Adresa

Horní Valy 4133/13, Hodonín
Poliklinika Hodonín Horní Valy (mapa)

Na tento adrese online kalendář není aktivní

Požádejte o spuštení online kalendáře
Všeobecná zdravotní pojišťovna
Nedostatek informací o službách a cenách

Zkušenosti

Názory pacientů

5

Obecné skóre
78 názorů

  • Přesnost
  • Péče
  • Zařízení
L
Ověřeny pacient

Dobrý den, vložil by sem někdo kontakt tel.č. na paní doktorku Ježkovou? Děkuji. At se můžu konečně objednat :-)


Ceník

Informace o službách a cenách nejsou k dispozici

Tento specialista ještě nepřidával žádné informace o svých službách.

Názory pacientů

5

Obecné skóre
78 názorů

  • Přesnost
  • Péče
  • Zařízení
L
Ověřeny pacient

Dobrý den, vložil by sem někdo kontakt tel.č. na paní doktorku Ježkovou? Děkuji. At se můžu konečně objednat :-)


Došlo k chybě, zkuste to znovu

Odpovědi

10 odpovědí poskytnutých lékařem na otázky pacientů na ZnamyLekar.cz


  • Dobrý den, poprosil bych vás o radu nebo spíše o váš názor. Je mě 41 let a žena (32) se kterou jsem se sexuálně stýkal, tvrdila že bere 11 let antikoncepci. Normálně jsem tedy při sexu ejakuloval do ní. Následně mě oznámila že antikoncepci brát přestává. Měl jsem s ní nechráněný pohl.styk hned na druhý den a za dva dny po té znovu. Vždy jsem však ejakuloval v dostatečné vzdálenosti od její pochvy. Po nějaké době se ozvala že je těhotná a chce se se mnou soudit o otcovství. Jaká je podle vás pravděpodobnost otěhotnění po takovém dlouholetém užívání antikoncepce? Cítím se podveden a mám za to, že antikoncepci přestala brát dřív než mě oznámila. Děkuji za názor a váš čas. S pozdravem Roman V.

    Souhlasím s kolegy, nástup ovulačních cyklů po vysazení antikoncepce je individuální, někdy žena otěhotní i při opomenutí 1 tablety během užívání antiko...navíc ejakulace mimo pochvu není žádná záruka, že nedošlo k úniku malého množství spermatu před ejakulací...hodně štěstí

    MUDr. Martina Ježková

  • Dobrý den,

    jsem prvorodička v 38tt a byla jsem testována pozitivně na streptokoky skupiny B. Čeká mě IV podání penicilinu během porodu. Chtěla bych se zeptat, když jsem v minulosti již brala penicilin na zánět dásní a museli mi ATB změnit, protože jsem ho špatně snášela- byla jsem malátná a unavená a měla jsem nechutenství, způsobí mi i penicilin během porodu tyto pocity a bylo by to v pořádku?
    Předem Vám mockrát děkuji za odpověď.

    S pozdravem

    Liliana

    Nejde o typickou alergickou reakci, tudíž se situace během porodu nemusí opakovat. Antibiotika se podávají zejména kvůli zabránění infekce plodu při průchodu porodními cestami. Pokud by se objevily jakékoli známky alergie na PNC, jistě Vám antibiotika podají jiná

    MUDr. Martina Ježková

Veškerý obsah publikovaný na portálu ZnamyLekar.cz zejména Otázky a odpovědi, má pouze informativní charakter. Internet nepředstavuje plnohodnotnou náhradu lékařské péče poskytované specialistou.

Zkušenosti