Zkušenosti
Adresa
Na teto adrese lékař přijímá pacienty na pojišťovnu
Soukromý pacient (bez pojištění)
Vojenská zdravotní pojišťovna ČR
Oborová zdravotní pojišťovna + 1 Více
Chybí vám nějaké informace na profilu tohoto specialisty?
Zobrazit ostatní profily praktických lékařů v okolíCeník
Informace o službách a cenách nejsou k dispozici
Tento specialista ještě nepřidával žádné informace o svých službách.
10 názor pacienta
Obecné skóre
Seřadit názory podle
JP
Doktorka nehledi na pacienty v ordinaci, pousti lidi z jineho vchodu (svoje zname). Prisla jsem rano prvni do ordinace a cekala jsem hodinu nez me doktorka vzala. Kdyz jsem se opovazila zeptat kdy me vezmou na radu, tak vzala dalsi dva co prisli po me a kdyz me komecme vzala, tak mela chovani "vhodne" lekare, vynadala mi (ze kdyz se mi nelibi, mam jit jinam) a ani me poradne nevysetrila (na poslouchanu stetoskopem me zavolala jeste jednou, protoze poprve byla rozcilena a asi se nesoustredila). Navic mi predepsala ATB, ktere se uz ani nevyrabi a musela jsem znovu volat pro recept na aktualni leky, ktere meli v lekarne - toto se mi stalo uz podruhe. Snad budeme mit v Libe nekdy lepsi doktory - radeji si priplatim, nez trpet tohle nedustojne chovani:(.
MUDr. Jana Posltová
Již déle než 2 roky objednáváme . Paní přišla jednak bez objednání a navíc ještě hodinu před začátkem ordinační doby, aby byla první. Bohužel bereme pacienty podle tíže příznaků (paní žádné těžké příznaky neměla) a podle objednání. Jako pvního jsme toho dne ošetřovali pacienta ve vážném stavu a po něm objednané. Paní se to nelíbilo a začala kazit náladu v čekárně. To se mi doneslo a nelíbilo se to zase mně. V klidu, ale zcela zbytečně, jsem se snažila paní vysvětlit, že jsem vyšetřovala člena rodiny , ona místo smírčího gesta se se mnou začala přít, že to byl známý. Nakonec je úplně kdo to byl, ale jeho stav byl mnohem vážnější než té paní .O pořadí pacientů rozhoduje lékař a nikoli pacient.S tím se bude muset paní smířit. A možná i s tím, že někdy , jednou za pět, deset let, ošetříme mimo pořadí své známé nebo rodinné příslušníky. Nejsme roboti. Já sama v pozici pacienta také čekám, bytˇ jsem objednaná. Čekám kvůli sobě... 2)Zcela bez urážky: moje rada těm, kdo jsou kdekoli nespokojení, a nemusí to být jen zdravotnické zařízení, je taková, atˇ to zkusí jinde, třeba to bude lepší. Použila jsem to i v tomto případě. Nevidím na tom nic špatného.
3)O tom, že zdravotníkům v posledních několika měsících komplikuje práci skutečnost,že nejsou v lékárnách k dostání všechna antibiotika, vědí snad už úplně všichni a paní na to byla jistě mnou upozorněna . Z antibiotik jsem mohla předepsat pouze takové, které v dané chvíli v dané lékárně zrovna neměli a ne to, které se již nevyrábí, to je potřeba rozlišit. Víc to komentovat nebudu. Paní přeju větší štěstí ve volbě lékaře než měla doposud. MUDr.Jana Posltová