Adresa

Foniatrie
Sokolovská 1116/77, Plzeň

Na této adrese online kalendář není aktivní

Na teto adrese lékař přijímá pacienty na pojišťovnu

Soukromý pacient (bez pojištění)

Oborová zdravotní pojišťovna


Nedostatek informací o službách a cenách

Chybí vám nějaké informace na profilu tohoto specialisty?

Zobrazit ostatní profily fyzioterapeutů v okolí

Ceník

Informace o službách a cenách nejsou k dispozici

Tento specialista ještě nepřidával žádné informace o svých službách.

Zkušenosti

Specializace

  • neurologie
  • rehabilitační a fyzikální medicína

29 názor pacienta

Obecné skóre

Recenze pacientů jsou pro nás důležité. Specialisté nemají možnost zaplatit za odstranění nebo změnu recenze pacienta. Další informace.
Š
Ověřený profil

Také se připojuji se svou negativní zkušeností s paní doktorkou. Práce a přístup samotných rehabilitačních sester už byla lepší. Už průběh vstupního vyšetření byl zvláštní : můj pocit - jako bych nebyla pacientem, člověkem, ale nějakým kusem do počtu - strašná neosobnost, v ordinaci se procházely dvě sestry a ještě jiný pacient od vedle z magnetu paní doktorka se bavila s nimi úplně mimo mě, já jsem tam byla asi už navíc. Dokrorka mě rychle prohmátla vyslovila nějaké latinské výrazy, strašně neosobním přístupem, sestra zapsala, vedle jsem se objednala na rehabilitaci a šla jsem, nic víc. Pak jsem byla objednaná na kontrolu. Jenže jsem se musela přeobjednat, kvůli nemoci. Přeobjednala jsem se tedy, zvedla to paní doktorka, nabídla termín a čas, já si to hned zapsala do diáře. Onen den, kdy jsem měla přijít, jsem čekala v čekárně, nikdo tam nebyl. Nikdo nevycházel, pak začali chodit lidi. Sestra vzala předemnou jiného pacienta a vzala si mou kartičku. To dávno uběhl čas, kdy jsem měla být objednaná. Už mi to bylo divné. Pak vykoukla sestra a řekla, že dnes ale nejsem objednaná :) Tak to mě dostalo :( Vysvětlovala jsem sestře, že jsem objednaná. Sestra nevěřila. Vyžádala jsem si zpět zdrav. kartičku od sestry a už nikdy k této paní doktorce nepůjdu. Možná je paní doktorka odborník. Ale to by musela změnit celkový přístup k pacientům, aby to mělo nějaký smysl.

MUDr. Irena Kresová

Vážená slečno Schmelzerová, vyšetřena jste byla 6.10. 2014, poslední rehabilitaci jste si přeobjednávala na 7.11.2014, protože jste jedenkrát nemohla přijít ve Vámi objednaném termínu. Objednané rehabilitační procedury na 3. 11.2014 jste zrušila dne 30.10.2014 a přeobjednala si je na 7.11.2014. Kontrolu jste měla objednanou na 13.11. v 11.40 hodin v počítači. Pokud byste v tuto dobu přišla, nikdo by Vám neřekl, že nejste objednaná, je to
dokladované v PC - tedy, pokud byste počkala a nechala si to sestrou vysvětlit. Jelikož je pravděpodobné, že jste přišla mimo tento Vámi objednaný čas, nikdo Vás nečekal, tudíž nikdo nevycházel....... Možná se stala chyba někde u nás, ale je to málo pravděpodobné, protože v PC tento čas máte rezervovaný dosud, možná se stala chyba i u Vás, nikdo není neomylný. Mohla jste přijít mimo Vámi objednanou dobu, to se také občas přihodí.Pokud se stala s objednáním chyba u nás, moc se Vám omlouvám, pokud u Vás, tak se nad sebou také zamyslete.Nikdo není neomylný, ale musí si to člověk nechat vysvětlit, podívat se sestrou do počítače, a ne si vzít kartičku a utéct. Navíc,v tu dobu, jak jste u nás poprvé,jste zvlášť akutním stavem ohrožena nebyla / jak se tak dívám do Vaší karty / - možná pacient na magnetu byl v zoufalejším stavu než Vy v ordinaci a potřeboval akutně něco vyřešit....jelikož se tam sestry procházely, je evidentní, že se tam pracovalo, kdyby se tam nepracovalo, seděly by....Čas věnovaný pacientovi je tak dlouhý, jak to jeho zdravotní stav vyžaduje, až budete v akutním stavu Vy, také se Vám budu věnovat delší dobu, než je běžné.........tímto se Vám moc omlouvám..... děkuji, dr.Kresová

K
Ověřený profil

Chtěla bych touto formou ještě jednou poděkovat paní doktorce za vstřícnost, lidský přístup a hlavně pomoc.Zatímco jiní lékaři mi s točením hlavy a nevolnostmi nijak nepomohli, jen konstatovali že jsem celkově zdravá a tím to bylo vyřešeno,paní doktorka mi napsala RHC na krční páteř a to mě zachránilo před zašílením...kdo zažil točení hlavy,jistě pochopí :-D...Byla jsem s vyšetřením i léčbou spokojená a ráda se budu v případě potřeby vracet. Hrabáková K.

MUDr. Irena Kresová

Paní Hrabáková, děkuji Vám za kladnou odezvu návštěvy naší ordinace a přínosnou léčbu, vždy se snažím, pokud pacienti spolupracují a chtějí se uzdravit, pro to udělat maximum po všech stránkách - ctím odborný i lidský přístup.Dr. Kresová


"

R
Ověřený profil

Měla jsem dlouhodobě potíže s bolesti zad,ktera mi způsobovala dýchací potíže a neustále se to zhoršovalo. Pani doktorka me velice důkladně vyšetřila, napsala rehabilitace,poté znovu vyšetřila a cely cyklus se opakoval. vse mi vysvětlila a musim říci,ze jsem se potíží uplne zbavila. V čekárně jsem čekala dle meho názoru a porovnani s jinými zcela standardně. Dekuji za péči

MUDr. Irena Kresová

Děkuji Vám za pozitivní hodnocení a přeji krásné Vánoce, hodně zdraví do nového roku, Dr.Kresová


N
Ověřený profil

Když jsem byla poprvé v čekárně lékařky Kresové, byla jsem ještě naivní a myslela si, že se můžu dostat na řadu bez objednání. Čekala jsem zhruba hodinu, ale na řadu jsem se nedostala. Čekárna se plnila lidmi, nikdo z ní však nevycházel. Během této hodiny se však nedostala na řadu ani paní, která si kvůli návštěvě u lékařky vzala půldenní dovolenou a měla smluvený termín. Během hodiny a půl se stačila stěží přeobjednat – musela totiž vyzvednout své dítě ve školce. Objednala jsem se tedy telefonicky na druhý den.
Popadla jsem knížku a vydala se tedy následující den do čekárny. Byla tam jen jedna paní, vypadalo to tedy, že by to tentokrát nemuselo trvat dlouho. Paní byla během ½ hodiny hotová a já každou chvílí očekávala přijmutí do ordinace. To jsem ještě nečekala, že tam strávím další hodinu a půl. Lékařka Kresová totiž přijala místo mě jistého pana inženýra se slovy „to víte že jo, pojďte, pane inženýre….“. Tento pán byl v ordinaci zhruba ¾ hodiny. Díky špatnému odhlučnění ordinace bylo však vše slyšet do čekárny. Většinu času řešila lékařka se sestrou administrativní záležitosti. Vyšetření pána se věnovala celkem asi 10 minut. Když pan inženýr vyšel z ordinace, očekávala jsem již každou chvílí zaznění mého jména. Omyl! Čekárna se plnila lidmi a rehabilitační oddělení se rozhodlo veškeré podněty z čekárny ignorovat – klepání na jedny dveře, na druhé. Dokonce i zaměstnankyně lékařky Kresové měla problém se na pracoviště „dobouchat“. Po necelých 2 hodinách se otevřely dveře a byla jsem pobídnuta vstoupit do ordinace. Požádala jsem tedy sestru o svou lékařskou zprávu, sdělila slušně to, co se v čekárně „šuškalo“ a odešla. Lékařka Kresová reagovala slovy, že pacient přede mnou byl akutní případ, rozbily se 2 počítače a že má novou sestru, která se zaučuje.
Tomuto oddělení se vyhněte obloukem. Nebuďme pohodlní a nenechme si takové jednání líbit. Za zdravotnické služby si platíme a jsme tudíž klienty. Lékař je zaměstnání, které předpokládá schopnost dobré komunikace s lidmi. Tento důležitý aspekt oddělení lékařky Kresové opomnělo.

MUDr. Irena Kresová

Milá paní, slečno - jak jsem Vás viděla v čekárně, vypadala jste velice mladě. Skutečně jsme měli objektivní potíže, v onen čtvrtek, kdy jste u nás byla-přesně si den pamatuji - rozbil se nám server, což je hlavní počítač, na záruční opravu počítače má firma ze zákona měsíc - nic není hned. Zajistila jsem náhradní počítač, který byl pomalejší. Sestra byla 3 dny nová. Před obědem volali z rehabilitace, že rodina přivezla 83 letou paní s berlemi, rodina ji nechala neobjednanou na rehabilitaci, abych ji vyšetřila. Nikdo se neptal, postavili mě před hotovou věc, asi jako Vy - sama jste určila, že jste akutní případ ve středu, stejně i ve čtvrtek a posadila se asertivně do čekárny - jediný rozdíl byl v tom, že jste vypadala skvěle, mladě, neměla berle, hýbala jste všemi končetinami, na rozdíl od přednostně vyšetřených pacientů.. Dále jsem z rehabilitace přivedla skutečně nemocného inženýra, který potřeboval akutní hospitalisaci, nejlépe ve fakultní nemocnici, kde byl operován. Dozvěděla jsem se, že ho nepřijmou, že není spádový. Sháněla jsem mu hospitalisaci jinde. Všechny tyto skutečnosti proběhly místo mého oběda, který jsem neměla. Jelikož jsem telefonovala v době oběda na několik míst, chvíli to trvalo. Stav jsem Vám v čekárně vysvětlila. Dozvěděla jsem se, že každý má své problémy, že se o tom dočtu na internetu. Dočetla.

Další pacientka, která vstoupila do ordinace, se divila, proč jste v čekárně stropila scénu - že prý jste mohla pochopit, že, když se postarám o nemocnou paní s berlemi a sháním nejlepší léčbu pro inženýra, postarám se i o Vás. Do budoucna z toho plyne poučení pro mě a pro ostatní klienty - pokud si myslíte, že jste skutečně nemocní, a chcete být mnou ošetřeni, nechte mi to posoudit. Jestli opravdu pomoc budete potřebovat, ošetřím Vás stejně jako paní s berlemi a nemocného inženýra, i přednostně. Pokud ne, tak jste zřejmě chytří dost, zdraví také, a nemusíme Vás zdržovat od jiných aktivit čekáním v ordinaci, to plně chápu. Pak jste klienti, nikoli pacienti, a můžete se svobodně rozhodnout, zda počkáte nebo odejdete.....
Mějte se krásně, přeji Vám, aby se Vám počítač nikdy nerozbil, a hlavně, aby Vás nepotkaly stejné potíže, které potkaly skutečně nemocného inženýra- pak je to také o čase, ale v jiných dimenzích.... Dr.Kresová


V
Ověřený profil

Paní doktorka má 8 čekajících lidí v čekárně - všichni objednáni, ale čekají přesčas, když se konečně člověk dostane do ordinace, paní doktorce je dost veselo, nám co jsme po úraze ale moc veselo není...Telefonování během pracovní doby mi nevadí, pokud je to k věci, v tomto případě to ale k věci nebylo. Tím tedy nechci říct, že nemá paní doktorka znalosti, ale mohla by trochu víc brát lidi jako lidi a ne jako kusy...

MUDr. Irena Kresová

Vážený paciente - event. pacientko - V., pokud jste schopen/ a/ reálného náhledu na věc, víte, že v ostatních rehabilitačních ordinacích se úrazy objednávají. My je ošetřujeme přednostně. Toto tedy dokládá, že s nimi soucítíme a snažíme se jim přednostně ulevit od bolesti. Tím se tedy bohužel občas může stát, že objednaní nejdou zcela na čas, protože přednostně vsouváme občas mezi objednané pacienty akutní - tím myslím především úrazy, pooperační stavy, cévní mozkové příhody. Od závažnosti onemocnění se odvíjí doba, kterou je nutno pacientovi věnovat. Na vysvětlenou - ošetření po zlomeném kotníku trvá kratší dobu než ošetření pacienta po cévní mozkové příhodě. Pokud se při objednávání dozvíme, že bude dle diagnosy na pacienta třeba víc času, necháváme si rovnou víc času - pro jednoho pacienta proškrtneme dvě políčka v kalendáři. Bohužel, mám jednu hlavu a dvě ruce - jsem tedy schopna v danou chvíli ošetřit jednoho člověka. Jak je vidno, snažím se všem vyjít vstříc,což dokládá fakt,jak sama píšete, že často jsem s pacienty v ordinaci přesčas. Jelikož posloucháte za dveřmi ordinace, těžko můžete z čekárny posoudit plně obsah telefonického hovoru. Dále sám/ sama/ popíráte tvrzení tím, že beru pacienty jako kusy - když zároveň píšete, že je v ordinaci veselo. Smutného je v životě dost, tak proč si znepříjemňovat i chvíle strávené u doktora? Navíc, každému trochu myslícímu člověku dojde, že, pokud je péče odpovídající, určitě se vyplatí chvilku počkat. Kdyby tomu tak nebylo a pacientům by byla poskytnuta stejně odborná a včasná péči jinde, určitě by u nás dobrovolně sami nečekali.......tento fakt sehrál svou roli zřejmě i u Vás, jelikož nepředpokládám, že byste v čekárně seděla z lásky ke mně. Máme tolik spokojených pacientů, kteří se k nám s dalšími nemocemi opakovaně vracejí,že čekárna - na štěstí - prázdnotou nezeje. Znovu zde tímto zdůrazňuji, že opravdu si všech pacientů
velice vážím a děkuji jim za stávající přízeň. Mnohé se zlepšilo, další určitě zlepší. Přeji Vám hodně pozitivního myšlení a veselou mysl- nesmíme zapomínat, že veselá mysl je půl zdraví.... S úctou dr. Kresová


M
Ověřený profil

Dobrý den , ani mě nepřekvapují jedovatosti , které někteří lidé plivou . Já si nemohu stěžovat , naopak všude paní doktorku chválím . Půl roku po úrazu , když mi doktor ve FN ukončil léčbu , ať si chodím plavat a platím vířivky , že jsem stejně v důchodu a já ruku nezvedla nad rameno a bolestmi nespala , mi paní doktorka opravdu pomohla a vůbec jsem si nepřipadala ponižovaná a přehlížená , jak někdo ve svém příspěvku psal . Asi je rozdíl v tom , že někdo běhá po doktorech aby vypadal nemocný a někdo tu pomoc skutečně potřebuje .

MUDr. Irena Kresová

Vážená paní Pytláková, velice Vám a všem ostatním, kteří se nenechali strhnout zde vedenou pomlouvačnou kampaní za pozitivní hodnocení a přeji Vám hodně pevného zdraví, Dr.Kresová


Ověřený profil

Paní Knechová,
léčba pacientů je úzce spojena i s jejich databází.Zde se dá třeba zjistit, že
jsem dosud ošetřila v soukromé praxi 21 856 pacientů. Takže,pokud zde máme 100
lidí nespokojených z dvaceti jedna tisíc osmi set padesáti šesti pacientů -
nadhodnotila jsem počet negatívních příspěvků na tomto webu,dle Gaussovy křivky to je 0,4 procenta nespokojených pacientů.Toto je přímo vynikající výsledek.Stejně dobrý výsledek by byl, kdyby bylo i tisíc nespokojených pacientů, což by bylo 4 procenta....Bohužel, nejsem Všemohoucí, všem pomoci nedokážu.....Přibližně stejné procento je, dle Gaussovy křivky, určitě i nadmíru spokojených.Zbytek,cca 99,6 procenta při prvním,či 96 % procent při druhém výpočtu je těch průměrně spokojených. A to mluví za všechno.

MUDr. Irena Kresová

Ještě poznámka k organizaci práce, která není některým pacientaům jasná, viz poznámka níže - sestra informuje a zapisuje, aby se vyšetřovací proces zrychlil. Doplňující otázky kladu sama, vyšetřuji sama, léčebný postup a další vyšetření určuji rovněž sama Lékař vyšetřuje a léčí, jeho posláním není si dělat od administrativní práce po úklid všechno sám, jak je u nás soukromý lékař často nucen. S pozdravem Dr.Kresová


Ověřený profil

Paní doktorko, je mi jasné, že soutěžíte o přiznání Nobelovy ceny za literaturu svými literárně slohovými pracemi na tomto webu, ale pro letošní rok ji již získal švédský básník a překladatel Tomas Tranströmer, tak to vyjde snad příště. Jen mne mrzí, že nejsem pacient kterého popisujete v úvodu Vaší literárně slohové práce, protože bych na Vás okamžitě podal trestní oznámení pro porušování lékařského tajemství a etiky. Toto ve zkratce a více se Vaší osobou zabývat nebudu. TEČKA.

MUDr. Irena Kresová

Pane Harry,jelikož jste se nepodepsal pravým jménem,ale jen pseudonymem,pod kterým nejste identifikovatelný,tak si tady mohu psát jakékoli
kazuistiky
do libosti, aniž by tím cokoli utrpělo - kromě Vašeho ega určitě neutrpí ani
etika,ani tajemství, jelikož jste už tajemný dost.Jestli chcete pojmout tento
web jako způsob,jak se na něm zviditelňovat, tak já, jak vidíte, mám
tyto tendence také, beru to jako výzvu - pacienti si tak mohou udělat vlastní
názor a nejsou jednostranně dezinformováni, doba bohudík pokročila.....
Jak vidno,jste inteligentní člověk, tak to určitě pochopíte.


Ověřený profil

K paní dokotorce chodím od malička se zády; chodila k ní i moje mamka a babička a všichni jsme byli moc spokojeni. Chodím také na rehabilitace k panu Tomášovi a velká spokojenost! Já mohu jen doporučit!


Jsem s paní doktorkou i sestřičkami velice spokojená, mají lidský přístup a pokud mají plnou čekárnu, tak to svědčí jen o jejich kvalitě. Paní doktorka je velice svá a proto k ní chodím ráda - léčím se mimojiné na psychiatrii, takže jsem velice citlivá na přístup lidí kolem sebe a i drobnost mne dovede dostat do "maléru" a u paní doktorky jsem byla a nadále jsem moc spokojená. Velice mi vyhovuje i přístup sestřiček na "dolní" rehabilitaci a když jsem se zmínila před paní doktorkou, že mi vyhovuje, že mě pokaždé masíruje někdo jiný, tak tento názor přijala velmi pohodově a byla ráda za názor pacienta. Občas by možná bylo dobře se zamyslet nad tím, že i doktoři a sestřičky jsou lidé jako my a mají svá trápení a problémy a že je někdy řeší i před pacienty? Vždyť jde jen o lidskou stránku přístupu. Paní doktorku vřele doporučuji všem, kteří hledají vstřícnou a hlavně velice lidskou dušičku.


Došlo k chybě, zkuste to znovu

Odpovědi

90 odpovědí poskytnutých lékařem na otázky pacientů na ZnamyLekar.cz

Dobrý den, moc Vás prosím o podrobnější vysvětlení mého nálezu a zdali s tím mohu něco sám ještě udělat krom rehabilitací. RTG krční páteře: Lordoza C páteře je napřímená,prostory C5C7 sníženy diskopatií,těla C4C7 ventrálně s osteofyty až 5mm RTG THpáteře: kyfoza TH je zachována. těla ve střední části s osteofyty do 5mm, prostor TH9-10 snížen. je mi 44 let.Předem děkuji za odpověd Martin

Zdravím, jedná se o degenerativní změny páteře, pravděpodobně následkem přetížení ve sportu či fyzické práci. Je to reakce pohového ústrojí na zátěž. Vyvarovat se nutno dalšímu přetěžování páteře a kromě Rhc nutno denně cvičit doma, aby se odstranily svalové dysbakance, které jsou častou příčinou zhoršování stavu.

MUDr. Irena Kresová

Dobrý den pane doktore/ko , před pár dny jsem se probudil s bolestí holení kosti. Již pátým dnem skoro nemohu chodit, pomalu mi to natýká a potřeboval bych vědět co by to mohlo být, než navštívím lékaře.

Zdravím, záleží dále na lokalitě bolesti, v kterém místě na holeni se otok objevil, může se jednat o onemocnění z přetížení, m. Osgood Schlatter na horním konci, bolesti růstové a po zátěži, skokanské koleno, či bolesti a otok svalů na vnitřní straně berce po námaze z běhů... Či o navalitý otok měkkých tkání na berci jako projev erythema nodosum, terciární stádium Lymeské boreliozy či dokonce o Ewingův sarkom, proto bych doporučila navštívit zkušeného ortopeda. Dr Kresová

MUDr. Irena Kresová

Veškerý obsah publikovaný na portálu ZnamyLekar.cz zejména Otázky a odpovědi, má pouze informativní charakter. Internet nepředstavuje plnohodnotnou náhradu lékařské péče poskytované specialistou.