 12 letech klinické praxe mohu udělat chybu v úsudku. Rád se poučím zpětnou vazbou na svém případném pochybení.
Veškeré podrobnosti mi můžete sdělit cestou kontaktního mailu.
Děkuji za spolupráci.
Ověřujeme pravost všech recenzí, abychom se ujistili, že pochází od pacientů, kteří skutečně navštívili specialistu nebo kliniku. Proto kromě našich standardních postupů jsme zavedli dvě další úrovně ověřování:
Pacienti, kterých telefonní číslo bylo ověřeno pomocí kódu odeslaného SMS.
Pacienti, kteří si objednali návštěvu s tímto specialistou a jejich telefonní číslo bylo ověřeno pomocí kódu odeslaného SMS.
Trvalé problémy, pan lékař mi odůvodnil můj zdravotní stav tím, že mám s nohou cvičit a že není dále důvod k dalšímu prodlužování PN. Musela jsem ukončit pracovní poměr, nevím jak mám zdůvodňovat na ÚP jako žadatel o zaměstnání, moje zdravotní důvody. MUDr. Rouchal mě nechal chodit 3/4 roku s poškozeným vnitřím meniskem a přesto, že můj zdravotní stav nebyl v pořádku, hořší se, mi ukončil PN. Nevím, jak mám postupovat dále. Mudr. Rouchal mi sdělil při poslední návštěvě, (a ukončení PN), že při potížích se mám do jeho ambulance objednat. Vím, že ve zdravotnictví je už téměř krizová situace, ale moje bolesti kolene se stupňují a nevím, opravdu nevím (!!!!), na koho se obrátit. Na LK nebo na média????
Ověřujeme pravost všech recenzí, abychom se ujistili, že pochází od pacientů, kteří skutečně navštívili specialistu nebo kliniku. Proto kromě našich standardních postupů jsme zavedli dvě další úrovně ověřování:
Pacienti, kterých telefonní číslo bylo ověřeno pomocí kódu odeslaného SMS.
Pacienti, kteří si objednali návštěvu s tímto specialistou a jejich telefonní číslo bylo ověřeno pomocí kódu odeslaného SMS.
Nedostavila jsem se,což mě mrzí a kontrola mi chybí.Jelikoz potvrzení mé návštěvy u lékaře mi přišlo až v neděli 22.10.sms .A nestíhala jsem zajistit záskok v práci Mimochodem je velice nepříjemná sestřička.A to mi též vadí
Ověřujeme pravost všech recenzí, abychom se ujistili, že pochází od pacientů, kteří skutečně navštívili specialistu nebo kliniku. Proto kromě našich standardních postupů jsme zavedli dvě další úrovně ověřování:
Pacienti, kterých telefonní číslo bylo ověřeno pomocí kódu odeslaného SMS.
Pacienti, kteří si objednali návštěvu s tímto specialistou a jejich telefonní číslo bylo ověřeno pomocí kódu odeslaného SMS.
Neprijemná sestricka, hodne spatna komunikace a pristup, minimalni snaha resit komplikace s formalitami.
MUDr. Martin Sklenský
Podle ustanovení § 12 zákona č. 48/1997 Sb., o veřejném zdravotním pojištění ve znění pozdějších předpisů:
Pojištěnec je povinen:
h) prokazovat se při poskytování zdravotních služeb platným průkazem pojištěnce nebo náhradním dokladem vydaným příslušnou zdravotní pojišťovnou,
Pan MP tuto povinnost nesplnil, protože neměl u sebe platný průkaz pojištěnce. Přesto se dožadoval odborného vyšetření.
Neměl ani jakýkoli jiný doklad, kterým by doložil svou totožnost
MUDr. Sklenský, ve snaze vyjít panu MP vstříc, provedl elektronický pokus zjistit stav jeho zdravotního pojištění, ale rodné číslo, které pan MP uvedl nebylo přijato systémem veřejného zdravotního pojištění.
Vyvstala tedy pochybnost zda je pan MP zdravotně pojištěn
Dalšího komentáře netřeba
Dovoluji si pana MP požádat, aby nás podobných invektiv ušetřil a pro příště se obrátil na jiného kolegu
Zubní lékařství zdravotnická zařízení Brně
Chirurgie zdravotnická zařízení Brně
Vnitřní lékařství zdravotnická zařízení Brně
Praktrické lékařství zdravotnická zařízení Brně
Neurologie zdravotnická zařízení Brně
Gynekologie zdravotnická zařízení Brně
Dentální hygiena zdravotnická zařízení Brně
Oční lékařství zdravotnická zařízení Brně
Otorinolaryngologie zdravotnická zařízení Brně
Dermatologie zdravotnická zařízení Brně
Psychologie zdravotnická zařízení Brně
Kardiologie zdravotnická zařízení Brně
Fyzioterapie zdravotnická zařízení Brně
Plastická chirurgie zdravotnická zařízení Brně
Urologie zdravotnická zařízení Brně
Diagnostika zdravotnická zařízení Brně
Anesteziologie zdravotnická zařízení Brně
Ostatní zdravotnická zařízení Brně
Pediatrie zdravotnická zařízení Brně
Alergologie zdravotnická zařízení Brně
Více (15)