Dobrý den, rád bych se Vás zeptal ohledně kožního ekzému (vyrážky) ve vlasech. Vyrážka má červenou barvu a je doprovázená silným svěděným ve vlasech. V některých případech je doprovázená akném. Vyrážka se často objevuje po ostříhání či bezprostředně po něm. Vyzkoušel jsem řadu šamponu (na lupénku, lupy, konopné šampony, šampony proti kvasinkám a řadu dalších). Použil jsem i řadu přípravků proti tvorbě akné (noční i denní krémy, čistící vody apod.) Osobně se domnívám, že se mi do pórů dostávájí nějáké nečistoty a následně tyto nečistoty ucpávají póry. Na různých internetových stránkách jsem se dočetl, že by mohl jít i o folikulitidu.

MUDr. Iva Špaňárová
Dermatolog
182 názor

Dobrý den. Byla by vhodná osobní návštěva.Můžeme udělat stěr z nějakého ložiska ve vlasech a poslat na vyšetření mikrobiologické. Může tyto problémy vyvolávat streptococcus aureus. Můžete se zastavit třeba zítra od 7:45-11:30hod. S pozdravem sestra Váchová


MUDr. Lenka Páralová
Dermatolog
5 názor
Praha

Dobrý den, těžko říci, zda se jedná o folikulitidu či seborrhoickou dermatitidu či alergickou reakci bez toho, aniž by Vás lékař viděl. Doporučuji navštívit obvodního dermatologa, který Vám dle stavu napíše buď antibiotický roztok při folikulitidě či lehký kortikoidní krém nebo dehtovou mastičku v případě seborrhoické dermatitidy. S pozdravem Lenka Páralová


Praha

Dobry den, pravdepodobne se jedna o seborhoickou dermatitidu. S pozdravem Ruskova

Stále hledáte odpověď. Položte další dotaz

Veškerý obsah publikovaný na portálu ZnamyLekar.cz zejména Otázky a odpovědi, má pouze informativní charakter. Internet nepředstavuje plnohodnotnou náhradu lékařské péče poskytované specialistou.