5565

8214


Jana Votrubová 23.04.19

Dobrý den,
děkujeme za dotaz. Nadměrné užívání těchto gelů může vést k nadměrnému vysoušení pokožky, případně alergické reakci.
S pozdravem,
dr. Votrubová

Odpovědi (2)

Konstantin Inkov 19.04.19

Obecně jsou i jiné možnosti ( prášky, tělísko, zákrok ) , ale nelze takto poradit, nevím jestli by u vás fungovaly, neznám vás. Nutno řešit osobně s gynekologem.K. Inkov


Martina Ježková 23.04.19

Teoreticky můžete,ale existují vhodnější a šetrnější preparáty, nutno však vyzkoušet. A menopausu relativně ovlivňuje, neboť si tím dodáváte hormon, který Vám již chybí. Ale vynechání norethisteronu by… Více

Odpovědi (4)





Mirjana Viceníková 23.04.19

Dobrý den, máte pravdu, po zápalu plic někdy vznikne v dospělosti astma. Bylo by vhodné jít co nejdříve na vyšetření do plicní ambulance a zjistit, proč se Vám špatně dýchá. Jsou ještě i jiné plicní nemoci,… Více



Veškerý obsah publikovaný na portálu ZnamyLekar.cz zejména Otázky a odpovědi, má pouze informativní charakter. Internet nepředstavuje plnohodnotnou náhradu lékařské péče poskytované specialistou.