MUDr. Pavlína Marešová

Oční lékař Více

Česká Lípa 2 adresa

17 názor

Zkušenosti

Adresy (2)

Odborný oční lékař
Revoluční 164, Stráž pod Ralskem

Na této adrese online kalendář není aktivní

Na teto adrese lékař přijímá pacienty na pojišťovnu

Soukromý pacient (bez pojištění)

Oborová zdravotní pojišťovna

Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra ČR + 1 Více


Nedostatek informací o službách a cenách

Chybí vám nějaké informace na profilu tohoto specialisty?

Zobrazit ostatní profily očních lékařů v okolí
Odborný oční lékař
Purkyňova 1849, Česká Lípa

Na této adrese online kalendář není aktivní

Na teto adrese lékař přijímá pacienty na pojišťovnu

Soukromý pacient (bez pojištění)

Oborová zdravotní pojišťovna

Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra ČR + 1 Více


Nedostatek informací o službách a cenách

Chybí vám nějaké informace na profilu tohoto specialisty?

Zobrazit ostatní profily očních lékařů v okolí

Ceník

Informace o službách a cenách nejsou k dispozici

Tento specialista ještě nepřidával žádné informace o svých službách.

17 názor pacienta

Obecné skóre

Recenze pacientů jsou pro nás důležité. Specialisté nemají možnost zaplatit za odstranění nebo změnu recenze pacienta. Další informace.
D

Paní doktorku od nás z rodiny navštěvuji společně s mým otcem.Po odborné stránce asi nemám co vytknout. Ale v čekárně to vždycky bylo tak na 2-3 hodinky,i když jste objednaný. To nás donutilo změnit očního lékaře, teď navštěvujeme kliniku v Liberci.

Systém objednávání u Mudr.Marešové-dlouhá léta jsem pacientkou paní doktorky.V říjnu 2009 jsem se snažila objednat a bohužel sestřička mě odmítla,že mají hodně pacientů a když mám nějaký problém,mám si sednout do čekárny a čekat až odbaví všechny objednané pacienty a na mě přijde řada.Ani by mě nemusela vyšetřit po objednaných pacientech,sedět tam naslepo a čekat na milost?A dneska 5.2.2010 jsem pokoušela štěstí u paní doktorky podruhé a byla jsem opět odmítnuta s tím,že si mám zavolat v březnu.A v březnu by mi sestřička nebo někdo jiný oznámil,že mám zavolat v červnu,září atd.Myslíte,že v letošním roce už budu mít větší štěstí u paní doktorky?

Paní doktorka je asi dobrý lékař, to bych nechtěl posuzovat, takový odborník nejsem. Ovšem chod její ordinace, její zdravotní sestra a způsob objednávání a následné vyvolávání z čekárny - to je opravdová KATASTROFA!!! Sestra si pro jednoduchost objedná 10 lidí na devátou, deset na desátou a deset na jedenáctou hodinu. Lidi, objednaní na 9-tou sedí v čekárně ještě v jednu odpoledne, všichni brblaj a nadávaj a sestra stále bere lidi, kteří jaksi odněkud přicházejí a odcházejí... Prý, že je rozkapává. Je to tak složité si určit, že na jednoho člověka mám cca tolik a tolik času a podle toho si ty pacienty objednat?? Je mi jasné, že to nemůže být na minutu přesně, ani na půlhodinu - ale je nutné po 3 hodinách čekání mít před sebou ještě 5 lidí a nevímkolik dalších, kteří mě ještě předběhnou?
Paní doktorko a paní sestřičko - upřímně bych vám přál, aby se vás dotkla krize tak, jako nás, některých podnikatelů - abyste si začaly vážit svých pacientů, kteří vás živí a "nosí vám chleba" a nepracovaly s nimi pouze jako s otravným materiálem. Zatím máte dost práce a dost pacientů, ale tak tomu nemusí být i do budoucna. Já jsem jeden z mála, kteří od vás odešel a už se k vám nikdy nevrátí. Dneska se tomu můžete zasmát, ale znovu opakuji - přeji vám, abyste poznaly, co to je nemít zákazníky a nemít práci (peníze).
Pak snad přehodnotíte svůj postoj k provozu vaší ordinace - jen aby nebylo pozdě...


Došlo k chybě, zkuste to znovu