Dobrý den, při odběru krve, očkování, lokalní anestezii, obecně při kontaktu s injekční stříkačkou odpadnu, ztratím vědomí na chvíli, následně několik hodin ležím v ordinaci/čekárně, zvracím (i na lačno). Jak se zbavit tohoto dlouholetého problému, případně jakého odborníka navštívit, prosím? Děkuji.

Praktický lékař
38 názor
Brno

Dobrý den, stříkačka není infekční - protože se používá vždy nová při každém odběru. Situaci, kterou popisujete někdy mají citlivější lidé. Co je vhodné - říci předem o situaci, pokud je odběr krve nutný - a absolvovat odběr v klidu a vleže. Dle mého by pomohla psychoterapie a hypnoza, joga. Zeptejte se tedy psychologa, který by Vám mohl problém zmírnit, nebo se ho zcela zbavit. S pozdravem

Stále hledáte odpověď. Položte další dotaz

Veškerý obsah publikovaný na portálu ZnamyLekar.cz zejména Otázky a odpovědi, má pouze informativní charakter. Internet nepředstavuje plnohodnotnou náhradu lékařské péče poskytované specialistou.