Adresa

Hostinského 1536/7 , Praha
Zubní odrinace Rakita

Na této adrese online kalendář není aktivní

Soukromý pacient (bez pojištění)


Nedostatek informací o službách a cenách

Chybí vám nějaké informace na profilu tohoto specialisty?

Zobrazit ostatní profily zubařů v okolí

Zkušenosti

Léčené nemoci


Ceník

Informace o službách a cenách nejsou k dispozici

Tento specialista ještě nepřidával žádné informace o svých službách.

Názory pacientů

4

Obecné skóre
16 názorů

A
Ověřeny pacient

Very poor in quality and unprofessional in customer service?.I visited the clinic with my family hardly few months and every time we had a feeling it's a pure money making fabric..at the beginning they (Rakita and her team) seem to treat you as professional doctors but it's just a vision ..once they get you in they would never finish even the simple thing in one time to make you to come back again and again to pay their " services" ..if you would ask questions and would try to figure out from where the difference of the reported price list and the fees you are required you to pay after every visit or why the same procedures would always have the different cost then they simply don't call you for next visit and keep your deal half finished..quality is the same poor as the service..would not recommend nobody to visit Rakita s clinic..


E
Ověřeny pacient

S paní doktorkou jsem do letošního roku byla spokojená. Chodil k ní můj 8letý syn. V září roku 2013 paní doktorka synovi nechtěla opravit zub pětku, protože prý se mu pod ním klube nový takže vypadne a oprava nemá cenu. V lednu letošního roku byl u ní syn znovu, že má tento zub už tak vykažený, takže mu ho vytrhne. To, že se paní zubařka přestěhovala a nějak nás na to v září opomněla upozornit neřeším. Ale proces píchnutí umrtvovací injekce nebyl zrovna příjemný, takže paní doktorku chválím za trpělivost. Ale to je bohužel co se týče pochval vše. Protože místo pětky vytrhla paní zubařka Rakita zub č. 4, že prý už mu vyroste nový tak jako na druhé straně. Jenže na druhé straně synovi zub č. 4 vylezl po cca 8 měsících. Takže totálně vykažený zub, nad kterým je váček, ten paní zubařka synovi v puse nechala a zdravý zub vytrhla...Na můj dotaz proč nechá špatný zub v puse a zdravý vytrhne mi odpověděla, že nemůže vytrhnout dva zuby najednou a ať přijdeme za dva týdny. A že mu stejně za chvíli vyroste nový. Ale že ta chvíle může trvat i několik měsíců, to jí nějak bylo jedno. Dále už asi nevědla co říci, protože její argumenty totálně nedávaly smysl. Po této akci se u doktorky Rakity neobjevíme. A syn bude muset bohužel podstoupit tento zákrok znovu, ale už u někoho kdo bude mít rozum a bude dělat svou práci svědomitěji.


M
Ověřeny pacient

Dobrý den.
Tímto komentářem nechci paní doktorku nijak urazit. Její kvality jsem neměl možnost ověřit, protože hned na začátku jsem byl přidělen k jejímu zaměstnanci, na jméno už si nevzpomínám, ale byl to jediný muž v kolektivu, černé vlasy, velmi špatná čeština. Je více než jasné, že se zaučoval, protože každý krok odcházel konzultovat s paní doktorkou a s každým výsledkem se opět odcházel pochlubit.
Říkal jsem si, že je šikovný, dokud mi nezačalo cukat v dásni po předělání původní staré plomby za novou bílou.
Následovalo zdlouhavé čištění nervových kanálků, během kterého pan doktor ubrousil zub natolik, že v meziintervalu výkonů došlo k jeho prasknutí.
Návrh paní doktorky zněl, buď vytrhnout zbytek zubu bez náhrady, nebo vložit titanové trny do kanálků a nasadit korunku.
Zvolil jsem korunku, tím se a celková cena od první návštěvy vyšplhala na cca 10 470 Kč.
Teď ruku na srdce paní doktorko, je správné nechávat pacienty napospas lékaři, který se zaučuje, a jestli už zkušený je, tak takto přeceňovat jeho kvality a ohrožovat pacienty?

Co se cen soukromé kliniky týká, ve své reakci píšete, že pacient je s výkonem a cenou seznámen předem, vzhledem k jazykové bariéře pana doktora, jediný kdo mne seznamoval s postupem výkonu, jste byla vy, ovšem cena pro mne vždy zůstávala překvapením až do odchodu z ambulance. Mám dodnes zdravotní potíže kvůli kapse pod dásní u krčku korunky, ke které jste mi řekla jen, že to hold budu muset pravidelně a pečlivě čistit peroxidem. Necítím zášť vůči vám ani panu doktorovi, jen bych nerad, aby podobnou situaci musel zažít někdo další.

Můžete a nemusíte reagovat, bude to reakce pro Vaše pacienty, já už jím nebudu.
Spíše by mne zajímal názor jiného lékaře, jestli tyto postupy jsou běžné.

S pozdravem
Ing. Martin Novotný


Byla jsem zklamaná, protože mi paní doktorka chtěla přetvořit to, co nebolí a je funkční. To jsem šla jen na prohlídku. Za výkon jsem platila 50,- Kč a na dotaz, že jsem na pojišťovnu, mi bylo sděleno, že je to soukromá ordinace. Nejde o peníze, ale o přístup.

MUDr. Anna Rakita

Dobry den, par slov k tonuto hodnoceni: pokud neco radime predelat tak znamena to ze to je potreba, nedelame nic zbytecneho abychom pripravili pacienta o penize. To ze zatim nic neboli nebo pacientovi se zda byt v poradku - obcas nebyva pravdou. Pokud clovek prisel na konsultaci tak mu doporucujeme urcity postup nebo plan lecby, ten dotycny ale ma pravo s tim nesouhlasit a my to respektujeme. Take nic nedelame bez predchozi informaci o cenach. Take je to ve vetsine pripadu o duvere pacienta k doktorovi.


Došlo k chybě, zkuste to znovu

Zkušenosti

Léčené nemoci