Olga Kudlová Havlíková, zubař Zlín

MUDr. Olga Kudlová Havlíková

Zubař

31 názorů

Uložit


Adresa

Kvítková 475, Zlín
Welldent s.r.o.

Na této adrese online kalendář není aktivní

Na teto adrese lékař přijímá pacienty na pojišťovnu

Soukromý pacient (bez pojištění)

Oborová zdravotní pojišťovna

Revírní bratrská pokladna, zdravotní pojišťovna + 2 Více


Nedostatek informací o službách a cenách

Chybí vám nějaké informace na profilu tohoto specialisty?

Zobrazit ostatní profily zubařů v okolí

Zkušenosti

Ceník

Informace o službách a cenách nejsou k dispozici

Tento specialista ještě nepřidával žádné informace o svých službách.

Názory pacientů

3.5

Obecné skóre
31 názorů

I
Ověřeny pacient

Paní doktorka je velice milá, krásná dáma. Svojí práci dělá dobře a umí si poradit i s malými dětmi, když se bojí. Ordinace jsou velice moderně zařízené a plné slunce, dostupnost a možnost parkování je výborná a personál je milý. Bohužel je zde jedno velké ALE. Nedodržuje absolutně hodiny objednání, takže se připravte cca na hodinu čekání. Objednání k ní je nejdříve za 5 měsíců. Největší problém je však v tom, že jak je paní doktorka komunikativní, tak se nesmíte divit, že když Vám vrtá zuby, mluví zároveň s dodavatelem, který stojí v otevřených dveřích, loučí se s předcházejícím pacientem, popř. odběhne zkontrolovat práci do dalších ordinací. Prostě se plně nevěnuje Vám, když už konečně sedíte u ní v křesle, což značně snižuje její kredit schopného lékaře. Ceny jsou trochu vyšší.


K
Ověřeny pacient

Do ordinace chodím já a mé 3 děti, mám zkušenosti s ošetřením jak od ní, tak od 2 dalších lékařek.

Sama dr. Kudlová Havlíková dostavovala mé malé dceři ulomený zub - práce je provedená naprosto precizně, nikdo nepozná, že zub je z více než poloviny dostavěný. Proces léčby probíhal výborně, paní doktorka byla k dceři velice milá a vlídná.
I další paní doktorky jsou výborné, stejně jako sestry. Oceňuju smysl pro humor, perfektní práci, ochotu, vstřícnost nejen k synovi s autistickou poruchou.
Do ordinace chodíme všichni moc rádi a to, že musíme platit? Inu, máme si lépe čistit zuby.


Paní doktorku znám dlouho a nedal jsem na ni dopustit. Ale bohužel postupem doby se vytratila lidskost, ohleduplnost a ochota vzít v úvahu pacietovy možnosti. Peníze vyhrály a pacient se zde stal jen prostředkem k vydělávání peněz. Řada pacientů čekajících v čekárně slyší vše co se v ordinacei řekne, což nemusí být vždy pacientovi příjemné, nakonec proč by měli všichni vědět jaký problém kdo řeší??? Jednání se opravdu liší podle toho, zda se jedná o známého paní doktorky což člověk pozná podle oslovení Olinko......i podle toho, co má člověk na sobě a do které sorty lidí patří. Regulační poplatky si zdá se každý lékař může vyložit po svém, protože kolega platí regulační poplatek pouze jednou za rok....já u paní doktorky při každém vstupu do ordinace. Placená anestezie třeba u plombování tam, kde pacient chce mít komfort, s tím souhlasím. Ale platit anestezii i u extrakcí, včetně dětí....tam se mi to nezdá být v pořádku. Část mých kolegů si ťuká na čelo když říkám za co všechno se u paní doktorky platí. Paní doktorko, bývala jste skvělá....je mi líto, že dnes už to říct nemůžu.......


K paní doktorce Havlíkové chodím již 7 let. Před ní jsem chodil k jiné, kterou nechci jmenovat.Nejen že měla objednací termíny 3 měsíce, ale když jsem tam přišel objednaný na konkrétní hodinu,nechala mě čekat v čekárně někdy i 2 hodiny.Vybavení její ordinace bylo katastrofální.Nikdy jsem nic neplatil. Proto když jsem přišel k paní doktorce Havlíkové a objednal jsem se na 8,00hod a v 8,05hod jsem seděl v křesle, připadal jsem si jak v jiném světě.Pravda je, že se u paní doktorky za každý úkon (mnohdy i nevyžádaný) tvrdě platí. Ale jelikož k ní chodím maximálně jednou do roka, tak se to dá vydržet.Nikdy jsem neměl problémy s objednáním, v akutních případech mi vždy vyšli vstříct, nikdy jsem nečekal.
Závěr : pěkné prostředí, příjemný přístup, vyšší ceny.


no byla jsem tam zatym asi 3x a vždy jsem platila alespon 1000kč a automaticky mě dělala zákroky ktere se ani neptala zda chci-např-odstranění zub.kámenem nejakym spec.přístrojem či co apod... pak mě projela zuby mezizub.kartáčky a samozřejmě jsem je platila i ty ktere mi dala navíc-a ani jsem je nechtěla-a přístup taky nic moc-takže uvažuji o odchodu


Mili pacienti,
pri prvnim vstupu do ordinace na vas pusobi az mozna preplacaně barevne prostredi tri ordinací, z nichz je jedna zluta,druha oranzova a treti cervena,na zubni ordinace ne prilis vhodne barvy,ale to jen tak mimochodem....pani doktorka se umele usmiva pri vtsupu do cekarny, pri cemz si vas shledne od shora az dolu v cem jste obleceni a radoby srdecne vas zve dal..vetsinou nestiha,takze zmatene pobiha z jedne ordinace do druhe mezi rozdelanymi pacienty,aby toho stihla co nejvice...nejvice mi asi vadilo,ze mi vzdy venovala prilis malo casu,na to jak dlouho jsem cekal nejen na objednany termin,ale predevsim v cekarne..mam proste pocit, mozna ukrivdene,ze me vzdy odbyla,nehlede na to ,že jsem platil az neprimerene mnoho penez vzhledem ke kvalite osetreni..plomby mi totiz uz dvakrat vypadly a po osetreni kanalku,ktere staly opravdu hodne se muj zub musel stejne nakonec vytrhnout..takze vyhozene penize..nehlede na to, ze kdyz me zub po takto drahem osetreni zacal bolet, ani me nechtela vzit jako prvni pomoc..jeji pristup me pripada nelidsky a jsem opravdu zklamany.Budu si hledat noveho zubare, stejne jako vetsina mojich znamych,ktere k ni chodi..navic se mi opravdu nelibi jak je nafoukana.Totiz na to, jak je mala a tlusta,tak ma opravdu vysoke sebevedomi..

tuto zubarku bych rozhodne nikomu nepral..


Z

Karolíno, učila jste se někdy český pravopis a sloh?! Už jenom z tohoto důvodu nemůže být Váš přispěvěk brán v potaz.


Došlo k chybě, zkuste to znovu

Zkušenosti