Adresa

Na této adrese online kalendář není aktivní

Na teto adrese lékař přijímá pacienty na pojišťovnu

Soukromý pacient (bez pojištění)

Všeobecná zdravotní pojišťovna

Oborová zdravotní pojišťovna + 1 Více


Nedostatek informací o službách a cenách

Chybí vám nějaké informace na profilu tohoto specialisty?

Zobrazit ostatní profily zubařů v okolí

Ceník

Informace o službách a cenách nejsou k dispozici

Tento specialista ještě nepřidával žádné informace o svých službách.

Zkušenosti

11 názor pacienta

Obecné skóre

Recenze pacientů jsou pro nás důležité. Specialisté nemají možnost zaplatit za odstranění nebo změnu recenze pacienta. Další informace.
O
Ověřený profil
Umístění: BELU stomatologické centrum s.r.o. zubní vyšetření

Paní Doktorka Beránková mne nepřesvědčila svým jednáním, že je to člověk, kterému bych chtěl svěřit své zuby, jež mám jen do konce života.

Při preventivní prohlídce mi dělali nejdříve velký rentgen následně malý lokální rentgen všech částí chrupu. Následně paní doktorka Beránková prohlédla mé zuby a následně mi sdělila, že je vše v pořádku a bez kazů. Na čež jsem jí řekl, zda si je jistá. Řekla, že ano. Řekl jsem jí, že si myslím, že mám s horními stoličkami na obou stranách problém a že se obávám, že zde mám kaz. Nakonec jsem jí přemluvil aby se šla podívat na rentgeny jež udělala (duplicitní asi aby mohla více fakturovat na pojišťovnu) následně se vrátila, že mám v puse 4 kazy (možná 5 teď přesně nevím - bylo to značné číslo) a objednala mne o 3 měsíce později na vrtání.

Před tím si však mám zajít do její soukromé ordinace na vyčištění zubního kamene. Kdo neví, čištění zubního kamene hradí pojišťovna a běžně provádí Váš MUDr. - Zubař. V soukromé ordinaci na dentální higenu je však personál bez VŠ. Zároveň ošetření nehradí pojišťovna i když by stejný zákrok hradila, pakliže by ho vykonala sama MUDr Beránková. Dentální higiena vás stojí 900 kč za cca 40-60 min, kdy vám čistí zubní kámen a naučí vás používat zubní a mezizubní kartáčky.

Po zubní higieně jsem navštívil ordinaci paní Beránkové, kde mi již měla vrtat 4-5 zubů. Na to si dala velkorysých 30 minut. Objednán na 9:30 jsem vešel do ordinace v 9:45 a vyšel z ní o 10 minut později tzn v 9:55. Paní doktorka si mne posadila a že mne jde píchnout lokální anestezii. Začal jsem s ní komunikovat co jde dělat. Čím začne a že některé kazy jsou větší a některé menší jak sama řekla tak kterými začneme? (řeším abych se mohl najíst když vám vyvrtají 4 zuby na 4 stranách pusy tak to není uplně super) Zároveň jsem se chtěl zeptat proč některé malé kazy vrtat nebude a některé ano.

Paní doktorka naprosto nezvládla lidskou stránku věci, po mém dotazu zopakovala svůj dotaz jestli chci píchnout anestezii a já znovu zopakoval že bych si rád, než začneme, probral co budeme dnes dělat.

Ve zkratce co následovalo: paní Beránková mi nechtěla odpovědět řekla mi něco ve smyslu že mi jde vrtat zuby a buď jí věřím nebo ne, ale že nemá čas mi vysvětlovat co bude a nebude dělat a nebo proč. A jestli chci vrtat zuby tak ať si nechám píchnout anestezii a nebo ať jdu pryč. Já ji vysvětloval, že vzhledem k tomu, že posledně přehlédla všechny mé kazy a přišla na ně až po mém několikanásobném upozornění tak bych chtěl vědět kde přesně kazy mám (to mi rychlostí kulometu zopakovala - naprosto stále netuším) a jak který konkrétní chce řešit - který plánuje vrtat a který neplánuje vrtat.

Paní Beránková mi vysvětlitla, že tím, že se jí ptám jsme ztratili už moc času a nemůže mne dnes ošetřit (to bylo cca po 3 minutách) následovala diskuze, kdy mi vysvětlovala, jak kazy posledně nepřehlédla, ale že na rentgeny kouká až po tom co pacient odejde a pak mu volá jestli má kazy nebo nemá kazy, že to nedělá ve chvíli kdy pacienta má u sebe (dost zajímavý postup) Každopádně jsem skončili na tom, že mi opakovala, že nemá čas mi cokoliv vysvětlovat, že ona je doktorka a buď bude dělat svou práci (vrtat zuby) a nebo ať si najdu jiného doktora. Že nemá čas půl hodiny diskutovat. Nakonec mi řekla, že o mne jako pacienta co se ptá na svůj zdravotní stav nemá zájem. Po necelých 10 minutách jsem odešel z ordinace.

Paní doktorka Beránková možná ví co dělá možná ne. ROZHODNĚ VŠAK NEUMÍ ANI NEHODLÁ KOMUNIKOVAT S LIDMI. To je můj závěr, který mne i sama potvrdila.

Pokud chcete robota na vrtání a na chybnou diagnózu kazů - hurá za paní Beránkovou.

Já osobně o takovéhoto doktora nestojím a nedoporučuji ani Vám.

Ověřený profil
Umístění: BELU stomatologické centrum s.r.o. zubní implantát

Byla jsem na nasazení zubního implantátu. Paní doktorce se nasazení zubního implantátu nepovedlo, což by člověk ještě lidsky pochopil. Způsob jejího jednání, kdy jsem reklamovala zub za 7500,- Kč, byl však poněkud zarážející. Vzhledem k tomu, že jí zub nešel ani oddělat ani šroubek utáhnout, řekla mi, ať přijdu, až mi zub zůstane v ruce a nebo že se na to podíváme na kontrole za 3 měsíce. To mi přišlo naprosto nepřijatelné. Měla jsem zaplacenu hotovou práci. Očekávala jsem nějaké další jednání, aby se vše dalo do pořádku, pokud možno co nejdříve. Místo toho jsem si sama obvolávala firmu, která byla dodavatelem daného šroubku, zjišťovala jaký tam mám šroubek atd. Po dalších asi 2 měsících a 2 návštěvách, se zjistilo, že mi paní doktorka dala špatný šroubek.....za 7500,- Kč. Bylo s tím ještě spoustu dalšího trápení, kdy mi vše musela znovu odvrtat atd., protože to po ní nechtěl nikdo předělávat, každý se bál dalších problémů. Paní doktorka se chovala naprosto neprofesionálně, já jsem byla za problémového pacienta, protože jsem se nesmířila s tím, že budu dalšího čtvrt roku čekat. Za celou dobu nebyla schopna říci jedno slovíčko "omlouvám se". Je mi smutno z této zubařky.

H
Ověřený profil

Paní doktorka je skutečný profesionál, je velice milá a má citlivý přístup k pacientovi a vše dokáže vysvětlit a dle mého názoru najít to nejefektivnější řešení. Je u ní velice příjemné prostředí a sestřičky jsou velice milé a pozorné. Chodím tam již delší dobu a mohu jen a jen doporučit. Rozhodně bych neměnil a doporučuji !!!


S
Ověřený profil

Velice hodná a šikovná paní doktorka. Přešla jsem k ní po odchodu Dr.Bergmanové, ta byla strašně zlá a protivná, na sestřičky i na pacienty. Jsem ráda, že jim tam už nekazí tak krásné prostředí.


Vždy ochotná,Vždy pomůže. Ne jako jedna doktorka co u ní před rokem pracovala a pokazila co mohla. Nyní už se nic takového nemůže stát. Jsou tam samá šikovné lékařky.


Z mého pohledu se jedná o paní doktorku,která svými odbornými znalostmi a praktickými dovednostmi patří mezi výborné stomatology. Její osoba garantuje odbornost a zručnost jejích dalších zaměstnanců. Což i v její nepřítomnosti zaručuje dobrou garanci péče o její pacienty. Rozhodně si nemyslím, že by se měl pacient vázat na tu "svou" paní doktorku, jak bylo řečeno v jednom z komentářů. Je dobře, že sama vychovává další generaci zkušených lékařů, kteří ji v její nepřítomnosti, dokáží kvalitně zastoupit. Rozhodně si myslím, že pokud Vás něco bolí, je jedno, kdo Vás ošetří, hlavně, aby se jednalo o kvalitního lékaře.


Nesouhlasím s názorem autorky "lili", neboť se mi zdá toto hodnocení vedeno jako zcestné a účelově vedené. Autorka tohoto příspěvku, dle mého názoru chce očividně poškodit kvalitní práci, kterou MUDr. Beránková odvádí. Zajisté kvalitnější než paní MUDr. XY, kterou jste si opět našla a také si zjistila kde ordinuje. Je také zajímavé, že dne 5.8.2009 ve svém komentáři paní MUDr. Beránkovou velice chválíte a po roce najednou takováto změna. Proč tak najednou? Tak si také budete muset zvyknout, že lékaři přicházejí a odcházejí, ať jsou důvody všelijaké. P. S. Dva za cenu jednoho?


Lepší paní doktorku jsem nezažila. Vždy je usměvavá, ochotná, vše vždy vysvětlí a doporučí, co je pro pacienta nejvhodnější. S jejím chováním jsem nikdy neměla problémy. Vřele doporučuji !!!


L
Ověřený profil

Výborná paní zubařka, pečlivá, ochotná, příjemná, do ordinace jdete přesně v objednanou hodinu.


R

Opravdu paní doktorka stomatologie na svém místě - jak u dospělých, tak u dětí. Bezvadný přístup k pacinetům a i k těm v dětském věku, prostě hodná paní zubařka, ke které se nebojí chodit děti. Paní doktorka léčí bezbolestně, nabídne injekci proti bolesti. A příjímá nové pacienty. Neměnila bych.


Došlo k chybě, zkuste to znovu