Časté dotazy - ZnámýLékař.cz
-
Jak mohu přidat názor na lékaře?
Pokud chcete přidat svůj názor na lékaře, použijte tlačítko Přidat názor, které je umístěné na každém profilu lékaře. Vyberte hodnocení (počet hvězdiček), napište zdůvodnění a klikněte na tlačítko Přidat názor. Obsah názoru nebude na stránce ihned viditelný. Na profilu lékaře bude názor zveřejněn až po schválení moderátorem. Než přidáte své hodnocení lékaře, seznamte se s podmínkami https://www.znamylekar.cz/podminky. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.
-
Jak je možné, že jsou dříve přijaté názory na lékaře odstraněny?
U každého názoru se nachází tlačítko „Nahlásit zneužití“. Může je použít každý uživatel i každý lékař, který se domnívá, že je uvedený názor nepravdivý nebo v rozporu s podmínkami. Oznámení je odesláno moderátorovi, který poté kontaktuje autora názoru s žádostí o podrobný popis situace a o informace týkající se přesného času a místa návštěvy. Autor názoru má 7 dní na zaslání vysvětlení. Pokud vysvětlení zašle, je dále odesláno osobě, která nahlásila zneužití. Pokud se však autor ke komentáři a nahlášení zneužití nevyjádří, bude názor z portálu odstraněn, jelikož není možné ověřit jeho správnost. Postup je založen na snaze týmu portálu zveřejňovat pouze spolehlivé a pravdivé informace a má zabránit přidávání nepravdivého obsahu.
-
Jak mohu přidat profil lékaře?
Dříve než vytvoříte nový profil lékaře, použijte vyhledávač a ujistěte se, že takový profil již nebyl přidán. Pokud profil hledaného lékaře nenajdete, využijte možnost a přidejte jej. Postup naleznete zde.
-
Údaje o lékaři nejsou aktuální. Jak je mohu opravit?
Údaje na profilu lékaře můžete aktualizovat sami pomocí ikony „Opravit údaje“, která se nachází na každém profilu lékaře. Nezapomeňte, že aktualizované údaje nebudou viditelné ihned po změně. Nejprve budou odeslány k moderaci a zveřejněny budou až po schválení moderátorem.
-
Mohu odstranit názor o lékaři, který jsem přidal?
Pokud chcete z jakéhokoli důvodu odstranit svůj komentář, použijte ikonu „Nahlásit zneužití“, která se nachází u každého hodnocení. Do zprávy napište, že si přejete odstranit hodnocení. Jakmile moderátor přezkoumá vaši žádost, obdržíte prostřednictvím e-mailu zprávu, že hodnocení bylo odstraněno.
-
Omylem jsem přidal nesprávný počet hvězdiček. Jak to mohu změnit?
Kdykoli můžete změnit počet hvězdiček v hodnocení lékaře. Jakmile však změníte počet hvězdiček, musíte kliknout na tlačítko „Opravit názor“. Moderátor přezkoumá vaši žádost a poté obdržíte zprávu o změně hodnocení.
-
Moderátor změnil počet hvězdiček u mého názoru. Proč?
Moderátor má právo na změnu hodnocení, počtu hvězdiček, pokud se domnívá, že obsah názoru neodpovídá počtu hvězdiček nebo že zdůvodnění není dostatečné pro udělení takového hodnocení. Stejné to může být i u názoru, ze kterého není jasné, zda jeho autor je skutečně pacient hodnoceného lékaře. I v tomto případě může moderátor změnit hodnocení. Pokud se domníváte, že bylo vaše hodnocení změněno neoprávněně, použijte tlačítko „Nahlásit zneužití“, které se nachází u každého hodnocení. Ve zprávě uveďte správný obsah hodnocení, počet hvězdiček, a zdůvodněte jeho oprávněnost.
-
Chci upravit názor, který jsem přidal(a). Jak to mohu udělat?
Můžete upravovat komentáře, které jste přidali dříve. Pokud chcete z jakéhokoli důvodu změnit přidaný názor, použijte odkaz „Upravit názor“ níže. Jakmile bude vaše žádost přezkoumána moderátorem, obdržíte zprávu. Pokud moderátor nepřijme změny v komentáři, zkuste jej upravit znovu a postupujte v souladu s pravidly https://www.znamylekar.cz/podminky.
-
Co znamená, že je profil ověřený?
Profily lékařů, kteří si vytvořili účet na portálu a potvrdili své údaje, jsou označeny jako ověřené. Lékaři s ověřenými profily mají možnost kdykoli doplňovat informace na svém profilu. Mohou například aktualizovat adresu ordinace nebo zadat telefonní číslo či e-mailovou adresu. Navíc mohou reagovat na přidané názory pacientů. Pokud jste lékař a chcete se dozvědět o výhodách ověřeného profilu více, kontaktujte nás na adrese: kontakt@znamylekar.cz
-
Jak mohu změnit podpis názoru?
Bohužel to není možné.
-
Co je to potvrzení o registraci?
Pokud kliknete na aktivační odkaz zaslaný po dokončení registrace prostřednictvím e-mailu, registrace bude potvrzena. Kliknutím na odkaz bude účet automaticky aktivován.
-
Neobdržel(a) jsem e-mail s odkazem na aktivaci účtu.
Zkontrolujte si složku SPAM ve vaší schránce. Automatická zpráva je často poslána právě do této složky a je pravděpodobné, že se tak stalo i ve vašem případě.
-
Nepřeji si dostávat upozornění na nové názory. Jak to mohu vypnout?
Pokud chcete vypnout upozornění na nové názory na profilu lékaře, musíte odstranit lékaře ze seznamu sledovaných lékařů. Lékaře odstraníte, pokud se přihlásíte k vašemu účtu, přejdete do nabídky „Nastavení“ a kliknete na tlačítko „Sledovaní“. Vedle příjmení lékaře, u kterého si nepřejete dostávat oznámení, vypněte možnost „Posílat oznámení prostřednictvím e-mailu“. Stejným způsobem můžete vypnout oznámení u zařízení.
-
Jak mohu odstranit svůj účet?
Pokud chcete odstranit váš účet, přihlaste se a poté přejděte do nabídky . Naleznete zde odkaz, který vám umožní odstranit účet.
-
Nemohu se přihlásit ke svému účtu. / Zapomněl(a) jsem heslo.
Nejprve se ujistěte, že zadaná e-mailová adresa je ta, kterou jste použili k registraci. Poté použijte funkci Připomenout heslo. Na vaši e-mailovou adresu vám budou zaslány bližší pokyny, které vám umožní se přihlásit.
-
Jak funguje tlačítko „Nahlásit zneužití“?
Ikona „Nahlásit zneužití“, která se nachází u každého komentáře, je používána k oznámení jakékoli nepravdivosti v názoru. Použijte tuto ikonu, pokud objevíte názor, který je v rozporu s podmínkami, nebo pokud jste autorem tohoto názoru a chcete ho změnit nebo odstranit.
-
Jak fungují online konzultace?
Díky online konzultacím získáte stejnou pomoc a důkladnou konzultaci, jako při tradiční návštěvě - pouze na dálku. Můžete navštívit specialistu a vyřešit své zdravotní problémy, aniž byste opustili svůj domov. Více se dozvíte zde.