MUDr. Jitka Nevrlá

Zubař Více

Olomouc 1 adresa

6 názor

Zkušenosti

Adresa

MUDr. Nevrlá Jitka
Sokolská 540/28, Olomouc

Na této adrese online kalendář není aktivní

Na teto adrese lékař přijímá pacienty na pojišťovnu

Soukromý pacient (bez pojištění)

Vojenská zdravotní pojišťovna ČR

Oborová zdravotní pojišťovna + 2 Více


Nedostatek informací o službách a cenách

Chybí vám nějaké informace na profilu tohoto specialisty?

Zobrazit ostatní profily zubařů v okolí

Ceník

Informace o službách a cenách nejsou k dispozici

Tento specialista ještě nepřidával žádné informace o svých službách.

6 názor pacienta

Obecné skóre

Recenze pacientů jsou pro nás důležité. Specialisté nemají možnost zaplatit za odstranění nebo změnu recenze pacienta. Další informace.
Z

Zpočátku jsem byla s paní doktorkou velmi spokojená, ale za poslední 1,5 roku jsem opravdu zklamaná. Když jsem přišla s velkou bolestí 6. zubu, poslala mě nejprve vytrhnout 8. zub (s tím, že bolest se může projevovat jinde), při dalších stížnostech na bolest mi přeléčovala díru v dásni, po dalších 3 měsících bolestí mě poslala ke kolegyni převrtat plombu na 7. zubu (že nemá čas), to už se na mě dívala jako na hypochondra a byla velmi nepříjemná. Ani ve snu ji nenapadlo odvrtat plombu na 6. zubu a podívat se, co je pod ní. Když mi pak zub po půl roce bolestí a upozorňování odumřel, byla velmi překvapená a zjistilo se, že si nepoznačila ani do karty - subjektivní bolesti pacienta na 6. zubu. Pak následoval další rok přeléčování, kdy byla paní doktorka čím dál tím víc nepříjemná, začala si za zákroky vybírat peníze, ale vůbec nebyla schopná přiznat, že to není schopná zvládnout a odeslat mě k odborníkovi - až na moji žádost. Když jsem se jí během toho roku 2x zeptala na jinou věc - 1x afty a 1x vykažený osmý zub, dala mi jasně najevo, že na mě nemá čas a že se mám objednat na jindy. Prakticky ji to vůbec nezajímalo. Nakonec jsem se po 1,5 roce bolestí sama objednala na placenou operaci na klinice Dr. Jánského, kde pan doktor přišel na to, že zub má ještě další kanálek, který nebyl vůbec čištěn, což se ukázalo být velmi pravděpodobnou příčinou mých problémů s odumřelým zubem. Nicméně kdyby paní doktorka postupovala od počátku jinak, nejspíš jsem si mohla ušetřit zub i peníze za drahou operaci. Bohužel v současnosti nemám pocit, že jsou u paní doktorky na 1. místě její pacienti.

J

Byla jsem velmi nespokojená . Vadí mi přiotevřené dveře z ordinace do čekárny ! Kařdý pacient by měl mít své soukromí !

K

Byla jsem celkově velmi zklamaná. Nelíbil se mi jak přístup tak ani péče. Při běžném ošetření p.doktorkou jsem byla poučena, že mám jít do vedlejších dveří k paní dentistce, že paní doktorka to dělat nebude a že si mám připravit peníze. Takže jsem platila jak u paní doktorky za plombu tak i u paní dentistky. Vrcholem bylo, když jsem přišla s bolestivým stavem den po placeném zákroku u paní doktorky a sestra opět po mě žádala peníze za ošetření (přitom to byla reklamace). Když jsem se po zakroku při placení něco chtěla zeptat, bylo mi řečeno, že přešvihli již skoro 10 min, že na mne měli 30 minut. A taky to tak dopadlo..., bolestivý stav zubu. Myslím si,že když si pacient platí drahou plombu,že se mají podle toho taky chovat a ne ještě upozorňovat při zeptání, že už na mne nemají čas! Jsem moc ráda, že jsem si již našla jinou doktorku a k velikému mému překvapení bylo to, že to co paní doktorka nechtěla dělat, je u jiných lékařů standartní péčí placenou zdravotní pojišťovnou.( tím mám na mysli např. strhávání zubního kamene klas.způsobem u preventivní prohlídky). Na zdravotní pojišťovně mi sdělili, že to patří k běžnému ošetření u prev.prohlídky. Tak jsem poznala, že u paní doktorky bych jen stále platila a platila včetně její paní dentistky. No nakonec jak jsem zjistila, nejsem jedinou........Proto jsem byla velmi nespokojená a zjistila jsem, že není doktor jako doktor.


Došlo k chybě, zkuste to znovu